de smilies worden ook steeds debielerquote:
Zo een kick maak je zelden meequote:
Ow, wacht... ik hou het nu ook hoogquote:Op maandag 27 november 2006 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo een kick maak je zelden mee![]()
Ach, het kan veel beter.quote:Op maandag 27 november 2006 03:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo een kick maak je zelden mee![]()
Als we terug gaan zoeken zekerquote:
Slapen?quote:Op maandag 27 november 2006 03:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als we terug gaan zoeken zeker
Ga je mee slapen?
quote:
nou zegquote:Op maandag 27 november 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
* PrintScreen dan maar alleen slapen gaat.
Trusten Sebasser![]()
Je was wel erg onduidelijk hoorquote:Op maandag 27 november 2006 03:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nou zeg![]()
Ik was alleen benieuwd waarom je wou gaan slapen als we eerst stomende liefdevolle seks komen hebben...
Maar dan wel een hele lekkere, anders willen al die meiden niet met hem dansenquote:Op maandag 27 november 2006 04:19 schreef SolidasRock het volgende:
TS is homo, opgelost. Slotje!
quote:Op maandag 27 november 2006 08:46 schreef Kaneel het volgende:
Wil iemand mij uitleggen waarom je moet klimmen tijdens het uitgaan?
Die kunnen weer aangroeien, toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:53 schreef s00z het volgende:
Haha, ik werk SOMS in het patronaat(2 keer per maand ongeveer)
Ik heb ook geen krullen meer hoor, maar misschien kon je dat wel zien in mijn fobo, ben heeeeeeeel lang niet op fok geweest, dus daarom, ik ging mijn oude topics eens lezen.
Ik ga ervan uit van wel, ja.quote:Wil s00z Ms.Poes eigenlijk wel ontmoeten?
Die sletten zeuren om soa's alsof het snoepjes zijn. Doen ze wel vaak bij de juiste figuren.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:44 schreef Scorpie het volgende:
Tja vrouwen in de discotheek verwachten geneukt te worden en worden kwaad als het niet gebeurt. Gewoon neuken dus
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:29 schreef Tekari het volgende:
gewoon optyfen die klojo's en als ze je weer lastig vallen dan moet je ze vragen of ze wel eens de bijbel lezen Ezechiel 25:17![]()
quote:"The path of the righteous man is beset on all sides
by the inequities of the selfish
and the tyranny of evil men
Blessed is he who, in the name of charity and good will,
shepherds the weak through the valley of the darkness
For he is truly his brother's keeper
and the finder of lost children
And I will strike down upon thee with great vengeance
and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers
And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee."
Forum Opties | |
---|---|