quote:
Op maandag 6 maart 2006 00:46 schreef Tazattaque het volgende:Edwin de Roy van Zuyderwijk als gast lijkt me ook wel tof. Garantie voor een avondje spektakeltelevisie en megakijkcijfers.
Spektakeltelevisie? Drie uur lang geschimp op het koningshuis aanhoren? Dat word je na 5 minuten al zat. Behalve een vreemde kronkel in zijn hoofd heeft die vent absoluut geen inhoud.
Zijn ex-vrouw - Margarita dus - daarentegen zou ik wel te gast willen zien. We weten eigenlijk niets over haar en ik ben wel benieuwd wie zij echt is. Hoe ervaart zij het om een prinses te zijn? Heeft zij (tot op zekere hoogte) een normaal leven kunnen leiden? Wat was het dat zij zich zo liet manipuleren en meeslepen door de Roy van Zuydewijn? Hoe keek haar familie er tegenaan? Heeft haar familie het haar helemaal vergeven? Wat dacht zij toen zij zichzelf gepersifleerd zag in
Kopspijkers?
Ze is binnenhuisarchitecte. Dat is een creatief beroep en misschien is ze ook wel redelijk artistiek. En dat kan betekenen dat ze interessante beeld- en geluidsfragmenten aanvraagt.