We hebben er weer eenquote:
dat is natuurlijk al tig keer gezegtquote:
Hoezo, het lijkt me juist erg onvoorspelbaar omdat de winnaar ook nog moet worden meegeteld?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:01 schreef BVO het volgende:
Gaat erg spannend worden aan kop, het lijkt tussen 3 mensen te gaan.
Ik heb al uitgerekend hoeveel punten iedereen gaat krijgen voor de finalisten + winnaars van alle weken, dus met deze laatste prono erbij weet ik wat de stand gaat worden als Floortje wint, en wat als Raffa wint. Alleen de %-punten kunnen het dan nog veranderenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo, het lijkt me juist erg onvoorspelbaar omdat de winnaar ook nog moet worden meegeteld?
Ik heb wel vaak Raffa-Floortje in de finale. En in mijn top13 staan ze ook op 1 en 2. Dus voor mn prono hoop ik dat Floortje wintquote:Op zondag 5 maart 2006 17:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb al uitgerekend hoeveel punten iedereen gaat krijgen voor de finalisten + winnaars van alle weken, dus met deze laatste prono erbij weet ik wat de stand gaat worden als Floortje wint, en wat als Raffa wint. Alleen de %-punten kunnen het dan nog veranderen.
Als ik het zo zie gaat het tussen drie mensen. Wie hou ik uiteraard lekker geheim
.
63 neem ik aan?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:52 schreef ioor het volgende:
Floortje, 36%
Ja, dat kan ook.quote:
Dude, zoiets wilde ik ook zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Floortje met 54% van de stemmen.
Dat is het volgens mij ookquote:Op maandag 6 maart 2006 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook.
Nou ja, ik ga voorlopig maar uit van die 63 dan.
Dat doe je goed elke keerquote:Op maandag 6 maart 2006 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
Oké, bedankt voor de moeite. Het blijft allemaal koffiedik kijken ja, maar al die etappeoverwinningen pakken jullie me in ieder geval niet meer af!
Iedereen wel, later begon een aantal erg te twijfelenquote:Op maandag 6 maart 2006 16:58 schreef Ayaxola het volgende:
Ik weet iig wel dat ik de finale heel veel weken lang goed heb voorspelt
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Moeilijk, ga er ook nog even over nadenken.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Even offtopic, BVO denk aan je Tirreno prono!
Veranderen in:quote:Op zondag 5 maart 2006 15:08 schreef BVO het volgende:
Floortje - 57%.
Oké, dan maak ik er ook meteen één voor mezelf!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:20 schreef BVO het volgende:
Yeahinhoooooooooo! Wil jij voor zaterdag een avatar maken, voor de winnaar?!.
Waarom denk je dat het omslaat opeens?quote:
1 en 3quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:34 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het omslaat opeens?
Is dat slechts een gevoel, komt daar door die foto's van Floortje, of kreeg je een geniale ingeving?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |