quote:Op zondag 5 maart 2006 13:05 schreef -Hans- het volgende:
Rond 16:00 een samenvatting van Cleveland - Chicago op nederland 2.![]()
Graag gedaan! Ik ga het ook ff checken want normaal gesproken zie ik geen NBA wedstrijden.. en dat vind ik wel jammer. Des te beter dat de NOS nu ook samenvattingen van de NBA gaat uitzenden.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:22 schreef Jasikevicius3 het volgende:
[..]
ah thanks!
Ga ik dat eens effe checken...
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef popolon het volgende:
CLE - CHI
Ze lopen wel wat achter bij de NOS.
Gelukkig doen ze in ieder geval weer wat bij de NOS.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:44 schreef Jasikevicius3 het volgende:
[..]
Ja, maar wij wonen in het trieste Nederland..
Dus wij mogen blij zijn met NBA beelden op Ned. televisie![]()
Volgende week: DET-LALquote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef popolon het volgende:
CLE - CHI
Ze lopen wel wat achter bij de NOS.
Dan zou ik DAL -SA laten zien, was een goede wedstrijd.quote:
Maar traveling mag nog steeds niet. De regels worden alleen op dat aspect niet zo streng nageleefd in de NBA.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:56 schreef popolon het volgende:
Basketball in Europa en de VS zijn bijna twee verschillende sporten.
In de VS mag veel meer, is het bijna een full contact sport.
Graag gedaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:29 schreef Jasikevicius3 het volgende:
Hehe vette wedstrijd was dat (Cle - Chi)
Bedankt voor de tip Hans!!![]()
Dat is wel even wennen om te zien idd. Paar keer had ik echt zo iets van "hej dat is lopen!" maar er werd niet voor gefloten.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:58 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Maar traveling mag nog steeds niet. De regels worden alleen op dat aspect niet zo streng nageleefd in de NBA.
Het verbaasde mij in het begin ook hoor, maar tegenwoordig al niet meer. Wel word ik tegenwoordig wel eens moe van de vrijworpenmarathons... De eerste de beste actie en een whistle... En de speler mag naar de FT line...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is wel even wennen om te zien idd. Paar keer had ik echt zo iets van "hej dat is lopen!" maar er werd niet voor gefloten.
of de Denver nusjetsquote:Op zondag 5 maart 2006 16:54 schreef ScienceFriction het volgende:
Oh ja... en zijn uitspraak van "Hinrich" als "HinriGGGG"...
Oh ja... en toen hij zei "Deze Lebron is op dit moment in zijn carriere misschien wel beter dan Jordan" zat ik echtquote:
Ja, erg mooi was dat.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:31 schreef greatgonzo het volgende:
toffe wedstrijd net, Cle-CHi
tofste was wel die high-school match.
Een team had een autistische jongen als team-coach, meer een mascotte functie dus.. Toch besluit de coach hem in te brengen, als soort van bedankje.
Jochie mist 3 keer echt alles, maar scoort vervolgens 6 (!) drie punters achter elkaar! En wordt wedstrijd-topscoorder en op handen gedragen.
Mooi verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |