Veel zijn het niet denk ik, maar doen wel of ze het zijn "omdat iedereen het doet"quote:Op zondag 5 maart 2006 05:33 schreef s00z het volgende:
[..]
Bwah, als dat nou eens kon, echt jammer dat zoveel meiden zó oppervlakkig zijn, of doen...
'k heb niets anders dan een pesthumeur.quote:Op zondag 5 maart 2006 05:38 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
Veel zijn het niet denk ik, maar doen wel of ze het zijn "omdat iedereen het doet"![]()
geboren voor het gelukquote:Op zondag 5 maart 2006 05:57 schreef s00z het volgende:
[..]
'k heb niets anders dan een pesthumeur.
ik heb niemand nodig om me blij te voelen, maar ik heb al helemaal niemand nodig die me lastig valt.
Misschien moet ik maar een stukje in de krant zetten dat die meiden me vanaf nu met rust moeten laten(oh dat klinkt wel erg alsof ik denk dat iedereen me wil he..)
Wat een kutonderwerpen kies ik toch weer uit...![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef SHE het volgende:
Dat recht hebben wij, omdat wij jullie 9 ponders door onze veel te krappe flamoezen moeten persen.
Tit for tat !
Je post is te lang.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:26 schreef jitzzzze het volgende:
Krijg je eindelijk aandacht van het vrouwelijk geslacht, is het weer niet goed. Sommige mensen zeuren over alles
Je post is te kort voor een beetje inhoudquote:
Niet als ik 'geen zin' heb om het te zeggen hehe.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:03 schreef LostFormat het volgende:
Best sneu als je niet eens even wil zeggen hoe je heet als daar om gevraagd wordt.
Gewoon neerknuppelen, dan leren ze het wel afquote:Op zondag 5 maart 2006 05:16 schreef s00z het volgende:
Ben het nou wel zat om uitgescholden te worden als ik ga dansen met een meisje in de discotheek en dan uiteindelijk blijkt dat ik alleen maar onschuldig wou dansen.
Waarom v'domme, snap er gewoon geen bal van.
Gister werd ik uitgescholden voor kankerleier door een groepje meisjes omdat ik mijn naam niet aan ze wou geven toen ik de discotheek uitkwam, en vandaag ben ik ook weer onsympathiek behandeld.
Wat de fuck is er mis met al die sloerietroelala's? Waarom moeten ze per sé mij hebben? Zijn toch zat andere gasten die wel zin hebben om ze ff makkelijk een veeg te geven![]()
Niet dat ik dat niet zou doen, maar toch, komop, die chicks doen wel geel erg desperate.
En de andere keer vindt zo'n meisje me weer arrogant, waarom? Omdat ik mezelf accepteer en zij zichzelf nog niet? Zelfacceptatie is iets heel anders dan arrogantie, damn. Ik ben altijd degene met de glimlach, word altijd bedreigd op straat omdat ik zo vrolijk rondloop KANSLOZE CLUBBERS. De helft gebruikt speed in de discotheek, ik drink wat bier en water, het is verdomme op mijn werk (Patronaat) wat een gezeik, schele mongolen allemaal.
FOCK
mwah, ik ga slapen (in mijn eentje ja), want ik heb het helemaal gehad.
Schijt, moet ik eerst voor al die vervelende raadselachtige wezens vluchten om vervolgens thuis te gaan zitten zeuren over dat ik altijd in mijn eentje moet slapen en word lastig-gevallen.
Bleh, ik hoop dat jullie overigens wèl een leuk weekend hebben gehad.. ik ben ook veel te nuchter pfffff.
Precies, dat is de oplossingquote:Op zondag 5 maart 2006 13:36 schreef Nawien het volgende:
[..]
Gewoon neerknuppelen, dan leren ze het wel af![]()
Te krap? Ik heb nog wel een 2 liter fles, mss kunnen we wat oprek oefeningen doenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef SHE het volgende:
In die disco zijn ze 12?
Verder is het de taak van de vrouw , de man het leven zuur te maken. Dat recht hebben wij, omdat wij jullie 9 ponders door onze veel te krappe flamoezen moeten persen.
Tit for tat !
Ook in je stoere verhaal van naar de Rai? Ik hoop niet dat ik me bij dezelfde bedrijven heb ingeschreven gisterenquote:
De een vind het saai, de ander een avontuur en jij vind het al stoerquote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ook in je stoere verhaal van naar de Rai? Ik hoop niet dat ik me bij dezelfde bedrijven heb ingeschreven gisteren![]()
Ja, stoer inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
De een vind het saai, de ander een avontuur en jij vind het al stoertmoet niet veel gekker worden. Maar ik heb eergister niemand hoeven neerknuppelen. Al kwam die ene leip wel in de buurt. Die ene die mij tas afpakte, mja ik had weer geen knuppel in de buurt
![]()
Bij de ingang in de buurt. Waar ook die mannetjes in oranje shirt stonden die kaartjes uitdeelden. De mensen van die klimwand hadden een blauw shirt. Wat raar dat je die niet hebt gezienquote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, stoer inderdaad![]()
Waar stond die klimdinges dan? Ik heb alleen maar bij de Abn stand een dinges gezien waarbij je moest zeilen![]()
Ik ben blijkbaar scheel ofzo. Vandaar dat niemand mij aansprakquote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Bij de ingang in de buurt. Waar ook die mannetjes in oranje shirt stonden die kaartjes uitdeelden. De mensen van die klimwand hadden een blauw shirt. Wat raar dat je die niet hebt gezien, ik ben der een stuk of 5x langsgelopen
![]()
Nou zelfs als je scheel bent was je de lul denk ik. Die kerel kwam echt op me aflopen en blerren van: Ja jongeman, jij daar ! Dan kijk je, en vervolgens pakt die asshole je tas af en zegtie ga maar klimmen. No way Hosequote:Op zondag 5 maart 2006 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar scheel ofzo. Vandaar dat niemand mij aansprak![]()
Jij ziet er zeker uit als iemand die goed kan klimmen. Hij laat mij, met mn kippenborst, gewoon voorbij lopenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nou zelfs als je scheel bent was je de lul denk ik. Die kerel kwam echt op me aflopen en blerren van: Ja jongeman, jij daar ! Dan kijk je, en vervolgens pakt die asshole je tas af en zegtie ga maar klimmen. No way Hose![]()
Zo oud?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef The_Mavericks het volgende:
die meisjes van tegenwoordig zijn zowiezo sletjes.
broek tot aan de reet, wollen laarzen met balletjes eraan, hoerige truitjes/shirtjes.
en dat begint al op 13 jaar.![]()
![]()
![]()
Daar zat ik dus ook al aan te denken hequote:Op zondag 5 maart 2006 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij ziet er zeker uit als iemand die goed kan klimmen. Hij laat mij, met mn kippenborst, gewoon voorbij lopen
Tis wat als je nu 13 bent als jongen zijndequote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef The_Mavericks het volgende:
broek tot aan de reet, wollen laarzen met balletjes eraan, hoerige truitjes/shirtjes.
en dat begint al op 13 jaar.![]()
![]()
![]()
Je had zeker je apenpak aan, inclusief stropdasquote:Op zondag 5 maart 2006 14:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken he![]()
Want hij zei ook: Jij ziet eruit als iemand die graag wil klimmen, toen ik vroeg waarom ik dat moest doen. maar ik was zeer netjes gekleed en er was nix aperigs aan mij te zien![]()
wehehehquote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je had zeker je apenpak aan, inclusief stropdas![]()
Ja, dan laten ze je inderdaad klimmenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
weheheh![]()
Nee gelukkig heb ik een hekel aan die apenpakken. Al waren er veel mensen die dat wel hadden. Je kent ze wel. Strak in pak, lang haar, die pimpers![]()
Nee, ik had gewoon een soort van beige vest-trui aan die ik bij de Outfitz had gehaald, en een blauwe Replay broek die een beetje wijd afloopt naar benenden + een soort van laarsjes van de Sacha![]()
ohja en een zwart sjaaltje![]()
Hmm ik zag anders genoeg mensen in het pak wel klimmen. Mss was jij er fysiek gezien gewoon niet klaar voorquote:Op zondag 5 maart 2006 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dan laten ze je inderdaad klimmen
Ik mocht met mijn pak (overigens zonder stropdas en lang haar) blijkbaar niet klimmen
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef The_Mavericks het volgende:
Dat klopt, ik heb een gezonde hekel aan sportenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hmm ik zag anders genoeg mensen in het pak wel klimmen. Mss was jij er fysiek gezien gewoon niet klaar voor![]()
Gelukkig doe je dan nog iets gezondsquote:Op zondag 5 maart 2006 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb een gezonde hekel aan sporten
Ohw, ik dacht dat dat 's mans wraak op de vrouw was juist omdat jullie de mannen het leven zuur maken....quote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef SHE het volgende:
Verder is het de taak van de vrouw , de man het leven zuur te maken. Dat recht hebben wij, omdat wij jullie 9 ponders door onze veel te krappe flamoezen moeten persen.
Tit for tat !
Hoeveel meisjes van beneden de 13 heb jij al gepakt ?quote:
de smilies worden ook steeds debielerquote:
Zo een kick maak je zelden meequote:
Ow, wacht... ik hou het nu ook hoogquote:Op maandag 27 november 2006 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo een kick maak je zelden mee![]()
Ach, het kan veel beter.quote:Op maandag 27 november 2006 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo een kick maak je zelden mee![]()
Als we terug gaan zoeken zekerquote:
Slapen?quote:Op maandag 27 november 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als we terug gaan zoeken zeker
Ga je mee slapen?
quote:
nou zegquote:Op maandag 27 november 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
* PrintScreen dan maar alleen slapen gaat.
Trusten Sebasser![]()
Je was wel erg onduidelijk hoorquote:Op maandag 27 november 2006 03:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nou zeg![]()
Ik was alleen benieuwd waarom je wou gaan slapen als we eerst stomende liefdevolle seks komen hebben...
Maar dan wel een hele lekkere, anders willen al die meiden niet met hem dansenquote:Op maandag 27 november 2006 04:19 schreef SolidasRock het volgende:
TS is homo, opgelost. Slotje!
quote:Op maandag 27 november 2006 08:46 schreef Kaneel het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom je moet klimmen tijdens het uitgaan?
Die kunnen weer aangroeien, toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:53 schreef s00z het volgende:
Haha, ik werk SOMS in het patronaat(2 keer per maand ongeveer)
Ik heb ook geen krullen meer hoor, maar misschien kon je dat wel zien in mijn fobo, ben heeeeeeeel lang niet op fok geweest, dus daarom, ik ging mijn oude topics eens lezen.
Ik ga ervan uit van wel, ja.quote:Wil s00z Ms.Poes eigenlijk wel ontmoeten?
Die sletten zeuren om soa's alsof het snoepjes zijn. Doen ze wel vaak bij de juiste figuren.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Scorpie het volgende:
Tja vrouwen in de discotheek verwachten geneukt te worden en worden kwaad als het niet gebeurt. Gewoon neuken dus
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:29 schreef Tekari het volgende:
gewoon optyfen die klojo's en als ze je weer lastig vallen dan moet je ze vragen of ze wel eens de bijbel lezen Ezechiel 25:17![]()
quote:"The path of the righteous man is beset on all sides
by the inequities of the selfish
and the tyranny of evil men
Blessed is he who, in the name of charity and good will,
shepherds the weak through the valley of the darkness
For he is truly his brother's keeper
and the finder of lost children
And I will strike down upon thee with great vengeance
and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers
And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."
Forum Opties | |
---|---|