Ik vind deze erg goed .. ik heb alleen maar meer bewondering voor tool door gekregen eigenlijk. Er zijn wat mindere nummers maar er zitten echt nummers bij die gewoon echt tof zijn. Het legt de gelaagdheid van tool een beetje bloot en laat ook zien dat het best wel goede composieties zijn. Maarja dat is mijn n00b meningquote:Op maandag 20 maart 2006 19:41 schreef Zanderrr het volgende:
Ik heb die Tool-cd niet gehoord, maar meestal vind ik die piano- en orkest-tributes maar een beetje kitscherig. Een soort muzak, of zo..
quote:Due to repetitive stress arm injuries, Orthrelm is forced to cancel the remainder of our US tourdates. We apologize to all who worked to set up these shows and everyone who planned to attend. We hope to reschedule these shows later in this year. There is no injury that a little rest won't cure. Our tour was ambitious with 37 shows in 40 days, by far our highest ever concentration of shows playing OV. Unfortunately, it just proved to be too much.
Sorry, maar ik vind het meer een soort liftmuziek zo....quote:Op maandag 20 maart 2006 19:43 schreef Bosbeetle het volgende:
http://toolpiano.thetributeto.com/web/8910/page.asp
daar is wat te beluisteren
(ik vind the patient en ticks and leeches erg goed gedaan)
okay hehe ik vind het wel okquote:Op maandag 20 maart 2006 20:42 schreef menjo het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het meer een soort liftmuziek zo....
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:19 schreef Tokus het volgende:
yey, eindelijk heb ik weer internet toegang op m'n werk
het heeft een paar dagen geduurd, maar nu doet het het enigzins.
Dag sebbo.quote:
Everybody loves Faun Fables.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dag sebbo.
Mijn broertje heeft zojuist kennis gemaakt met Faun Fables en is nu al verliefd op die meid met het sikje.
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dag sebbo.
Mijn broertje heeft zojuist kennis gemaakt met Faun Fables en is nu al verliefd op die meid met het sikje.
handig handigquote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef Zanderrr het volgende:
Wel vrijstelling voor de speciale verrichtingen gekregen.
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:45 schreef peaceman het volgende:
Ah dus bij deze hebben fokkers voortaan gratis drank ik Tivoli?
Jaquote:
lijkt me idd wel leuk voor je..quote:. Secundaire arbeidsvoorwaarden.
. Concerten.
.
whoei dan kom ik nog eens langs ...quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:43 schreef AudreyHepburn het volgende:. Ik ben aangenomen bij Tivoli als barmedewerker !
.
Voorbij zijn de dagen van het gratis tappen en het betalen voor concerten, voortaan tap ik voor geld en ga ik gratis naar concerten !
Top. Wanneer rijd je af?quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef Zanderrr het volgende:
Haha, ik moest gisteren m'n tussentijdse toets doen voor mijn rijbewijs. Het begon gelijk al goed, ik wilde via de inrit de parkeerplaats afrijden, terwijl er toch duidelijk een stopbord stond. D'oh.. 't is maar goed dat 't niet m'n echte examen was, anders was ik binnen de minuut gezakt.
Jij ook van harte met je baan natuurlijk.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja man, Zander, succes alvast !
Gefeliciteerd! Dat is mij toen niet eens gelukt.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:08 schreef Zanderrr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |