Throughout the period 1961-68, he had a number of R&B hits, but Burke was not just one of the finest singers of this or any other era, he was also one of the great showmen of popular music. A minister of the church, father of 21 children, he thought nothing of setting up his own franchise, hustling sandwiches and grills outside his own venues! He was a superb live act, a fine performer who liked to do whatever it took to please the audience (as well as selling bibles from the back of his car as he moved from city to city).quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:32 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Solomon Burke er nog wat meer, in de 20 meen ik.![]()
o jee, is dwerg ook weer in de buurt....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef Liejannuh het volgende:
mededeling voor dwerg en sebbo: veel plezier vanavond!
Heb je ze weten te ontlopen Tokus?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:52 schreef Tokus het volgende:
[..]
o jee, is dwerg ook weer in de buurt....
Nou, ze schenen zelfs bij mij aan de deur te hebben gestaan...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:49 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Heb je ze weten te ontlopen Tokus?
Je hebt ze gewoon genegeerd!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nou, ze schenen zelfs bij mij aan de deur te hebben gestaan...
Maar ik heb niks gehoord, er stond een film vrij hard aan.
I can't hear you nurse Ratchett!!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:55 schreef Tokus het volgende:
[..]
Nou, ze schenen zelfs bij mij aan de deur te hebben gestaan...
Maar ik heb niks gehoord, er stond een film vrij hard aan.
Sanity is overrated!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:27 schreef Seborik het volgende:
I can't hear you nurse Ratchett!!!
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
En de DJ was een jurk. En hij weigerde Tomorrow Never Knows te draaien.
Dat vond ik ook. En als je dan The Smiths aanvraagt, altijd en eeuwig Bigmouth Strikes Again. Ik had gewoon mijn onschuldigste hoofd op moeten zetten en Panic moeten aanvragen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:07 schreef knars het volgende:
[..]
Dat nummer moet altijd en overal gedraaid worden, zeker op een britse muziekavond.
Eerst How Soon Is Now. Daarna zien we wel weer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
The Smiths
'hang the dj'quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:10 schreef AudreyHepburn het volgende:
Again. Ik had gewoon mijn onschuldigste hoofd op moeten zetten en Panic moeten aanvragen..
hoe waren de aarde en de zon ?quote:Op maandag 13 maart 2006 20:44 schreef nipeng het volgende:
Maandag is normaal gesproken een vervelende dag. Vandaag had ik verlof... dus deze keer is dinsdag een vervelende dag. Ik heb eigenlijk weinig zin meer in het werk wat ik nu doe
Erg tof. Earth was lekker langzaam. Live komen hun laatste nummers erg goed tot hun recht.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:16 schreef nipeng het volgende:
[..]
Erg tof. Earth was lekker langzaam. Live komen hun laatste nummers erg goed tot hun recht.
Sunn was indrukwekkend. Als je ze live hebt gehoord kan je eigenlijk niet meer hun albums van CD beluisteren, het geeft gewoon niet dezelfde belevenis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |