Het glazuur springt nú al van mijn tanden...quote:
In welk topic kan ik dat vinden? Ik zie alleen maar topics over filmpjes van Idols waar maar 1 iemand post...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik één anti-Raffa reactie heb weggelaten, maar voor de rest wel representatief ja.
http://idolforums.com/index.php?showforum=1
Hoezo?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:42 schreef WithMe het volgende:
Partijdige Carlo en Irene.
Kelly Clarkson. Dit vraagt om Floortjequote:Op zondag 5 maart 2006 18:17 schreef Svensational het volgende:
De nieuwe single is dus geschreven door dezelfde schrijver van A moment like this...
Ze zeiden bij allebei dat ze de beste waren hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:42 schreef WithMe het volgende:
Partijdige Carlo en Irene.
Overgrote deel van de Nederlanders heeft geen smaak qua muziek...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ziet Nederland toch in die zeikdoos, ik kan er met mijn pet niet bij![]()
Ja, maar bij de laatste leken ze enthousiaster.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze zeiden bij allebei dat ze de beste waren hoor.
Maar dat is ook normaalquote:Op zondag 5 maart 2006 18:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, maar bij de laatste leken ze enthousiaster.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuk dat Henkjan me nog even indirect noemde..
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef Gia het volgende:
Rafaëla zal straks toch even uit de running zijn, gok ik zo.
Hij had het over mensen die Floortje truttig vonden.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef WithMe het volgende:
Wat bedoel je?
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij had het over mensen die Floortje truttig vonden.
Niet mee eens. Maar Raffaëla deed het nog leuker dan het origineel.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is gewoon een kutnummer.
Zeker, en de band deed het ook leuker dan het originele nummer.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:55 schreef Marble het volgende:
[..]
Niet mee eens. Maar Raffaëla deed het nog leuker dan het origineel.
Ik was bang dat het heel erg zou worden, maar het viel me alles mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marble, wat vond je van Floortje's Because Of You, als Kelly Clarkson adept?
Ik ben niet Marblequote:Op zondag 5 maart 2006 19:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marble, wat vond je van Floortje's Because Of You, als Kelly Clarkson adept?
zelfs ik moet zeggen dat ze daar toch echt de fout inging, en dat was erg jammer.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben niet Marble, maar heb het ff opnieuw beluistert en elke keer als floor 'because' zong ging het fout... beCause, was een geschreeuw!
Ik heb helemaal niets schreeuwerigs kunnen ontdekken. Op tv klinkt het misschien nog wel beter dan in de studioquote:Op zondag 5 maart 2006 20:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben niet Marble, maar heb het ff opnieuw beluistert en elke keer als floor 'because' zong ging het fout... beCause, was een geschreeuw!
daar ben ik het niet helemaal mee eens, helaas. In de studio vond ik het echt helemaal geweldig, maar toen ik het vandaag terug keek vond ik het toch wat minderquote:Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets schreeuwerigs kunnen ontdekken. Op tv klinkt het misschien nog wel beter dan in de studio![]()
al is het alleen al die gruwelijke bassquote:Op zondag 5 maart 2006 20:43 schreef Tha_Erik het volgende:
In de studio heb je gewoon ook echt die sensatie. De show is gewoon zo groot en op tv komt daar maar een beetje van over. Op zich wel jammer natuurlijk.
Anders moet ze het eens in het Nederlands proberen, misschien gaat dat beter.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:06 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nederlandstalig was niet haar ding..quote:Op zondag 5 maart 2006 20:59 schreef Marble het volgende:
[..]
Anders moet ze het eens in het Nederlands proberen, misschien gaat dat beter.
Van!we!ge jou ga ik nooit te ver van de stoep af
Van!we!ge jou heb ik geleerd op veilig te spelen zodat ik niet gekwetst raak
Van!we!ge jou schaam ik me voor mijn leven, omdat het leeg iiiiiiis
Van!we!ge jou ben ik bang
Van!we!ge jouhou
Nee, maar wat is dat eigenlijk wel. Als je zo gaat redeneren blijft er helemaal niks over voor onze Floor.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:02 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nederlandstalig was niet haar ding..
dus laat maar![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef PeRi het volgende:
De ronde met het koor vond ik ook echt veruit het beste, echt super! Het kwam zo overweldigend en tof over.,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |