We hebben er weer eenquote:
dat is natuurlijk al tig keer gezegtquote:
Hoezo, het lijkt me juist erg onvoorspelbaar omdat de winnaar ook nog moet worden meegeteld?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:01 schreef BVO het volgende:
Gaat erg spannend worden aan kop, het lijkt tussen 3 mensen te gaan.
Ik heb al uitgerekend hoeveel punten iedereen gaat krijgen voor de finalisten + winnaars van alle weken, dus met deze laatste prono erbij weet ik wat de stand gaat worden als Floortje wint, en wat als Raffa wint. Alleen de %-punten kunnen het dan nog veranderenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo, het lijkt me juist erg onvoorspelbaar omdat de winnaar ook nog moet worden meegeteld?
Ik heb wel vaak Raffa-Floortje in de finale. En in mijn top13 staan ze ook op 1 en 2. Dus voor mn prono hoop ik dat Floortje wintquote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb al uitgerekend hoeveel punten iedereen gaat krijgen voor de finalisten + winnaars van alle weken, dus met deze laatste prono erbij weet ik wat de stand gaat worden als Floortje wint, en wat als Raffa wint. Alleen de %-punten kunnen het dan nog veranderen.
Als ik het zo zie gaat het tussen drie mensen. Wie hou ik uiteraard lekker geheim
.
63 neem ik aan?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:52 schreef ioor het volgende:
Floortje, 36%
Ja, dat kan ook.quote:
Dude, zoiets wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Floortje met 54% van de stemmen.
Dat is het volgens mij ookquote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook.
Nou ja, ik ga voorlopig maar uit van die 63 dan.
Dat doe je goed elke keerquote:Op maandag 6 maart 2006 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
Oké, bedankt voor de moeite. Het blijft allemaal koffiedik kijken ja, maar al die etappeoverwinningen pakken jullie me in ieder geval niet meer af!
Iedereen wel, later begon een aantal erg te twijfelenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:58 schreef Ayaxola het volgende:
Ik weet iig wel dat ik de finale heel veel weken lang goed heb voorspelt
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moeilijk, ga er ook nog even over nadenken.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Even offtopic, BVO denk aan je Tirreno prono!
Veranderen in:quote:Op zondag 5 maart 2006 15:08 schreef BVO het volgende:
Floortje - 57%.
Oké, dan maak ik er ook meteen één voor mezelf!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef BVO het volgende:
Yeahinhoooooooooo! Wil jij voor zaterdag een avatar maken, voor de winnaar?!.
Waarom denk je dat het omslaat opeens?quote:
1 en 3quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het omslaat opeens?
Is dat slechts een gevoel, komt daar door die foto's van Floortje, of kreeg je een geniale ingeving?![]()
quote:
....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:58 schreef Yeahinho het volgende:
Ik mail je wel even, dit wordt leuk. Wehehehe
.
-edit-
Als ik je mail zou hebben dan....
Dat zal ik nog moeten opzoeken danquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Shit, die vergat ik nog.
Wie is de jongste deelnemer die toch hoog gaat eindigen BVO?
Nee joh, die is veel te oudquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:59 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Shit, die vergat ik nog.
Wie is de jongste deelnemer die toch hoog gaat eindigen BVO?
Ah, en ik weet stiekem ook dat stemmen op Floortje voor mij weinig nut heeftquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het omslaat opeens?
Is dat slechts een gevoel, komt daar door die foto's van Floortje, of kreeg je een geniale ingeving?![]()
Welcome back into the lightquote:
Yup.quote:
Voelde me toch wel verplicht om wat vertrouwen in Raffie te hebbenquote:
Haha,quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Yup.![]()
Eigenlijk wilde ik 52 procent doen... maar Cee had dat ook, en die staat veel te dichtbij me in het klassement.![]()
Dat kan weleens een goede keuze zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Yup.![]()
Eigenlijk wilde ik 52 procent doen... maar Cee had dat ook, en die staat veel te dichtbij me in het klassement.![]()
Ik vond het al zo gek dat uitgerekend jij niet zoveel vertrouwen in Raff had. Ik houd mezelf nog even op de vlakte, geef m'n prono vrijdag wel. Lijkt me trouwens voor Raff vanwege haar zwangerschap ook beter dat ze juist wél wint, anders is ze nl. pas over 3 à 4 maanden aan de beurt voor een single en album e.d. en dán kan ze het niet meer en moet ze misschien te lang wachten om nog van de Idols-hype te kunnen profiteren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Overal om me heen hoor ik steeds meer mensen die voor Raffa gaan. Ook op internet enzo zie ik het... nou ja, ik weet niet, het is vooral m'n gevoel (of m'n hoop).
Raffa is goed bezig de laatste tijd, ik denk dat ze zaterdag nog één keer knallen gaat en de twijfelaars voor zicht wint. En fanatiekere stemmers heeft.
Omdat je 2de word betekend nog niet meteen een platencontractquote:Op donderdag 9 maart 2006 00:45 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik vond het al zo gek dat uitgerekend jij niet zoveel vertrouwen in Raff had. Ik houd mezelf nog even op de vlakte, geef m'n prono vrijdag wel. Lijkt me trouwens voor Raff vanwege haar zwangerschap ook beter dat ze juist wél wint, anders is ze nl. pas over 3 à 4 maanden aan de beurt voor een single en album e.d. en dán kan ze het niet meer en moet ze misschien te lang wachten om nog van de Idols-hype te kunnen profiteren.
Bij idols wel hoor. Zeker omdat beide finalistes allebei een hoog niveau hebben, én een eigen doelgroep.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Omdat je 2de word betekend nog niet meteen een platencontract![]()
Doe de nummer 3 daar ook nog maar bij.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:14 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze zouden gek zijn om de nummer 2 geen platencontract aan te bieden.
Ze zijn allebei erg goed, en spreken allebei een heel ander publiek aan. Tel uit je winst.
Zelfs Angelique zou er nog 1 kunnen krijgen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:15 schreef WithMe het volgende:
[..]
Doe de nummer 3 daar ook nog maar bij.
Ik denk dat Raf, Floor, Ellen, Angelique en Christon volgend jaar een platencontract hebbenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:15 schreef WithMe het volgende:
[..]
Doe de nummer 3 daar ook nog maar bij.
Dat zal ik niet geweest zijnquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:21 schreef Andiyan het volgende:
Is het misschien nog een idee? Wat Ayaxola zei:
Dat iedereen nog een prono doet over welk nummer Raf en Floor nog gaan 'herhalen' ?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:04 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Yup.![]()
Ja, maar je weet ook niet precies op wie je moet letten, staan een hoop mensen dicht bij elkaar in de top hequote:Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde eigenlijk tot het laatst wachten met het geven van mijn voorspelling maar was bang dat ik het uiteindelijk zou vergeten. Dus toch maar alvast gedaan, met alle risico vandien.
Ja, maar daar heb ik niet zoveel aanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:09 schreef BVO het volgende:
Yeahinhooooooo, heb je me mail nou nog gehad??.
Ik ga nog effe denken, en probeer er iets leuks van te makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef BVO het volgende:
Wat wil je nog meer weten??
M;n inspiratie is een beetje op geloof ik.
Maar die drie lijken me iig wel geschikt...
Weet je dat ik zenuwachtiger voor de prono uitslag ben dan voor de Idols finale?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:56 schreef BVO het volgende:
Het is ook heel moeilijk.
Gaat spannend worden in de top!
Hoeveel had Boris dan?quote:
Terechtquote:
Onterechtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:20 schreef BVO het volgende:
Jamai had ±75%.
Veeel anti-Jim stemmen en Jamai was toch het 'schattige doodgewone ventje'.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:19 schreef Lynx666 het volgende:
75?!?
Raar dat ie won, en raar dat ie met zoveel won
Raar en onverwacht wel, maar o zo mooi.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik blijf het raar vinden dat hij heeft gewonnen![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:00 schreef BVO het volgende:
CDP, heartagirl, LeBeau, Dizer, Riparius, anderen..... invullen voor vanavond he.
Ik verander het in 55% van de stemmen (2x mn lievelingsgetalquote:Op maandag 6 maart 2006 23:27 schreef Andiyan het volgende:
Raffaëla wint met 63% van de stemmen.
Het gaat zeker spannend wordenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:06 schreef Sneeze het volgende:
Ik zit vandaag vast in Brussel en kan niet kijken.
En ik vind het nog wel zo spannend, de prono ...
Nog even hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vul m straks wel in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |