Ik ben ook laatst voor de 5e keer geweest, wat inderdaad de 1e keer in groningen was, en ik kreeg ook geen speldje.....quote:En ik kreeg geeneens een speldje! toen ik 5 keer geweest was ook al niet (want bij deze bloedbank was het pas de derde keer) en nu het bij hun *wel* officieel de vijfde keer was weer niet, omdat het eigenlijk al mijn 7e keer was. Nouja! Ik wil verdorie een speldje! Om in een la te gooien en nooit meer naar om te kijken!
Het aantal keren wordt in de computer bijgehouden (je ziet het ook staan op het vragenformulier bij je gegevens). Zo'n kaartje als jij hebt, heb ik helemaal nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:38 schreef Elegy het volgende:
Volgende week weer. Zou eigenlijk gisteren gegaan zijn maar we wachten tot volgende week, kunnen we weer met z'n drieën gaan.
Ik ben helaas twee keer dat kaartje vergeten, waar ze die stickers op plakken met je foto etc. Houden ze het nu wel bij? Wil natuurlijk wel een speldje(heb er nu twee)
Kijk! dat wist ik helemaal niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Het aantal keren wordt in de computer bijgehouden (je ziet het ook staan op het vragenformulier bij je gegevens). Zo'n kaartje als jij hebt, heb ik helemaal niet
Ah okee, dan hoef ik er niet helemaal zelf aan te denken. Vorige keer kregen we allemaal zo'n druppie, het druppelstressballetjequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:41 schreef Mark het volgende:
[..]
Het aantal keren wordt in de computer bijgehouden (je ziet het ook staan op het vragenformulier bij je gegevens). Zo'n kaartje als jij hebt, heb ik helemaal niet
Ik heb er iig geen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 08:59 schreef Elegy het volgende:
Heb jij dan geen pasje oid? Of is dat niet nodig als je plasma geeft?
Vreemd, naja, er zal wel een registratie ergens zijn danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |