nee, Nash is zo'n verdedigende held.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:24 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld op de Suns zetten. Ze zullen Bowen wel op Marion zetten, dus daarvan kunnen we ietsje minder verwachten (in punten). Maar bij de Suns staat er altijd iemand op, ik denk Nash dit keer. (Ook omdat ik Parker verdedigend niet zo sterk vind)
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nee, Nash is zo'n verdedigende held.
Ik hoop ook de nugs, ik verwacht het wel een beetje. Het spel van de Philly ligt de Denver wel.quote:
Nee, maar Nash heeft aanvallend wel ietsje meer te brengen dan Parker...quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
nee, Nash is zo'n verdedigende held.
Evenveel points per game. Nash wel meer assists maar zoveel zal ie tegen de Spurs niet krijgen denk ik.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:28 schreef Jeroen_M het volgende:
[..]
Nee, maar Nash heeft aanvallend wel ietsje meer te brengen dan Parker...
Ga je hier serieus op in?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Evenveel points per game. Nash wel meer assists maar zoveel zal ie tegen de Spurs niet krijgen denk ik.
Het mooie aan beide teams is dat ze veelzijdig zijn qua aanval.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Evenveel points per game. Nash wel meer assists maar zoveel zal ie tegen de Spurs niet krijgen denk ik.
Als je alles goed hebt krijg je van mij 10 euro.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:01 schreef J-Will het volgende:
voorspellingen, ik wil eens kijken hoe ik het er vanaf breng
Den @ Tor 112 - 98
Gsw @ Mia 104 - 109
Lal @ San 89 - 101
Cle @ Orl 94 - 81
Ind @ Noh 97 - 91
Mem @ Sac 91 - 104
Mil @ Bos 89 - 91
Lac @ Chi 104 - 92
Min @ Sea 99 - 86
best grappig om te doen, heel moeilijk om zoiets in te schatten merk ik
Van mij 1000.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als je alles goed hebt krijg je van mij 10 euro.
Op de punt na? Allemaal?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:33 schreef Zwansen het volgende:
Dat durf ik niet aan, zijn allemaal goeie voorspellingen hoor.
Op het Indiana Pacers forum doen we dat met elke wedstrijd, alleen dan niet voor geldquote:
Een wedstijd kan nog.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:09 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Op het Indiana Pacers forum doen we dat met elke wedstrijd, alleen dan niet voor geld
Zeker. Vooral erg leuk dat je dan ook gasten kent die voor hetzelfde team zijn. In Nederland is dat helemaal onmogelijk.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:15 schreef popolon het volgende:
Oh, ik zit er ook op een paar, voornamelijk meelezen maar sommige zijn erg goed.
Das in [VBL] wel anders...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:21 schreef popolon het volgende:
Oh voor mij hoeft niet iederen voor hetzelfde team te zijn, hier meestal liever niet.
Gaat me voornamelijk hoe je met elkaar omgaat, beetje respect en normaal gedrag kan geen kwaad hier en daar, en dat is in het NBA topic zeer goed vind ik.
Ja ik kom daar niet zoveel meer als vroeger.quote:
Hehe helemaal niet zo slecht hoor, op een paar games naquote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:01 schreef J-Will het volgende:
voorspellingen, ik wil eens kijken hoe ik het er vanaf breng
Den @ Tor 112 - 98 108 - 97
Gsw @ Mia 104 - 109 111 - 106
Lal @ San 89 - 101 100 - 92
Cle @ Orl 94 - 81 73 - 102
Ind @ Noh 97 - 91 92 - 90
Mem @ Sac 91 - 104 93 - 105
Mil @ Bos 89 - 91 92 -86
Lac @ Chi 104 - 92 107 - 96
Min @ Sea 99 - 86 96 - 107
best grappig om te doen, heel moeilijk om zoiets in te schatten merk ik
In het NFL topic is dat hetzelfde. Daar zit je met name met mensen die het spel interessant vinden (Okay okay, ik heb in het verleden Peyton Manning geheel afgebrand... maar iedereen weet nu dat ik toen al gelijk hadquote:Op zaterdag 11 maart 2006 02:21 schreef popolon het volgende:
Oh voor mij hoeft niet iederen voor hetzelfde team te zijn.
Gaat me voornamelijk hoe je met elkaar omgaat, beetje respect en normaal gedrag kan geen kwaad hier en daar, en dat is in het NBA topic zeer goed vind ik.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
In het NFL topic is dat hetzelfde. Daar zit je met name met mensen die het spel interessant vinden (Okay okay, ik heb in het verleden Peyton Manning geheel afgebrand... maar iedereen weet nu dat ik toen al gelijk had)
Achteraf kun je erom lachen, maar Kobe was destijds maar een 17-jarige jongen... Daar zou ik als bottom dweller ook niet zomaar mijn pick aan besteden. Hij was nog iel, geen college ervaring en onvolwassen.quote:
Hij werd tenminste nog gedraft, dat kan niet iedereen uit '96 zeggen. (zoals jou grote vriend, tevens allstar)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |