Ja, stoer inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
De een vind het saai, de ander een avontuur en jij vind het al stoertmoet niet veel gekker worden. Maar ik heb eergister niemand hoeven neerknuppelen. Al kwam die ene leip wel in de buurt. Die ene die mij tas afpakte, mja ik had weer geen knuppel in de buurt
![]()
Bij de ingang in de buurt. Waar ook die mannetjes in oranje shirt stonden die kaartjes uitdeelden. De mensen van die klimwand hadden een blauw shirt. Wat raar dat je die niet hebt gezienquote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, stoer inderdaad![]()
Waar stond die klimdinges dan? Ik heb alleen maar bij de Abn stand een dinges gezien waarbij je moest zeilen![]()
Ik ben blijkbaar scheel ofzo. Vandaar dat niemand mij aansprakquote:Op zondag 5 maart 2006 13:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Bij de ingang in de buurt. Waar ook die mannetjes in oranje shirt stonden die kaartjes uitdeelden. De mensen van die klimwand hadden een blauw shirt. Wat raar dat je die niet hebt gezien, ik ben der een stuk of 5x langsgelopen
![]()
Nou zelfs als je scheel bent was je de lul denk ik. Die kerel kwam echt op me aflopen en blerren van: Ja jongeman, jij daar ! Dan kijk je, en vervolgens pakt die asshole je tas af en zegtie ga maar klimmen. No way Hosequote:Op zondag 5 maart 2006 14:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar scheel ofzo. Vandaar dat niemand mij aansprak![]()
Jij ziet er zeker uit als iemand die goed kan klimmen. Hij laat mij, met mn kippenborst, gewoon voorbij lopenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:11 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nou zelfs als je scheel bent was je de lul denk ik. Die kerel kwam echt op me aflopen en blerren van: Ja jongeman, jij daar ! Dan kijk je, en vervolgens pakt die asshole je tas af en zegtie ga maar klimmen. No way Hose![]()
Zo oud?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef The_Mavericks het volgende:
die meisjes van tegenwoordig zijn zowiezo sletjes.
broek tot aan de reet, wollen laarzen met balletjes eraan, hoerige truitjes/shirtjes.
en dat begint al op 13 jaar.![]()
![]()
![]()
Daar zat ik dus ook al aan te denken hequote:Op zondag 5 maart 2006 14:13 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij ziet er zeker uit als iemand die goed kan klimmen. Hij laat mij, met mn kippenborst, gewoon voorbij lopen
Tis wat als je nu 13 bent als jongen zijndequote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef The_Mavericks het volgende:
broek tot aan de reet, wollen laarzen met balletjes eraan, hoerige truitjes/shirtjes.
en dat begint al op 13 jaar.![]()
![]()
![]()
Je had zeker je apenpak aan, inclusief stropdasquote:Op zondag 5 maart 2006 14:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken he![]()
Want hij zei ook: Jij ziet eruit als iemand die graag wil klimmen, toen ik vroeg waarom ik dat moest doen. maar ik was zeer netjes gekleed en er was nix aperigs aan mij te zien![]()
wehehehquote:Op zondag 5 maart 2006 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je had zeker je apenpak aan, inclusief stropdas![]()
Ja, dan laten ze je inderdaad klimmenquote:Op zondag 5 maart 2006 14:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
weheheh![]()
Nee gelukkig heb ik een hekel aan die apenpakken. Al waren er veel mensen die dat wel hadden. Je kent ze wel. Strak in pak, lang haar, die pimpers![]()
Nee, ik had gewoon een soort van beige vest-trui aan die ik bij de Outfitz had gehaald, en een blauwe Replay broek die een beetje wijd afloopt naar benenden + een soort van laarsjes van de Sacha![]()
ohja en een zwart sjaaltje![]()
Hmm ik zag anders genoeg mensen in het pak wel klimmen. Mss was jij er fysiek gezien gewoon niet klaar voorquote:Op zondag 5 maart 2006 14:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dan laten ze je inderdaad klimmen
Ik mocht met mijn pak (overigens zonder stropdas en lang haar) blijkbaar niet klimmen
quote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef The_Mavericks het volgende:
Dat klopt, ik heb een gezonde hekel aan sportenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:05 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hmm ik zag anders genoeg mensen in het pak wel klimmen. Mss was jij er fysiek gezien gewoon niet klaar voor![]()
Gelukkig doe je dan nog iets gezondsquote:Op zondag 5 maart 2006 15:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb een gezonde hekel aan sporten
Ohw, ik dacht dat dat 's mans wraak op de vrouw was juist omdat jullie de mannen het leven zuur maken....quote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef SHE het volgende:
Verder is het de taak van de vrouw , de man het leven zuur te maken. Dat recht hebben wij, omdat wij jullie 9 ponders door onze veel te krappe flamoezen moeten persen.
Tit for tat !
Hoeveel meisjes van beneden de 13 heb jij al gepakt ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |