Ah...kijk...daar kunnen we wat mee.....nu nog een ietsiepietsie specifieker graag?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Op de mening die iemand heeft na het lezen van een post van een poster.
![]()
Hmmm, dit wordt dus ook niets....quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit hem wel gaat worden ja......flugs...wat doe je met me? ...mijn zelfbeeld stort in.![]()
![]()
Optie 2 zou zijn een beetje met Yvonne der gevoelens spelen....wat had ze aan gister waar we om kunnen lachen?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hmmm, dit wordt dus ook niets....
Ik kan het Tanja-topic sluiten, altijd goed voor wat vileine opmerkingen in FB...
Sorry, can't do...quote:Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Optie 2 zou zijn een beetje met Yvonne der gevoelens spelen....wat had ze aan gister waar we om kunnen lachen?![]()
Hoi LS.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:54 schreef Prospera het volgende:
Op de mening die iemand heeft na het lezen van een post van een poster.
![]()
Voor zo'n saaie zondagavond zou je bijna aan een unban gaan denken iddquote:
Klinkt goed.quote:
Zet dan ook je tv aan muts...Peking Express is tot nu toe heel spannend....in de afgelopen 10 minuten al meer emotv gezien dan gedurende heel HBB.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Gatverdamme, het is zondagavond en er is geen kloot te doen, op heul fok nie
Dat was met het testbeeld ook nog wel gelukt.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zet dan ook je tv aan muts...Peking Express is tot nu toe heel spannend....in de afgelopen 10 minuten al meer emotv gezien dan gedurende heel HBB.![]()
![]()
HAHAHA!!!!1111111111111111quote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daarover verschillen de meningen. Ik zie je als een volstrekt verziekt persoon, die nodig een stevige onderhoudsbeurt nodig heeft voor de volgende apk-keuring.
Jouw bijdragen daarentegen zullen ons altijd bijblijven.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:24 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daarover verschillen de meningen. Ik zie je als een volstrekt verziekt persoon, die nodig een stevige onderhoudsbeurt nodig heeft voor de volgende apk-keuring.
Ik ben er altijd hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Hé maar heren, blijven jullie nu hangen op fok tot BB6 of verdwijnen jullie voor een paar maanden?
Jou ga ik dan nog wel tegenkomen waarschijnlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 22:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben er altijd hoor.![]()
Dit is bv een overzicht waar ik post als er geen BB-forum is om te rellen.![]()
Ga je FA worden?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:50 schreef flugeltje het volgende:
Als bekend is wat ik ga doen ná HBB kan ik jullie misschien wel in m'n zakken meesmokkelen.
Dát zou pas een bliksemcarrière zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |