abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:19:47 #251
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_38251545
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 21:48 schreef Mammietje het volgende:
Lady-rwb: Ik vond het zelf ook een heel naar idee om een bloedtransfusie te krijgen, dat vreemde bloed dat in je ader stroomt. Met name ook omdat je om de 10 minuten gecontroleerd wordt op allerlei lichaamsfuncties, zodat ze meteen in zouden kunnen grijpen als het bloed toch verkeerd reageerde met die van mijzelf. Maar ook zonder die onderbrekingen zou ik de hele nacht (zolang duurde het) geen oog dicht hebben gedaan omdat ik het geen prettig idee vond. Ik heb na die 3 zakken (het maximale wat je in één keer mag krijgen) ook het infuus er uit laten halen omdat ik niet meer wou ook al zou dat beter voor me zijn. Ondanks het feit dat ik me ieder uur meer mens ging voelen.
"Geinig" om te lezen, ik vond het namelijk altijd doodeng om te geven dat bloed( ik bleef er ook altijd bij tot een paar minuten nadat het eerste bloed de aanprikplek was gepasseerd) ik had altijd het idee dat de meeste dames daar niet zo bij stilstonden bij het ontvangen van het bloed. Brrr ik zou het ook liever niet ontvangen( maar goed dat heb je niet altijd voor het zeggen)
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 26 mei 2006 @ 23:29:58 #252
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_38252095
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:17 schreef Belana het volgende:
en wat is de reden dan?
Om "vertroebeling" van het systeem te voorkomen. Als ik het goed heb zit er bv bloed van 5 verschillende donoren in één EC( ErytrocytenConcentraat) stel dat de ontvanger van dat bloed later gaat doneren. Heeft de de ontvanger van dát bloed 5 keer meer kans om iets op te lopen en ga zo maar door als die ontvanger weer gaat doneren. Helaas zijn er nog steeds ziektes in de omloop die niet aantoonbaar zijn in het bloed( ik noem een Creutzfeld Jacob) of ziektes met een lange incubatietijd(AIDS)

Maar goed dit wordt best off-topic eigenlijk... er is een topic over Bloed geven (3)
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zaterdag 27 mei 2006 @ 09:33:11 #253
24188 Belana
kloon van belana
pi_38259685
thanks Loena, is genoeg uitleg hoor
stormy waters...
sailin'
pi_38267810
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:04 schreef Loena-tik- het volgende:
Mammietje, helaas kun je geen bloeddonor worden omdat je zelf bloed hebt ontvangen. Is een nieuwe regel bij de Bloedbank. Echt zo balen is dat omdat juist donoren die het van zó dichtbij hebben meegemaakt hoe belangrijk die donatie is nu niet (meer) mogen geven!!!
Dat is inderdaad balen; nu ik het zelf heb meegemaakt hoe plotseling het ook mij kan overkomen dat ik een bloeddonor nodig had, ga je er beter bij stilstaan hoe belangrijk het is dat er bloeddonoren zijn en ben je dús sneller geneigd om ook te gaan geven. Kan me goed voorstellen dat dat voor anderen ook geldt. Dusss... manlief maar aanzetten tot bloed geven!

Maar okee.... das een discussie die niet in dit topic thuishoort.
Ik ben gisteren weer gestopt met vloeien en vandaag plotseling weer begonnen.... Zal dus toch nog wel naweeën van de bevalling zijn... hou het in de gaten.
  Jubileum moderator zaterdag 27 mei 2006 @ 20:32:59 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_38280351
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 23:07 schreef E.T. het volgende:
Sterker nog, als je ooit bloed hebt ontvangen mag je tegenwoordig ook niet meer meedoen met Moeders voor Moeders.
Huh? Wat raar!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:18:22 #256
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_38284144
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 20:32 schreef Lois het volgende:

[..]

Huh? Wat raar!
Ik moest vorige week een hele vragenlijst invullen. (waaronder bloedtransfusie en Creutzfeld-Jacob stonden.. bij een 'ja' op een van de vragen ging het hele feest niet door.. Ik had gelukkig allemaal 'nee'tjes' )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 28 mei 2006 @ 08:57:47 #257
593 sjak
Juffie Bloem
pi_38293327
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:18 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik moest vorige week een hele vragenlijst invullen. (waaronder bloedtransfusie en Creutzfeld-Jacob stonden.. bij een 'ja' op een van de vragen ging het hele feest niet door.. Ik had gelukkig allemaal 'nee'tjes' )
Dat is dan echt sinds kort, want ik mocht gewoon meedoen en heb in het verleden bloed ontvangen. Stom hoor!
Lekker douchen!
  zondag 28 mei 2006 @ 11:43:11 #258
62233 Jelief
ikke lief!
pi_38295323
Deze mama is oververmoeid/overspannen De stress op het werk (groep dicht mensen verplaatst en ik wacht op een aanbod om met bonus ontslag te krijgen) en de drukte thuis zijn me even te veel geworden. De dokter zei dat ik maar even pas op de plaats moet doen en voor de zekerheid moet ik bloed laten prikken om een en ander na te kijken.
Ikdenk dat ik te lang heb gedacht ach het komt wel weer goed, en ik verwachtte eigenlijk ook dat ik eerder dat aanbod zou krijgen, nu sleept dat maar voort. Ik vind het zo moeilijkom op het werk duidelijk te maken dat ik dus niet kan werken. De zorg voor Emma valt me nu al zwaar dus werken poeh...
OW en dit is niet bedoeld om zielig te zijn maar meer als update-achtig iets.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 28 mei 2006 @ 11:45:51 #259
105850 Fuente
mamamuts
pi_38295384
Jelief, heel veel sterkte meis
Natuurlijk is het niet bedoelt om zielig te zijn. Probeer wat rust te nemen en volg vooral het doktersadvies op!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_38307113
Jelief, sterkte ermee.
  zondag 28 mei 2006 @ 19:28:34 #261
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38309386
jelief emma heeft meer aan je als je gerust bent.. sterkte er mee
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_38309582
Jelief ziek melden. Als mensen lichamelijk zien zijn melden ze zich ook ziek als het niet meer gaat. Maar als het geestelijk is (en daardoor ook ook nog lichamelijk kan worden) weerhoud iets hen altijd. Je ziet het niet aan me enzo.
Ziek melden, doen
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_38327555
Deze mamma is moe! Amber is de afgelopen 2 weken behoorlijk aan het spoken 's nachts vanweg het hoesten. Michel is ook ziek (keelontsteking en luchtweginfectie) dus alles komt nu echt op mijn schouders neer. Ik ben eindelijk weer beter (ook luchtweginfectie) maar voel me zo gammel als de pest.

Gister wel een avondje weggeweest. Zijn naar Musicals in Ahoy geweest. Dat was echt super!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 29 mei 2006 @ 13:21:42 #264
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38331200
Jelief sterkte en idd ziekmelden en tot rust proberen te komen.
ik ben vandaag ook een extra dagje thuis, maar dan loop ik ook al een hele tijd te spugen, maar ook hier is er een hoop wat door mijn hoofdje spookt waardoor ik niet echt lekker in staat ben om goed te presteren

\Vicky
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  maandag 29 mei 2006 @ 21:47:16 #265
62233 Jelief
ikke lief!
pi_38347158
Zow.. Heftige dag vandaag.Ik had mij woensdag dus al ziek gemeld en zou eigenlijk vandaag weer proberen om te werken, maar vrijdag toch maar gebeld dat ik niet kwam werken. Ik zou op het werk langs om even te praten over mijn ziek zijn. Ik dacht dat ik vriendelijk doch dringend te horen zou krijgen dat ik toch maar aan het werk moest. Maar nee. Er is nu dan toch eindelijk een aanbod gekomen, per direct niet meer werken en betaald krijgen tot 15 juli. Wel erg snel allemaal maar ik heb het aanbod wel aangenomen en er is een last van mijn schouders.Nu nog even mijn energiepeil opkrikken en op zoek naar iets nieuws. Als er iemand nog een geniaal idee heeft kom maar op!
Hoe vast ik gister zat in de hele situatie hoe open de toekomst nu voor mij ligt, heerlijk!

Sterkte Vicky
  maandag 29 mei 2006 @ 22:40:08 #266
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38350374
Gelukkig Jelief, doe lekker op het gemak en wie weet vind je straks heel leuk werk s6
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  maandag 29 mei 2006 @ 22:40:19 #267
105850 Fuente
mamamuts
pi_38350386
Fijn Jelief, kun je even lekker bijkomen
Vicky, sterkte meid!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 31 mei 2006 @ 10:57:22 #268
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38401954
Oeh Jelief, ik kan bijna jouw opluchting voelen. Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent...gelukkig krijg je ook nog betaald tot 15 juli, dan zit je niet gelijk zonder extra inkomsten. Wat voor baan ga je straks zoeken?

Vicky, hopelijk gaat het weer wat beter met jou. Wat voor musicals waren het trouwens? Had ik op msn gevraagd maar toen wist je het niet, nu zal je het wel weten
pi_38407514
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef Suzanna het volgende:
Vicky, hopelijk gaat het weer wat beter met jou. Wat voor musicals waren het trouwens? Had ik op msn gevraagd maar toen wist je het niet, nu zal je het wel weten
Er werden liedjes gezongen uit heel veel musicals. Onder andere: The Phantom of the Opera, Mary Poppins, The Lion King, Tarzan, My Fair Lady, The Wiz, Aida, Wicked, De Jantjes, Saturdaynight Fever en nog veel meer.
Er waren heel veel bekenden.. o.a. Joke de Kruijf, Chantal Janzen, Nurlaila Karim, Vanessa Williams, Antje Monteiro, Kim-Lian van der Meij en Anita Meijer, Hans Klok, Jamai, Danny de Munck, WIbi Soerjadi en nog een zooi... Volgend jaar gaan we weer

Verder gaat het hier wel goed. Amber en Michel zijn allebei weer een beetje beter. Amber is alleen 's nachts nog wel aan het spoken, maar ze eet en drinkt een stuk beter.

Dit weekend gaan we een lekker lang weekendje weg (van vrijdag tot dinsdag). Mijn ouders hadden gevraagd of we zin hadden om mee te gaan.. Lekker even een weekendje relaxen en dan mag ik woensdag weer langzaam aan het werk.

Jelief, kan me voorstellen dat er een last van je schouders valt!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:45:19 #270
62233 Jelief
ikke lief!
pi_38410184
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef Suzanna het volgende:
Oeh Jelief, ik kan bijna jouw opluchting voelen. Kan me voorstellen dat je daar blij mee bent...gelukkig krijg je ook nog betaald tot 15 juli, dan zit je niet gelijk zonder extra inkomsten. Wat voor baan ga je straks zoeken?
Ik heb niet echt een idee, ik wil iig iets dat fysiek minder zwaar is. Misschien wel een kantoorbaantje ofzo of achter de kassa bij de hema. Liefst wil ik twee dagen gaan werken ipv drie eventueel twee-en een halve dag maar geen drie meer dat vind ik echt te veel. Tegen de tijd dat Emma(en eventuele tweede) naar school gaat ga ik wel weer meer werken.
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:15:40 #271
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38425468
Klinkt leuk, Vicky! zie je het wel zitten om weer aan het werk te gaan, of zie je er tegenop?

Jelief, kan me voorstellen dat je minder wilt werken, ik vind drie dagen ook aardig veel! Maar goed, ik ben dan ook een 'thuisblijfmoeder' he ...

Wij gaan het weekend van 15 juli een weekendje weg zonder de kinderen !!!!! Mijn schoonmoeder heeft aangeboden om hier thuis op de kinderen te passen en dat is echt heerlijk. Voor het eerst weer eens écht vakantie, al is het maar een weekendje. Ik zal de meisjes wel gaan missen, maar ik denk dat het wel goed is om eens met z'n tweetjes eruit te zijn.
  donderdag 1 juni 2006 @ 08:46:19 #272
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_38425828
Wat een heerlijk vooruitzicht Suzanna! Oeh... zou ik ook wel eens willen, een weekendje zonder Juul, ha ha. Nou ja, komt vast wel..... een vakantie met Juul is ook leuk (en da's al bijna... ).
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:05:53 #273
45621 Suzanna
Mama van...
pi_38426197
Inderdaad...wij hebben dat ook nog nooit gedaan hoor, het lijkt me ook erg raar. Een nachtje zonder mijn kleintjes is al heel wat!
Tis gewoon best lastig om echt op vakantie te gaan met twee van die kleintjes. Emma is een baby natuurlijk, en Noa is eigenlijk nog bijna-baby...en als ze iets ouder zijn hebben we er weer een baby bij dus t blijft even schipperen. Maar we zijn wel van plan om ook met hen op vakantie te gaan, want dat is vooral voor Noa natuurlijk wel geweldig.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:56:34 #274
62233 Jelief
ikke lief!
pi_38431455
Lekker hoor, ff een weekendje er uit!
En thuisblijfmoeder, wat zou ik dat graag doen! Helaas laten de financiën dat niet toe. Ik wil wel oppasmoeder worden in mijn eigen huis maar danmoeten we wel een ander huis hebben en daar hebbenwe weer een extra inkomen voor nodig .
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:00:56 #275
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_38431616
Oppasmoeder/gastouder, daar heb ik ook aan zitten denken om te gaan doen. Op zich hebben we er nu wel wat ruimte voor. Maar volgens mij moet ik dan wel heel veel oppassen/kinderen hebben om hetzelfde te verdienen als wat ik nu verdien, laat staan meer. En dat leek me weer zo onzeker en eng...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_38431826
en druk!
pi_38444703
Met mij gaat het op zich goed. Ik geniet van het moederschap. Ben alleen de laatste weken erg moe.
Zal dat met stress en verhuizing te maken kunnen hebben, denken jullie?
Kim is de laatste tijd om 4.00/5.00 wakker en dan moet je er echt naartoe. Gelukkig slaapt ze meestel wel weer snel verder.

En bah, Djeez komt thuis en klaagt over de troep. Terwijl ik juist heel druk bezig was om alles op te ruimen, uit te zoeken enzo. Aangezien we nog niet op orde zijn.
Nou, dan is de lol er wel vanaf. Ik ben al moe en ben dus ook nog eens druk bezig en dan krijg je dit gezeur. Gelukkig was Kim wel heel lief en vrolijk en ging ze tussendoor lekker slapen.

sorry, moest het ff kwijt!

Hoe is het met alle moeders? ik moet hier maar eens vaker komen
pi_38448548
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:00 schreef texelonia het volgende:
Oppasmoeder/gastouder, daar heb ik ook aan zitten denken om te gaan doen. Op zich hebben we er nu wel wat ruimte voor. Maar volgens mij moet ik dan wel heel veel oppassen/kinderen hebben om hetzelfde te verdienen als wat ik nu verdien, laat staan meer. En dat leek me weer zo onzeker en eng...
Valt wel mee hoor. Tenzij er in Nederland niet zo een tekort is als hier.
pi_38448634
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:07 schreef bixister het volgende:
en druk!
Dat wel dikwijls; Maar als ze slapen of leuk samen aan het spelen zijn heb je tijd genoeg om andere dingen te doen die je niet kan doen moest je op kantoor zitten.
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:03:07 #280
103793 kozakken
Living the life
pi_38449069
Leuk om weer wat van je te horen Ingrid!! Wat een extra drukte dan allemaal naast jullie kleintje.
pi_38450174
Suus, lekker hoor even saampjes de hort op! Goed van je!!

Ingrid, idd behoorlijk druk, maar komt vanzelf allemaal weer goed! Gewoon rustig aan doen en alles op z;n tijd hoor.

Pff moet zo nog strijken maar ik heb geen zin.. Maar ja, ik moet wel anders heb ik geen broeken om mee te nemen (gaan morgen lekker lang weekendje weg)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_38452585
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:28 schreef Vicky het volgende:
Ingrid, idd behoorlijk druk, maar komt vanzelf allemaal weer goed! Gewoon rustig aan doen en alles op z;n tijd hoor.

Pff moet zo nog strijken maar ik heb geen zin.. Maar ja, ik moet wel anders heb ik geen broeken om mee te nemen (gaan morgen lekker lang weekendje weg)
Ja, komt ook wel goed. Een goed gesprek met Djeez gehad. Maar soms zit je er ff doorheen.

waar gaan jullie heen vicky?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 08:24:51 #283
105850 Fuente
mamamuts
pi_38464326
Ingrid, sterkte hoor! Verhuizen brengt sowieso al een boel stress met zich mee.
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:26:04 #284
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38466582
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:07 schreef bixister het volgende:
en druk!
Ja dat zeker. Ook als je fysiek niet zo zwaar werk wil doen. Ik denk dat je echt veel in huis moet hebben om echt een goede gastouder te zijn. Ik hoor het regelmatig van vrouwen die tegen een burn-out, overspannen aanzitten dat ze gastouder willen worden. Ik kan me niet voorstellen bij zo'n keuze. Krampjes, niet kunnen slapen kinderen, gillen gillen gillen, elkaar verrot slaan, speelgoed afpakken, drie peuters tegelijk brood laten eten en dan is er niemand bij die iets even van je kan overnemen.....
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:29:31 #285
24188 Belana
kloon van belana
pi_38466675
je mag dan ook (iig hier) max 4 kindjes per dag hebben. Ik moet er niet aan denken persoonlijk...
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:34:29 #286
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38466818
Ja hier ook geloof ik maar onze oppas heeft zelf ook vier (en soms zes) kinderen en die brengen zelf ook nog het één en ander mee naar huis natuurlijk. Ik denk dat je zoiets echt in je moet hebben en niet als oplossing moet zien.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 10:46:26 #287
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_38467162
moet je huis ook niet aan bepaalde eisen voldoen qua veiligheid enzo...
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:06:31 #288
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_38467781
Ja dat ook als je het officieel wil regelen allemaal.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:17:49 #289
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_38468160
Ik weet dat de gastouderopvang in Rotterdam er zelf voor zorgt dat de huizen van de gastouders geschikt zijn voor de opvang van kindjes (traphekjes, stopcontactbeveiliging e.d.).

Ik moet er overigens ook niet aan denken hoor. Het lijkt me gigantisch druk en ik hou er niet zo van om mijn werk mee naar huis te nemen. Hier heb je geen keuze, je werkt thuis.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_38470694
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 10:29 schreef Belana het volgende:
je mag dan ook (iig hier) max 4 kindjes per dag hebben. Ik moet er niet aan denken persoonlijk...
Hier is het gemiddeld vier per dag, max. 8 per dag. Je eigen kindjes onder de drie tellen ook wel mee.
pi_38470810
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 11:17 schreef m@x het volgende:
Ik weet dat de gastouderopvang in Rotterdam er zelf voor zorgt dat de huizen van de gastouders geschikt zijn voor de opvang van kindjes (traphekjes, stopcontactbeveiliging e.d.).
Ja, daar moet je wel voor zorgen. Traphekjes, beveiliging voor het vuur, geen giftige planten en produkten...
pi_38470833

[ Bericht 100% gewijzigd door Bass-Miss op 02-06-2006 12:27:46 ]
pi_38470990
Mijn moeder is gastouder en heeft er veel plezier in. Ik gellof nu ruimm 4 jaar. Ik heb geen idee hoe dat met huis beveiligen zit. Ze had toen hij baby was, geen traphekje ofzo.
Mij lijkt het ook leuk om te doen. Vraag me af wat de eisen zijn.
pi_38472312
Hmm voor ik ooit zoiets zou gaan doen zou ik eerst wat oudere eigen kinderen willen hebben die zo goed opgevoed zijn dat ik 't wel met andersmans kinderen aandurf maar waarschijnlijk kan ik dan ook wel ander werk vinden
pi_38481085
Ik zou het niet kunnen, ondanks dat ik gek ben op kindern en hoe meer hoe beter.

Hier ff een update van deze kant. Vorige week maandag ziojn we weer bij de chirurg geweest en de operatie is definitief mislukt. De pijn is niet minder en mijn rechterbil heeft geen gevoel meer in de huid doordat ze daar het vet weg gehaald hadden om de cyste mee vast te zetten.
Nu moet er een MRI gemaakt gaan worden om te kijken hoe het nu zit en dan gaan pijnbestrijding en neurochirurgie samenwerken. Er word nu vanuit gegaan dat ik een pijncatether in mijn lichaam krijg en dus constante medicijnen op de plek waar de pijn begint.
Maar omdat de medicijnen niet meer goed werken die ik nu heb moest ik met de huisarts om de tafel gaan zitten om die tijd te overbruggen. Maar op de 1 of andere manier kan ik niet met mijn huisarts praten en ik kwam dus thuis met een recept voor naproxen wat je zo bij de drogist kan halen Ik was behoorlijk over de zeik heen en Rick heeft de arts terug gebeld en hij kan wel met die vent praten. Dus ik ben nu terug op mijn medicijnen voor de operatie en dan hogere dosis en slaappillen voor in het weekend zodat ik dan iig ff wat energie op kan doen voor de rest van de week.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:30:16 #296
35189 Troel
scherp en bot
pi_38482430
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 17:35 schreef Anitra het volgende:
Ik zou het niet kunnen, ondanks dat ik gek ben op kindern en hoe meer hoe beter.

Hier ff een update van deze kant. Vorige week maandag ziojn we weer bij de chirurg geweest en de operatie is definitief mislukt. De pijn is niet minder en mijn rechterbil heeft geen gevoel meer in de huid doordat ze daar het vet weg gehaald hadden om de cyste mee vast te zetten.
Nu moet er een MRI gemaakt gaan worden om te kijken hoe het nu zit en dan gaan pijnbestrijding en neurochirurgie samenwerken. Er word nu vanuit gegaan dat ik een pijncatether in mijn lichaam krijg en dus constante medicijnen op de plek waar de pijn begint.
Maar omdat de medicijnen niet meer goed werken die ik nu heb moest ik met de huisarts om de tafel gaan zitten om die tijd te overbruggen. Maar op de 1 of andere manier kan ik niet met mijn huisarts praten en ik kwam dus thuis met een recept voor naproxen wat je zo bij de drogist kan halen Ik was behoorlijk over de zeik heen en Rick heeft de arts terug gebeld en hij kan wel met die vent praten. Dus ik ben nu terug op mijn medicijnen voor de operatie en dan hogere dosis en slaappillen voor in het weekend zodat ik dan iig ff wat energie op kan doen voor de rest van de week.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 2 juni 2006 @ 18:35:30 #297
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_38482591
anitra en alle andere die het kunnen gebruiken.

Ik merk dat ik niet meer zo goed tegen plotsklapse veranderingen kan beetje een dip, maar komt goed die verschrikkelijke trots op Arwen maakt zoveel goed.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 2 juni 2006 @ 19:05:53 #298
105850 Fuente
mamamuts
pi_38483313
Anitra, wat verschrikkelijk rot zeg , kweet ff niet zo goed wat te zeggen

Evenstar , hopelijk voel je je snel beter!
Sara
Merel
Ukje
pi_38485786
Anitra poeh, je wist het zelf al even he dat het mislukt was. Maar om het dan definitief te horen komt toch wel weer ff aan denk ik.
Wel mooi dat ze straks die constante pijnstilling kunnen regelen. Hopelijk gaat dat snel gebeuren.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 2 juni 2006 @ 20:32:10 #300
640 snoopy
peanuts
pi_38485965
Anitra, sterkte!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: