dat nikszeggende antwoord op de vraag "Waarom moeten we op jou stemmen?"quote:
ben benieuwd of Raffaëla dezelfde vraag krijgt, en het bijbehorende antwoordquote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat nikszeggende antwoord op de vraag "Waarom moeten we op jou stemmen?"
Gewoon een mep geven.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarschuw aub even als Raf is..broertje loopt hier te kutten.
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon een mep geven.![]()
Zeg, had jij gisteren een shirt aan met gele strepen aan de zijkant?? Jij zat achter de pa van Ellen ??
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef migebiggie het volgende:
Nee dat was hem niet ... Hij zat 2 rijen achter floortje haar moerder
oohh ik dacht dat je achter de pa van Ellen zat. Foutje bedankt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]Ik zat achter de broer van Floortje met een bruin jasje.
quote:Wow, Ellen and Raffaela owned the show and Floortje continued to suck. I hope she loses to Raffaela, who was once again fantastic. I'm really sad for Ellen though, she advanced to my favorite in the last few weeks.
quote:I wish Ellen wouldn't have left because then I would've loved the final 2. Well, Floortje would've had to leave for me to love the final 2, but yeah, I'm hoping Raffaela for the win now. I wouldn't have expected to say that at the start of the finals, but I want her to win now.
quote:I disagree with you. Floortje hasn't impressed me since "Always" and I thought "What you're made of" and "Fame" weren't even that good. So yeah overrated predetermined winner needs to go
.
Was dat selectief of een goede representatie van alle reacties?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:06 schreef BVO het volgende:
De Amerikanen hebben er wederom meer verstand van:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik één anti-Raffa reactie heb weggelaten, maar voor de rest wel representatief jaquote:Op zondag 5 maart 2006 18:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Was dat selectief of een goede representatie van alle reacties?![]()
Het verbaast me nietsquote:
Het glazuur springt nú al van mijn tanden...quote:
In welk topic kan ik dat vinden? Ik zie alleen maar topics over filmpjes van Idols waar maar 1 iemand post...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik één anti-Raffa reactie heb weggelaten, maar voor de rest wel representatief ja.
http://idolforums.com/index.php?showforum=1
Hoezo?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:42 schreef WithMe het volgende:
Partijdige Carlo en Irene.
Kelly Clarkson. Dit vraagt om Floortjequote:Op zondag 5 maart 2006 18:17 schreef Svensational het volgende:
De nieuwe single is dus geschreven door dezelfde schrijver van A moment like this...
Ze zeiden bij allebei dat ze de beste waren hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:42 schreef WithMe het volgende:
Partijdige Carlo en Irene.
Overgrote deel van de Nederlanders heeft geen smaak qua muziek...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ziet Nederland toch in die zeikdoos, ik kan er met mijn pet niet bij![]()
Ja, maar bij de laatste leken ze enthousiaster.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:45 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ze zeiden bij allebei dat ze de beste waren hoor.
Maar dat is ook normaalquote:Op zondag 5 maart 2006 18:46 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ja, maar bij de laatste leken ze enthousiaster.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Leuk dat Henkjan me nog even indirect noemde..
Ik weet het wel zeker.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef Gia het volgende:
Rafaëla zal straks toch even uit de running zijn, gok ik zo.
Hij had het over mensen die Floortje truttig vonden.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef WithMe het volgende:
Wat bedoel je?
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij had het over mensen die Floortje truttig vonden.
Niet mee eens. Maar Raffaëla deed het nog leuker dan het origineel.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is gewoon een kutnummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |