In Munchen begint het ook al in september.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:49 schreef klossie het volgende:
[..]
in het berlijn boekje staat dat het vanaf half september al feest is in berlijn... ik ben ook verbaasd hoor maar het zou wel leuk zijn !![]()
en dan, overal feest in de kroegjes ofzo? heb er nog niet echt en beeld van...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:41 schreef BobRooney het volgende:
[..]
In Munchen begint het ook al in september.
Grote biertenten. Met van die lange tafels. Grote pullen bier, worst, en friet. In Munchen dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:09 schreef klossie het volgende:
[..]
en dan, overal feest in de kroegjes ofzo? heb er nog niet echt en beeld van...
Ik weet niet in welke categorie je iets zoekt, maar Kras heeft in ieder geval vaak goede aanbiedingen. Ik heb via Kras een aantal nachten een kamer in Mariott hotel bij Potsdamer Platz geboekt en dat kostte echt niet veel, terwijl het hotel echt onwijs goed is. Maar ik weet niet of ze die altijd in het assortiment hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:34 schreef stevengerrard het volgende:
ik wil binnenkort ook met de vriendin richtig Berlijn. Nu nog een leuk betaalbare slaapplaats uitzoeken
Dat is toch dat grote 'warenhuis'?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:56 schreef PeRi het volgende:
Ik weet niet meer of ze ook cd's hadden, maar KaDeWe heeft nu aardige nette sale. Sowieso tip voor iedereen die nu gaat. 50% op bijna alles.
Yep klopt. Ik heb het ff nagevraagd hier, ben zelf vorig jaar geweest maar mn broer komt er net vandaan. Cd's zijn aanwezig.quote:
Ik ga daar zeker even kijken, dankje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Yep klopt. Ik heb het ff nagevraagd hier, ben zelf vorig jaar geweest maar mn broer komt er net vandaan. Cd's zijn aanwezig.
Prenzlauerberg schijnt het helemaal te zijn qua muziekscene.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef Boeman het volgende:
Ik ben nu in Berlijn, maar verder geen leuke cd zaakjes meer?
Voorzieningen waren goed, alleen wat een megacomplex daar zeg. Ik heb in 4 dagen tijd dat ik daar was wel 5 keer iemand in onze kamer op de 5e verdieping nieuw binnen zien komen en weggaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef Blaatmaster het volgende:
We hebben geslapen in het Generator Hostel, dicht bij de halte Landsberger Allee voor 14 euro per nacht inclusief ontbijt was het daar ronduit perfect!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |