Sin City en Batman Begins niet gezien?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:33 schreef Dutchman77 het volgende:
Rutger Hauer.
Ik wil wel eens weten waarom hij de laatste decennia zijn kop niet in eens in een echt grote film laat zien.
Iemand enig idee waar hij uithangt?
(Nog) niet gezien.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Sin City en Batman Begins niet gezien?
Dan krijgen we een mooie filmquote:Op zondag 5 maart 2006 23:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hans Beerenkamp.
Ja. Gezellig 3 uur lang kletsen over Normaal, klaverjassen en de bitterballen in de Arena.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:12 schreef RuneRose het volgende:
Klaas Jan Huntelaar!
Leuk rijtjequote:Op zondag 5 maart 2006 23:43 schreef rubbereend het volgende:
Joop Alberda
Ronald Plasterk
Eddy de Clerq
Bennie Jolink
quote:
Er is godzijdank nog nooit iemand met een sportachtergrond uitgenodigd in dit programma.quote:Op zondag 5 maart 2006 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sowieso eens iemand uit de sport, dat lijkt me erg leuk en Alberda lijkt me daarin de meest geschikte!
Jan Mulderquote:Op maandag 6 maart 2006 00:03 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Er is godzijdank nog nooit iemand met een sportachtergrond uitgenodigd in dit programma.
(correctie: Dries van Agt is langsgekomen)
Dat zit er vast niet in. Vorig jaar vertelde hij in z'n theatershow hoe enorm hij geleden had bij Villa Felderhof (waar ie ja tegen had gezegd omdat ie niet besefde dat het ooit ook echt zou gebeuren), maar dat hij te laf was om dat te zeggen en dus in dat boek geschreven had dat hij het geweldig vond. Dus ik denk dat hij nu écht niet zomaar meer aan een programma deelneemt.quote:
Barend en Van Dorp zijn al eens samen te gast geweest...quote:Op maandag 6 maart 2006 00:32 schreef Tazattaque het volgende:
Jan Mulder, okay. En Barend en Van Dorp zijn breed-georiënteerde journalisten/televisiemakers.
Er is al genoeg sportgeleuter op tv. Niet ook nog eens in Zomergasten alstublieft.
Dan kan de avond nietm eer stuk, toch!quote:Op zondag 5 maart 2006 23:20 schreef Tazattaque het volgende:
[..]
Ja. Gezellig 3 uur lang kletsen over Normaal, klaverjassen en de bitterballen in de Arena.
En Caroline Tensen en Marco Borsato voor het natuurlijk evenwicht.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:35 schreef Seborik het volgende:
Wim T. Schippers
Stephan Sanders
Herman Brusselmans
Ik ben ook benieuwd naar de favoriete fragmenten van Jules de Kortequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |