toen ik er in mei heen ging zag ik een grote zandvlakte, misschien had ik door moeten lopen en heb ik me vergistquote:Op maandag 13 maart 2006 15:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het ziet er nu iets anders uit, maar het staat er echt nog.
Ik heb er zelfs nog wel een foto van als je me echt niet gelooft
De synagoge staat er niet bij. Die vond ik ook wel de moeite waard.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tot nog toe kwamen we >>>hier<<< met de volgende lijst:
[..]
kun je beter naar LaFayete gaanquote:En KDW is KaDeWe, hoor ik net van m´n vriendin. (Kaufhaus des Westens
want?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:59 schreef MLF het volgende:
kun je beter naar LaFayete gaan
Vergelijk ze >>>hier<<<quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:05 schreef spijkerbroek het volgende:
want?
Da's toch dat hotel wat heel apart en kunstig is ingericht?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:44 schreef k_man het volgende:
Misschien met Pinksteren maar weer eens naar Berlijn. En dan naar het Artotel Mitte.
Voor een stedenreis als naar Berlijn is dit inderdaad een erg fijne gidsquote:
Ja klopt, en met allemaal werk van Warhol.quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:08 schreef Vava het volgende:
[..]
Da's toch dat hotel wat heel apart en kunstig is ingericht?
Jaaa diequote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja klopt, en met allemaal werk van Warhol.
Op het Museum Insel zitten wat grote musea. Ik ben naar het Pergamon museum geweest, dat was echt heel mooi. Buiten het Pergamon zijn er dus nog wat musea daar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:41 schreef Bahar het volgende:
En wat is er leuk aan het Museum insel???
Dat is inderdaad jammer. Er zijn erg mooie dingen te zien, en er is omgeving te beleven - vooral dat. Als je je reisje met een week kan vervroegen, zou ik dat zeker overwegen.quote:Op zondag 2 april 2006 18:34 schreef k_man het volgende:
Hmm jammer dat die Biennale maar tot 28/5 duurt. Ik wilde het weekend daarna eigenlijk naar Berlijn.
Ga je ze ergens uploaden? Dan ben ik wel benieuwd en wilik ze wel zienquote:Op zondag 2 april 2006 19:27 schreef Ringo het volgende:
Overigens heb ik wel een bulk foto's geschoten. Iemand interesse in een setje?
Nee, dan ben ik in Wenen. Ook leuk.quote:Op zondag 2 april 2006 19:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad jammer. Er zijn erg mooie dingen te zien, en er is omgeving te beleven - vooral dat. Als je je reisje met een week kan vervroegen, zou ik dat zeker overwegen.
Een kleine selectie:quote:Op zondag 2 april 2006 21:35 schreef Vava het volgende:
Ga je ze ergens uploaden? Dan ben ik wel benieuwd en wilik ze wel zien
In de zomer is er ook vaak openluchtbioscoop en straattheater. En het is bijzonder om zo'n stukje oud-Berlijn te zien midden tussen veel jaren 50-60 nieuwbouw.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:41 schreef Bahar het volgende:
En wat is er leuk aan het Museum insel???
Ik vind het daarom ook wel jammer dat ik pas eind vorig jaar voor het eerst in Berlijn kwam, ik had graag vergeleken. Maar ik vond sommige stukken nog wel een bouwput nu maar kan me zo indenken dat dat veel en veel erger geweest moet zijn. Het meeste was idd erg mooi opgebouwd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:09 schreef k_man het volgende:
Voor de opbouw ben je wel wat laat hoor. Tien jaar terug was Berlijn nog de grootste bouwput, maar dat is inmiddels allemaal wel zo ongeveer klaar.
Leukquote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een kleine selectie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yep, hier.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:45 schreef Vava het volgende:
Leuk![]()
heb je nog meer foto's online staan ergens?
ligt er helemaal aan in welk deel van de stad je zit. Bovenstaande lijst geeft een goed overzicht.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:19 schreef groningerstudent het volgende:
Iemand tips met betrekkingen tot het uitgaansleven in Berlijn? Clubs, kroegen, etc waar je geweest moet zijn? Deadline nadert rap, dus alle opties die ik nog mee kan nemen zijn meer dan welkom.
Inderdaad, als er iets vol is, gewoon even voor een bepaalde club wachten en wat duitsers vragen waar er wat andere dingen te doen zijn.. Komen ze vaak met paar leuke illegale feestjes.quote:Op donderdag 13 april 2006 10:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ligt er helemaal aan in welk deel van de stad je zit. Bovenstaande lijst geeft een goed overzicht.
Ik zou zeker nog een avondje naar Tacheles gaan en wat studenten (ik neem aan dat je die daar wel spreekt als je op studiereis gaat) vragen naar wat geïmproviseerde feesten in leegstaande villa's en winkels enzo (typisch Berlijns)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |