Tsja... de Spurs hebben echt alles moeten geven om van de Lakers te winnen, dus tegen de Clippers hadden ze niets meer over...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:01 schreef Robertje het volgende:
Spurs verliezen van de Clippers. Gelukkig hebben ze wel gewonnen van het 2e team van LA.
De Clippers zijn gewoon beterquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsja... de Spurs hebben echt alles moeten geven om van de Lakers te winnen, dus tegen de Clippers hadden ze niets meer over...![]()
Blasfemiequote:
31 hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:59 schreef J-Will het volgende:
wat is er met Q-rich? speelde nog geen 8 minuten (pakte overigens wel 11 rebounds)
Wauw! Vind je er nog wel iets aan met zoveel teams?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:45 schreef TOPKE het volgende:
11 ploegskes
Zeker van dat leaderboard van ESPN, daar zijn ze de laatste tijd vreselijk traag mee (met het updaten).quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:59 schreef J-Will het volgende:
wat is er met Q-rich? speelde nog geen 8 minuten (pakte overigens wel 11 rebounds)
Dat gebeurt soms wel en dan winnen ze wel een pot. Zo oud zijn de Clippers ook niet hoor. Maar de Lakers lijken gewoon op een yoyo.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:09 schreef ScienceFriction het volgende:
Ik zou trouwens veel liever hebben dat Kobe 25 ppg zou scoren en Lamar 20 ppg en Smush Parker zo'n 15 ppg... Dat Kwame zich puur kan richten op het rebounden (vooral offensive doet-ie best goed) Als de score beter wordt verdeeld, dan zie je dat het outside shot van Brian Cook ook een stuk effectiever is dan wanneer Kobe een 40+ game heeft.
Daarom hangen ze ook rond de .500quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:04 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms wel en dan winnen ze wel een pot. Zo oud zijn de Clippers ook niet hoor. Maar de Lakers lijken gewoon op een yoyo.
Dan weet je ook dat een yoyo op het einde stopt... plaats 9?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Daarom hangen ze ook rond de .500
Alleen als je niet kunt yoyoën... hoop ik...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:13 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dan weet je ook dat een yoyo op het einde stopt... plaats 9?
Ik volg Kirilenko niet zo erg (tsja... Jazz he), maar is hij nou niet erg vaak geblesseerd?quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Kirilenko gaat echt een keer een quadruple double scoren zeg...
Gerald Wallace had ook mooie cijfers vannacht, plus een mooie dunk om te wedstrijd mee te eindigen! Mooie speler, nog iets minder dan Kirilenko maar hij kan wel die richting op!quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Kirilenko gaat echt een keer een quadruple double scoren zeg...
Dat wel. Maar heb je zijn stats gezien?quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik volg Kirilenko niet zo erg (tsja... Jazz he), maar is hij nou niet erg vaak geblesseerd?
Da's dan weer kut... Altijd lastig als je beste speler Mr Glass is... Net als McGrady, die is ook zo vaak geblesseerd is. Een team als de Spurs zou een dergelijk scenario nog redelijk kunnen opvangen, maar de meeste teams kunnen dat niet:quote:
Ik vind zijn blocked shots erg indrukwekkend...quote:Maar heb je zijn stats gezien?
Deze wedstrijd: 15 punten, 11 rebounds, 8 assists, 8 blocks en 2 steals.
Vorige wedstrijd: 18 punten, 9 rebounds, 5 assists, 6 blocks en 2 steals.
22-2: 17 punten, 11 rebounds, 8 blocks
1-2: 21 punten, 5 rebounds, 5 assists, 5 blocks
17-1: 18 punten, 16 rebounds, 11 asists, 4 blocks en 3 steals
16:1: 17 punten, 12 rebounds, 6 assists en 5 steals
3-1: 14 punten, 8 rebounds, 9 assists, 7 blocks en 6 steals!
14-12: 21 punten, 16 rebounds en 8 blocks
En dit is maar een korte samenvatting.
Beetje flauw om de homecoming van professional sport in the Big Easy te verstorenquote:Op donderdag 9 maart 2006 11:14 schreef ScienceFriction het volgende:
Lakers weer gewonnen... het yoyoën gaat door...Kobe weer een 40 point game, Odom 18 en parker 15.
Kobe zegt het zelf : You hate my jumpshot, you hate my passion, you hate my fadeaway, you hate that I'm winner.... you hate that I'm loved for the exact same reason.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Beetje flauw om de homecoming van professional sport in the Big Easy te verstoren![]()
Een BALCO-ontbijtquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef TOPKE het volgende:
Paul Gasol![]()
![]()
![]()
Wat had hij smorgens gegeten???
Beetje laat die wedstrijd... 2 uur 's nachts hier. Ik heb geen zin om op te blijven (tenzij ik niet kan slapen... wat dan niet betekent dat ik zin heb om op te blijven...)quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:51 schreef popolon het volgende:
En vanavond Spurs @ Suns, wat een mooie wedstrijd op papier.
Last 10 games:
Suns: 10-0
Spurs: 7-3
Spurs
Pts: Parker 19.4
Reb: Duncan 11.5
Ast: Parker 5.8
Suns
Pts: Marion 22.0
Reb: Marion 12.3
Ast: Nash 10.8
Ik neem aan dat die stats niet van de laatste 10 wedstrijden zijn... want ik meen mij te herinneren dat Marion de laatste paar wedstrijden iets van 30 ppg scoort...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:51 schreef popolon het volgende:
Last 10 games:
Spurs
Suns
Wie gaat er winnen? Ken ik nog even een wedje leggen, voordat het begint...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:51 schreef popolon het volgende:
Last 10 games:
Spurs
Suns
Ik gok op de Spurs.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:59 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wie gaat er winnen? Ken ik nog even een wedje leggen, voordat het begint...
Maak dat maar rond half vijf.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:52 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Beetje laat die wedstrijd... 2 uur 's nachts hier. Ik heb geen zin om op te blijven (tenzij ik niet kan slapen... wat dan niet betekent dat ik zin heb om op te blijven...)
Damn... nou... misschien word ik vroeg wakkerquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:05 schreef popolon het volgende:
[..]
Maak dat maar rond half vijf.10.30 pm ET.
Eerst DEN - PHI namelijk.
En ik denk Suns, waarom niet. Mooi team.
Ik gok op de 76'ers. Ze hebben een positief record tegen Western Conference. En thuis zijn ze vrij sterk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |