zolang het maar geen vw isquote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef BaraCuda het volgende:
Toyota MR2
Das toch een gave bak manAlleen dan niet in het rood
En je moet een jap of amerikaan hebben voor die turbo
quote:
je moet er alleen niks in mee willen nemenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
zo'n mr2 ken je lekker dwars slingeren
En je vriendin mot niet te vet zijn anders is de balance wegquote:Op zondag 5 maart 2006 13:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet er alleen niks in mee willen nemen![]()
NEEHEE !!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:54 schreef BaraCuda het volgende:
Ow die passat Vr6 Syncro heeft wel 193 pk
quote:
Q4quote:Op zondag 5 maart 2006 13:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Doe eens fatsoenlijke suggesties dan zodat ik eventueel in de zomervakantie iets kan gaan ondernemen
Lets hope soquote:Op zondag 5 maart 2006 13:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kun je als het goed is wel weer jaartje of 10 vooruit
Als ik het geld had ging ik voor deze Q4quote:
Zoveel zijn dat er niet, dus dat is goed te doenquote:
ik ga zo'n amerikaanse koelkast nemenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Lets hope so
En dan heb ik nu alles van Siemens wat ook maar huishoudelijk is...
Behalve een Senseo en een Jura dan...
Ja die zag ik ja, maarja die km's of je daar op moet vertrouwenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik het geld had ging ik voor deze Q4
zeer weinig kilometers, niet aan gekloot en compleet orgineel.
oh behalve die sport uitlaat dan.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Als ik het geld had ging ik voor deze Q4
zeer weinig kilometers, niet aan gekloot en compleet orgineel.
ohja daar hadden we het gisteren nog overquote:
Wou ik ook maar ja ik heb nooit zoveel vreten in huis om hem te vullen dus beetje zonde dan hequote:
Maar zo'n strakke broek van het geluid!quote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja daar hadden we het gisteren nog over![]()
ach daar weet je wel zeker dat het je bakken vol geld gaat kosten.
Wel eens eentje gehoord? Dan boeit dat geld echt niet meer (als je het hebt)quote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja daar hadden we het gisteren nog over![]()
ach daar weet je wel zeker dat het je bakken vol geld gaat kosten.
Dat plaatje ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:58 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
4.5 MB? soort van ultieme manager offline ofzo?
ik download hem iig wel ff, ff kijken wat het is.
die ander wat hier eerst stond vond ik niet zo...
WoW... zit hier ook een gebruikt aanwijzing van 4.5 mb bij? of kan je het uitleggen?
ok ik kom alweer wat verder, bied wel veel overzicht, maar hoe geef je aan wat je mogelijke geld bedrag is...
we hebben nu allemaal 140.000.000 maar straks win ik bijvoorbeeld 5 miljoen erbij, dan heb ik virtueel 145.000.000 hoe geef je dat aan
[afbeelding]
en dit dan? de onderste roodomcirkelde bedragen zijn binnen mn budget maar waarom niet geel??
en wat is trouwens de beste keus qua banden volgens jullie?
ja das waarquote:Op zondag 5 maart 2006 14:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Wou ik ook maar ja ik heb nooit zoveel vreten in huis om hem te vullen dus beetje zonde dan he
die goeie vriend van me had hem, alleen toen kende ik hem nog nietquote:Op zondag 5 maart 2006 14:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel eens eentje gehoord? Dan boeit dat geld echt niet meer (als je het hebt)![]()
ben er niet zo gek vanquote:Op zondag 5 maart 2006 14:07 schreef BaraCuda het volgende:
Honda Integra R
Geile bak alleen beetje duur
Lancia Thema 8.32 is een sedan met de motor uit (ik meende) de 308.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:08 schreef Ballebek het volgende:
Was dat die nep ferrari?
Had een kennis van mij een paar jaar terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |