maar mogen we je dan niet knuffelen en kroelen enzo?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:34 schreef flugeltje het volgende:
O ja, TL knuffelen, kroelen en bedanken mag hier ook
Van mij zijn jullie nog niet af
Waarom ik ben geen homo dus Flugeltjequote:Op zondag 5 maart 2006 14:34 schreef flugeltje het volgende:
En uiteraard van mij ookquote:Op zondag 5 maart 2006 14:49 schreef Yolande het volgende:
Flugel en Teamlead bedankt voor de goede begeleiding![]()
![]()
![]()
![]()
Je maakt me nieuwgierig....quote:Op zondag 5 maart 2006 14:34 schreef flugeltje het volgende:
Je moest eens weten hoe nieuwsgierig ik zelf benquote:Op zondag 5 maart 2006 14:53 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwgierig....
Oh ja, knuffel, lebber en bedankt en zo....Flugel en TL...
We houden med goed in de gaten. Ik neem niet aan dat je gam gaat modden?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe nieuwsgierig ik zelf ben
Sesamstraat begint om half zeven....quote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef Sebasser het volgende:
Eigelijk heb ik zin om te zeggen 'Oh thank god' of iets dergelijks
Andere programma's![]()
nee zonderte flamen of zoquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:02 schreef kitchenbitch het volgende:
TL en Flugeltje bedankt.Ik lees al mee vanaf BB1, heb me geregistreerd bij BB5 en kom zeker terug bij BB6.
Tot Ziens
![]()
Vraag het ff bij SHO of ze 'm willenquote:Op zondag 5 maart 2006 16:30 schreef Gert het volgende:
Moderators bedanken vind ik onzin,. je bent immers mod omdat je het zelf graag wil.
Tanja-topic: SHO? Of anders GC.
Graag gedaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Enne jullie ook bedankt voor het 'mazelen en pokken' van Flugel
Graag gedaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:32 schreef flugeltje het volgende:
Enne jullie ook bedankt voor het 'mazelen en pokken' van Flugel
Ik heb golfer gemeetquote:Op zondag 5 maart 2006 18:54 schreef APK het volgende:
[..]
Graag gedaan.![]()
Edit: Haha! Opa was meer dan twee uur eerder dan ik met dezelfde reactie.![]()
Is hij in het echt ook zo'n watje?quote:
Golfer is keileuk... Ik zat naast 'm bij het etenquote:Op zondag 5 maart 2006 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Is hij in het echt ook zo'n watje?![]()
Net als Gert bv, die heb ik wel eens gemiet.![]()
Smakt ie niet?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Golfer is keileuk... Ik zat naast 'm bij het eten![]()
Weer een vooroordeel uit de wereld geholpen.
Bejaarden kunnen wél heel cool zijn
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:10 schreef Jappie het volgende:
Smakt ie niet?
En heeft ie zijn eigen gebit nog?![]()
hij bestelde wel zacht vleesquote:Op zondag 5 maart 2006 19:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Smakt ie niet?
En heeft ie zijn eigen gebit nog?![]()
Flugeltje heeft inderdaad gewillig lekker zacht vlees.quote:
quote:
Wie zat er aan je andere kant?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Flugeltje heeft inderdaad gewillig lekker zacht vlees.![]()
Afwisselend Bluezz, Heatwave en Sjeen.quote:
Die zat zeker weer te slempen als een bootwerker.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En Yvonne zat aan de andere kant van mij....
Eindelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Bruce117 het volgende:
Eindelijk
quote:
Altijd maar weer die controle...nooit es een keertje gezellig uit zonder dat jaloerse gedoe..........jammer hoor.....quote:
Shit, dacht eigenlijk dat we er na vanavond vanaf waren.quote:
Kansloos programma, kansloos forum, kansloze users.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef _The_General_ het volgende:
Gelukkig, dat was wel het meest kansloze programma wat ooit op TV is geweest![]()
Zelfkennis is in ieder geval in ordequote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kansloos programma, kansloos forum, kansloze users.
Nog kanslozere mods
Nou dan zijn we wel uit ge-evalueerdquote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Kansloos programma, kansloos forum, kansloze users.
Nog kanslozere mods
Had jij vis besteld dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef flugeltje het volgende:
En Yvonne zat aan de andere kant van mij.... Wat een avond
Nog aanbevelingen voor BB6?quote:
Stop Tanja erin, staat anders zo lullig als ik gewoon in Tanja topics stug doorga haar te verdedigenquote:
Maar het was wel lachuh!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jammer genoeg kregen jullie in een paar side-topics onvoorstelbaar veel werk. Dat had niets met HBB, of welke andere BB danook, te maken.
Behalve dan voor de slachtoffersquote:
Er zat wat in mn oogquote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik van jullie ben gaan houden?
Heb gisteren nog heel mooi over jullie allemaal gesproken
Yvonne moest gewoon een traantje wegpinken
Ik was er pas om 20.00 uur en iedereen stonk al naar het bierquote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zat zeker weer te slempen als een bootwerker.![]()
Nou word ik ook helemaal emotioneel.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:
Heb gisteren nog heel mooi over jullie allemaal gesproken
Yvonne moest gewoon een traantje wegpinken
Dus dáár was die tand geblevenquote:
You've got a weird way of showingquote:Op zondag 5 maart 2006 19:45 schreef flugeltje het volgende:
Er komt een tijd dat 'de ban van flugel' een statussymbool gaat worden...quote:
Ondertussen . . .quote:Op zondag 5 maart 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Er komt een tijd dat 'de ban van flugel' een statussymbool gaat worden...
Iedereen zal zeggen: 'ik was erbij toen ze werd ontdekt' "ik heb haar gemaakt tot wie ze is"
En jullie zullen trots op me zijn, heel erg trots....![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iedereen zal zeggen: 'ik was erbij toen ze werd ontdekt' "ik heb haar gemaakt tot wie ze is"
En dan wordt je weggekocht door Talpaquote:Op zondag 5 maart 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:52 schreef flugeltje het volgende:
Dan verkoop ik m'n verhaal voor zo'n enorme melodramatische RTL4 woensdagavond film en vertrek ik met een tien jaar jongere knul naar een exotisch oord.quote:
En dat wordt een live-soapquote:Op zondag 5 maart 2006 20:08 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan verkoop ik m'n verhaal voor zo'n enorme melodramatische RTL4 woensdagavond film en vertrek ik met een tien jaar jongere knul naar een exotisch oord.
Ach, we waren al met zeer gevorderde plannen bezig om een fansite voor Gert te makenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:13 schreef Pinball het volgende:
De Fanta heeft rijkelijk gevloeid gisteren, begrijp ik.
We hebben zelfs iemand mysterieus laten verdwijnen zodat ook wij spookverhalen kunnen vertellenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ach, we waren al met zeer gevorderde plannen bezig om een fansite voor Gert te maken
Niet Broeder Gert hè
quote:Jammer genoeg kregen jullie in een paar side-topics onvoorstelbaar veel werk. Dat had niets met HBB, of welke andere BB danook, te maken.
Daarover verschillen de meningen. Ik zie je als een volstrekt verziekt persoon, die nodig een stevige onderhoudsbeurt nodig heeft voor de volgende apk-keuring.quote:
Stuur je je broers ? Of kom je zelf ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Daarover verschillen de meningen. Ik zie je als een volstrekt verziekt persoon, die nodig een stevige onderhoudsbeurt nodig heeft voor de volgende apk-keuring.
Nee, daarvoor stuur ik mijn broers niet. En ik kom ook zelf niet matten. Voor mij hoeft al dat geweld niet.quote:
Maar verbaal geweld schuw je niet ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, daarvoor stuur ik mijn broers niet. En ik kom ook zelf niet matten. Voor mij hoeft al dat geweld niet.
* Hoopvol de popcornpan aanzet*quote:Op zondag 5 maart 2006 20:30 schreef Pinball het volgende:
* voorzichtig in de kast kijkt naar de voorraden snacks
Hee leuk...toch nog een summiere poging tot een zondagavondrel.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
[..]
Daarover verschillen de meningen. Ik zie je als een volstrekt verziekt persoon, die nodig een stevige onderhoudsbeurt nodig heeft voor de volgende apk-keuring.
Niet even wachten op Hepie en Hepie?quote:
Niks rel, niks zondagavond pret voor jullie. Gewoon de mening van iemand die meent dat jullie veel te ver gaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee leuk...toch nog een summiere poging tot een zondagavondrel.![]()
En waar baseert die iemand zijn mening dan precies op?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Niks rel, niks zondagavond pret voor jullie. Gewoon de mening van iemand die meent dat jullie veel te ver gaan.
Doe deze nog maar een keer.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:43 schreef flugeltje het volgende:
Ik vind het maar matigjes hoor... Is niet eens een F5 rel...
Zal ik een topic dichtgooien?
Op de mening die iemand heeft na het lezen van een post van een poster.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:40 schreef Jappie het volgende:
[..]
En waar baseert die iemand zijn mening dan precies op?
Ik denk dat dit hem wel gaat worden ja......flugs...wat doe je met me? ...mijn zelfbeeld stort in.quote:
Ah...kijk...daar kunnen we wat mee.....nu nog een ietsiepietsie specifieker graag?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Op de mening die iemand heeft na het lezen van een post van een poster.
![]()
Hmmm, dit wordt dus ook niets....quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit hem wel gaat worden ja......flugs...wat doe je met me? ...mijn zelfbeeld stort in.![]()
![]()
Optie 2 zou zijn een beetje met Yvonne der gevoelens spelen....wat had ze aan gister waar we om kunnen lachen?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmmm, dit wordt dus ook niets....
Ik kan het Tanja-topic sluiten, altijd goed voor wat vileine opmerkingen in FB...
Sorry, can't do...quote:Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Optie 2 zou zijn een beetje met Yvonne der gevoelens spelen....wat had ze aan gister waar we om kunnen lachen?![]()
Hoi LS.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef Prospera het volgende:
Op de mening die iemand heeft na het lezen van een post van een poster.
![]()
Voor zo'n saaie zondagavond zou je bijna aan een unban gaan denken iddquote:
Klinkt goed.quote:
Zet dan ook je tv aan muts...Peking Express is tot nu toe heel spannend....in de afgelopen 10 minuten al meer emotv gezien dan gedurende heel HBB.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Gatverdamme, het is zondagavond en er is geen kloot te doen, op heul fok nie
Dat was met het testbeeld ook nog wel gelukt.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zet dan ook je tv aan muts...Peking Express is tot nu toe heel spannend....in de afgelopen 10 minuten al meer emotv gezien dan gedurende heel HBB.![]()
![]()
HAHAHA!!!!1111111111111111quote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jouw bijdragen daarentegen zullen ons altijd bijblijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik ben er altijd hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Hé maar heren, blijven jullie nu hangen op fok tot BB6 of verdwijnen jullie voor een paar maanden?
Jou ga ik dan nog wel tegenkomen waarschijnlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben er altijd hoor.![]()
Dit is bv een overzicht waar ik post als er geen BB-forum is om te rellen.![]()
Ga je FA worden?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef flugeltje het volgende:
Als bekend is wat ik ga doen ná HBB kan ik jullie misschien wel in m'n zakken meesmokkelen.
Dát zou pas een bliksemcarrière zijnquote:
40+quote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het nog niet. Misschien mag ik wel een verzuurde user forum opstarten, weet ik in ieder geval zéker dat jullie met me mee verhuizen
nou ja.... Tanja héquote:Op zondag 5 maart 2006 21:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klinkt goed.....wat dacht jij eik vanmiddag zo rond de klok van vijfen? Kom...HBB is bijna afgelopen het wordt tijd dat ik me maar eens registreer en actief mee ga posten?
![]()
Maak er 30+ van en je komt in de richting van mijn jeugdigheidquote:
Opstarten?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik weet het nog niet. Misschien mag ik wel een verzuurde user forum opstarten, weet ik in ieder geval zéker dat jullie met me mee verhuizen
Je weet zelf wel welk forum er komt?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maak er 30+ van en je komt in de richting van mijn jeugdigheid![]()
*nu slapen gaat*
ghe....hou je me op de hoogte dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:02 schreef Gert het volgende:
Ik post hier ook altijd wel, alleen wel wat minder.
En we gaan natuurlijk een Tanja-topic beginnen.![]()
Nee, maar 't begin is er.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:32 schreef Bruce117 het volgende:
Maar nog niet buiten HBB
Klopt, en dan nog 2 en we zijn bij 117.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:42 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Denk dat deze het wordt: Nieuw sub-forum
Ik maar wachten in je topic, zit je hierquote:Op zondag 5 maart 2006 23:21 schreef tann het volgende:
[..]
ghe....hou je me op de hoogte dan?
Teamlid en Flugel, ook mijn dank natuurlijk! maar de week is gelukkig nog niet om!!
862 zullen we wel nooit halenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, en dan nog 2 en we zijn bij 117.
Misschien 't WK-voetbal wel.
en toch mis je er ééntjequote:Op zondag 5 maart 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
Overigens heb ik in 62 verschillende fora gepost en dat is meer dan wie dan ook op Fok!
Dat wil zeggen, fora waar iedereen in kan posten.
Helaas heb ik nog niet de exacte cijfers, dus ik moet nog een slag om de arm houden, maar ik weet het eigenlijk wel zeker dat ik nummer 1 op deze toch wel erg stoere lijst sta.
Nee, 2 zelfs: EK2000 en Special: Oorlog in Irakquote:
Dat wordt het 40+ forum van laffer.quote:
En wat gaat flugel modden? Jij moet dat weten als vaste meelezer in Admin.quote:
Daarvoor hoef je daar niet mee te lezen, staat gewoon al een tijdje openbaar:quote:Op zondag 5 maart 2006 23:55 schreef Arcee het volgende:
En wat gaat flugel modden? Jij moet dat weten als vaste meelezer in Admin.
Jammer, niks spannends dus.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je daar niet mee te lezen, staat gewoon al een tijdje openbaar:
Vervanging voor Alicey wegens tijdelijke afwezigheid
Dan was HBB inderdaad een goede stageplaats.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef golfer het volgende:
Daarvoor hoef je daar niet mee te lezen, staat gewoon al een tijdje openbaar:
Vervanging voor Alicey wegens tijdelijke afwezigheid
Precies.quote:
Had ik zelf vanmiddag ook al gedaanquote:
Nah, ik ben er eigenlijk niet hoor... Zit op m'n werk.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:51 schreef Bluezz het volgende:
Shit, je bent er
Zit ik hem weer te veranderen
* Bluezz rent weg en bemoeit zich weer met eigen zaakjes
is er meer dan?quote:
Ik ken subforums op Fok! die minder goed lopen.quote:
quote:
* BONG4002 sluit zich hier volkomen bij aanquote:
Ik zeg ze hadden het preventief moeten ruimen.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:05 schreef Pinball het volgende:
Enne, gaat HBB het archief in?
Of wordt het gewoon verwijderd en besteedt Fok! die kostbare schijfruimte aan eh, weet ik veel, usericons of zo?
Ik zeg verwijderen.
We worden opgehoktquote:Op maandag 6 maart 2006 22:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik zeg ze hadden het preventief moeten ruimen.![]()
Vrijdag is toch de meest relgevoelige dag in dit subforum?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef PH52 het volgende:
Zelfs de meest relgevoelige onderwerpen komen niet meer van de grond. Zonde van de tijd en moeite.![]()
Moet je LS even loslaten, oeteltje is ook weer gesignaleerdquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:01 schreef PH52 het volgende:
Waarom wordt de hele ingezakte zooi niet stantepede geamputeerd ?
Zelfs de meest relgevoelige onderwerpen komen niet meer van de grond. Zonde van de tijd en moeite.![]()
Zucht.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
Vrijdag is toch de meest relgevoelige dag in dit subforum?
Nog één keertje!![]()
Jo, tief ff op met je kutforumpjequote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef JohnMasterOfLineDancing het volgende:
http://www.devrienden.co.nr/
Oh boyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:30 schreef JohnMasterOfLineDancing het volgende:
http://www.devrienden.co.nr/
Nou, doe es niet.quote:
Oe, was jij ook al aan het kijken?quote:
Kikker.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Oe, was jij ook al aan het kijken?
Staan ook schattige foto's op dat forum.![]()
[afbeelding]
Geef de kikker maar eens een zoen.quote:
Bannen die vrouw!quote:
Die aanvraag staat al dágenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Bannen die vrouw!
Ze overtreedt de policy.
Die knuffelcultuur binnen de crew moet maar eens afgelopen zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:37 schreef flugeltje het volgende:
Die aanvraag staat al dágen![]()
Niemand durft
verveel je je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:48 schreef APK het volgende:
Sgopje!
Oké, ik heb gezocht in de faq, gezocht met de zoekfunctie en het me de afgelopen weken heel vaak afgevraagd. Wat betekent TVP? kan iemand me dat alsjeblieft in één of twee zinnen uitleggen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:54 schreef APK het volgende:
tvp
Terugvindpost.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:14 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Oké, ik heb gezocht in de faq, gezocht met de zoekfunctie en het me de afgelopen weken heel vaak afgevraagd. Wat betekent TVP? kan iemand me dat alsjeblieft in één of twee zinnen uitleggen?
Op die manier komt een topic in je 'active topics'-lijst te staan en kun je hem later makkelijk terug vindenquote:
edit: laat maar, antwoord staat er al...quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
eh....ja. Nou weet ik dus wat het betekent, maar wat kan ik er mee? Waarom typen mensen TVP? Om het topic weer omhoog te krijgen of zo?
Had ik er nog bijgezet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:15 schreef Arcee het volgende:
Terugvindpost.
Zodat het topic in je My Active Topics en Postgeschiedenis staat en je het makkelijk weer terug kunt vinden.
graag gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:18 schreef Mike1964 het volgende:
Talitha en Arcee: dank..
Zo handig met taal, en dan zo stumperen met een plaatje.quote:
En plaatjes plaatsen is juist een eitjequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:56 schreef Pinball het volgende:
[..]
Zo handig met taal, en dan zo stumperen met een plaatje.
Maar hij kan nu wel doen alsof ie niet online isquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef lovebear het volgende:
[..]
En plaatjes plaatsen is juist een eitje![]()
Ach we willen je nog wat te doen gevenquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Zitten hier nou nog steeds mensen??
HBB is afgelopen hoor
Fijn dat jullie nog aan me denkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ach we willen je nog wat te doen geven
O zou dat t zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:59 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar hij kan nu wel doen alsof ie niet online is![]()
Nee hoor, vandaar ook mn reactie net je heb m eindelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:01 schreef demins het volgende:
Kan iedereen hem zien?
wie?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:01 schreef demins het volgende:
Kan iedereen hem zien?
Nee, alleen je gezicht is in beeldquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:01 schreef demins het volgende:
Kan iedereen hem zien?
quote:
En daar kijk jij naar naar iemand anders zn gulpquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde zeggen dat ie z'n gulp dicht moest doen, maar bedacht me gelukkig.
En die kon ie niet eens zien!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:07 schreef lovebear het volgende:
[..]
En daar kijk jij naar naar iemand anders zn gulp![]()
Ja hallo! Ga nou niet doen of je me net zietquote:
Je typt alleen voor mij? Aaaaaaaaaaaah!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ja hallo! Ga nou niet doen of je me net ziet![]()
Zit ik hier voor niets te typen zeker![]()
Voor iemand die net z'n gezicht verloren heeft heb je nog aardig wat praatjesquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je typt alleen voor mij? Aaaaaaaaaaaah!![]()
Ja, wat hij zegtquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Voor iemand die net z'n gezicht verloren heeft heb je nog aardig wat praatjes![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Voor iemand die net z'n gezicht verloren teruggevonden heeft heb je nog aardig wat praatjes![]()
Bij vrouwen altijd, bij mannen alleen als ze vragen of 'iedereen hem kan zien'.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:07 schreef lovebear het volgende:
En daar kijk jij naar naar iemand anders zn gulp![]()
Sinds wanneer ben jij zo'n napratert? Tip: praat wel de goede mensen na!quote:
Die tip had ze al toegepast.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef demins het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo'n napratert? Tip: praat wel de goede mensen na!![]()
Waarom bij vrouwen altijd? Heb ik al die tijd iets gemist?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij vrouwen altijd, bij mannen alleen als ze vragen of 'iedereen hem kan zien'.
Misschien bestaat de kans dat de meningen hierover verdeeld zijn. Ik weet niet hoor...quote:
Wat hij zegt!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien bestaat de kans dat de meningen hierover verdeeld zijn. Ik weet niet hoor...![]()
Zo werkt dat dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:19 schreef Pinball het volgende:
[..]
Bij vrouwen altijd, bij mannen alleen als ze vragen of 'iedereen hem kan zien'.
Leuk dat jullie er ook allemaal zijn! Dacht even dat ik hier alleen zat, in een soort testtopic voor avatars! Hebben jullie alles gezien, zeker!quote:
Tuurlijk hebben we alles gezien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Leuk dat jullie er ook allemaal zijn! Dacht even dat ik hier alleen zat, in een soort testtopic voor avatars! Hebben jullie alles gezien, zeker!![]()
![]()
![]()
Maar mijn knieën blijven een goed bewaard geheim!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we alles gezien.
Van je hoofd tot en met de gulp
How low can you goquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef lovebear het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben we alles gezien.
Van je hoofd tot en met de gulp
Vertelquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:36 schreef demins het volgende:
[..]
Maar mijn knieën blijven een goed bewaard geheim!![]()
Ehhhh............ja doe maarquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:38 schreef demins het volgende:
[..]
Wil je echt dat ik daar antwoord op geef?![]()
Het schijnt, maar dat blijft tussen ons, dat ie daarmee klutsen kanquote:
Dat is t dus zal niet verder verklappenquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het schijnt, maar dat blijft tussen ons, dat ie daarmee klutsen kan![]()
Eerder zal er geklutst worden met jouw ballen, dat je het over al de eilanden kan horen, dan dat het geheim van mijn knieën geopenbaard zal worden, oh vermetele!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Het schijnt, maar dat blijft tussen ons, dat ie daarmee klutsen kan![]()
Hè getver, wat ben je onder de gordel bezig vanavondquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:46 schreef demins het volgende:
[..]
Eerder zal er geklutst worden met jouw ballen, dat je het over al de eilanden kan horen, dan dat het geheim van mijn knieën geopenbaard zal worden, oh vermetele!![]()
Pinball begon!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Hè getver, wat ben je onder de gordel bezig vanavond![]()
Pinball liep hier niet met z'n hele hebben en houwen te showen, dat was jij.quote:
Het probleem lost zich vast vanzelf opquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef demins het volgende:
[..]
Wil je de aard van die zorgen met ons delen?![]()
Optimist!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het probleem lost zich vast vanzelf op![]()
Dat is makkelijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Het probleem lost zich vast vanzelf op![]()
Ik heb helegaar niet met mijn hele hebben en houwen lopen sjouwen hiero! Ik heb een zwakke rug en mag niet tillen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:50 schreef PH52 het volgende:
[..]
Pinball liep hier niet met z'n hele hebben en houwen te showen, dat was jij.
opschepperquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb helegaar niet met mijn hele hebben en houwen lopen sjouwen hiero! Ik heb een zwakke rug!![]()
Heb je dan niet zn soort boodschappen karretje.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:55 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb helegaar niet met mijn hele hebben en houwen lopen sjouwen hiero! Ik heb een zwakke rug!![]()
Laten we nu vaststellen dat Lovebear over een ban is begonnen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je dan niet zn soort boodschappen karretje.
Kan je veel ban je hebben en houwen kwijt hoor
Is het zaterdag vandaag?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb je dan niet zn soort boodschappen karretje.
Kan je veel ban je hebben en houwen kwijt hoor
Staat van hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:58 schreef demins het volgende:
[..]
Laten we nu vaststellen dat Lovebear over een ban is begonnen!![]()
ik ben altijd achterlijkquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:00 schreef demins het volgende:
[..]
Woensdag! Lig je voor of lig je achter?![]()
Weet waar je aan begintquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:04 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nu even een manier vinden om je uit de war te halen![]()
Zou 't ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Makkie gewoon bij t begin beginnen.
Zo moeilijk is t niet om Talitha uit de war te krijgen
Hij heeft t al gequotequote:Op woensdag 8 maart 2006 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar zou jij dat dan willen quoten?![]()
Ik dacht dat ik het al gequote had!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:10 schreef Talitha het volgende:
[..]
En waar zou jij dat dan willen quoten?![]()
Hou niet zo van wachten, lieverdquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef demins het volgende:
[..]
Even wachten op mijn quotes, lieverd!![]()
Heb je het nu nog steeds over je qluoten?quote:
Het gaat nu weer over een andere quotequote:Op woensdag 8 maart 2006 22:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je het nu nog steeds over je qluoten?
Het is geen onderwerp waar men snel over uitgepraat raakt!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb je het nu nog steeds over je qluoten?
Nog maar 3!quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
Muerte en manu zitten in de SC![]()
Ik word moe van het topic-hoppen![]()
Dat gaat zo over, want deze is bijna vol, en ik denk niet dat jij een sticky knopje hebt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:17 schreef Talitha het volgende:
Muerte en manu zitten in de SC![]()
Ik word moe van het topic-hoppen![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat gaat zo over, want deze is bijna vol, en ik denk niet dat jij een sticky knopje hebt.
Ja, dat klink heel anders dan ik bedoel.
Heb je het nou over haar qluoten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:18 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat gaat zo over, want deze is bijna vol, en ik denk niet dat jij een sticky knopje hebt.
Ja, dat klink heel anders dan ik bedoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |