Wat speelt ze dan volgens jou?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:08 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze geen capaciteiten heeft. En ze speelt het niet alleen nee, maar wel voor een groot gedeelte.
Dat anderequote:Op zondag 5 maart 2006 16:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere malen gezegd dat Floortje niet echt slecht is.
Wanneer ik accepteer dat ze speelt? Inderdaad, dat gaat nooit gebeuren. Als ik zeg dat Floortje alles speelt, dan geloven jullie dat toch ook niet?quote:
Dat is dan ook niet waar.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wanneer ik accepteer dat ze speelt? Inderdaad, dat gaat nooit gebeuren. Als ik zeg dat Floortje alles speelt, dan geloven jullie dat toch ook niet?
Pff, beetje vreemd om te zeggen dat de mogelijkheid dat Floortje niet speelt niet waar is en zeggen dat Raffaëla dat wel doet wel waar is...quote:
Ik vind haar hele voorkomen een beetje nep. Haar overdreven bewegingen op het podium, die gigantische mond die ze opentrekt op het podium en ernaast waar in feite weinig zinnigs uit komt.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef Insomaniac het volgende:
Himmel ben dr weer klaar mee, gepijpzeik hier..
Floortje heeft een janksmoel en is een saaie trut en Raffa is fake en aanstellerig.
Nu blij allemaal?.
.
.
.
quote:
Eens. Die vriend van Raffaëla lijkt me wle een toffe gozer, en de moder van Floortje lijkt me... ook wel menselijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:22 schreef WithMe het volgende:
Ik vond het leuk om te zien dat de moeder van Floortje en de vriend van Raffaëla erlkaar na de show feliciteerden.
*meldt*quote:Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat de meesten niet zozeer pro-Raf zijn maar anti-Floortje
Ik hoop dat ie niet te hard aan haar and getrokken heeft, want dan is ie er af gevallenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:22 schreef WithMe het volgende:
Ik vond het leuk om te zien dat de moeder van Floortje en de vriend van Raffaëla elkaar na de show feliciteerden.
Ellen was de bestequote:Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef Insomaniac het volgende:
Himmel ben dr weer klaar mee, gepijpzeik hier..
Floortje heeft een janksmoel en is een saaie trut en Raffa is fake en aanstellerig.
Nu blij allemaal?.
.
.
.
Ik ben ook wel nieuwsgierig ja!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al een Floortje i/d Arena update?
Ik hoop dat ze is weggehoondquote:Op zondag 5 maart 2006 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is er al een Floortje i/d Arena update?
quote:De twee finalisten van 'Idols'. Maud, Treble en Behave, die zondag 12 maart meedoen aan het Nationaal Songfestival, geven een voorproefje.
Oh verrek, da's volgende week ook ja... ik ga voor Behave of Maudquote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Timmai het volgende:
Maud, Treble en Behave, die zondag 12 maart meedoen aan het Nationaal Songfestival, geven een voorproefje.
quote:
Ja grappig de enigequote:Op zondag 5 maart 2006 17:04 schreef TheVulture het volgende:
Leuk meisje bij Life en Cooking is voor Ellen
Ze is wel de enige![]()
Mensen met smaak zijn een zeldzaamheidquote:
Nu dus!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:00 schreef Svensational het volgende:
Zometeen bij Life en Cooking toch?
Wat is volgens jou wel normaal dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:12 schreef TheVulture het volgende:
Ze is gewoon te braaf. klaar
er komt ook geen normaal woord uit
Floortje is meer dan alleen goed, channie!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:15 schreef chansadres het volgende:
Floortje is ook goed Lynx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |