Ze zit alleen maar braaf te lachen. Er valt geen enkel emotie te zien...quote:
een keer een spannend verhaal, een echte mening of statement... veel meer dan een hoop gegiebel en correct blabla zoals nu... zelfs het boer-experiment was al too much voor mevrouwquote:
Ach, ze is gewoon vrolijk en geeft antwoord op wat er gevraagd wordt. Dat kun je braaf noemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:16 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze zit alleen maar braaf te lachen. Er valt geen enkel emotie te zien...
En ook niks onverwachts...
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Floortje is meer dan alleen goed, channie!
Dan moeten Carlo en Irene gewoon betere vragen stellen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef TheVulture het volgende:
een keer een spannend verhaal, een echte mening of statement...
zo gaat het al vanaf het allereerste begin van Idols met d'r... er zit totaal geen diepgang in...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:18 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ach, ze is gewoon vrolijk en geeft antwoord op wat er gevraagd wordt. Dat kun je braaf noemen.
eens, maar ze is ook wel eens uit de tent gelokt door Martijn of Chantal en dan kwam er ook een politiekcorrect antwoord uitquote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef WithMe het volgende:
[..]
Dan moeten Carlo en Irene gewoon betere vragen stellen.
een gegarandeerde nummer 1 hit uiteraardquote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef WithMe het volgende:
Oeh, er is een nieuwe single geschreven.
Maar als er zulke gewone vragen gesteld worden kun je ook geen diepgaande antwoorden verwachten.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:20 schreef TheVulture het volgende:
zo gaat het al vanaf het allereerste begin van Idols met d'r... er zit totaal geen diepgang in...
quote:
dat nikszeggende antwoord op de vraag "Waarom moeten we op jou stemmen?"quote:
ben benieuwd of Raffaëla dezelfde vraag krijgt, en het bijbehorende antwoordquote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat nikszeggende antwoord op de vraag "Waarom moeten we op jou stemmen?"
Gewoon een mep geven.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarschuw aub even als Raf is..broertje loopt hier te kutten.
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon een mep geven.![]()
Zeg, had jij gisteren een shirt aan met gele strepen aan de zijkant?? Jij zat achter de pa van Ellen ??
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef migebiggie het volgende:
Nee dat was hem niet ... Hij zat 2 rijen achter floortje haar moerder
oohh ik dacht dat je achter de pa van Ellen zat. Foutje bedankt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik zat achter de broer van Floortje met een bruin jasje.
quote:Wow, Ellen and Raffaela owned the show and Floortje continued to suck. I hope she loses to Raffaela, who was once again fantastic. I'm really sad for Ellen though, she advanced to my favorite in the last few weeks.
quote:I wish Ellen wouldn't have left because then I would've loved the final 2. Well, Floortje would've had to leave for me to love the final 2, but yeah, I'm hoping Raffaela for the win now. I wouldn't have expected to say that at the start of the finals, but I want her to win now.
quote:I disagree with you. Floortje hasn't impressed me since "Always" and I thought "What you're made of" and "Fame" weren't even that good. So yeah overrated predetermined winner needs to go
.
Was dat selectief of een goede representatie van alle reacties?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:06 schreef BVO het volgende:
De Amerikanen hebben er wederom meer verstand van:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik één anti-Raffa reactie heb weggelaten, maar voor de rest wel representatief jaquote:Op zondag 5 maart 2006 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was dat selectief of een goede representatie van alle reacties?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |