Hij niet, maar hij welquote:Op zondag 5 maart 2006 02:20 schreef tho_Omas het volgende:
Maar hij is wakker!
Ben ik ook niet, ik slaap als een roosquote:
Netgamez is verboden ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:24 schreef Kazu het volgende:
Ben wat live streaming verslagen van Netgamez aan 't kijken, is dat soms verboden ofzo? =/
ah jammerquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
proggie downloaden en installeren...
http://www.playwinningpoker.com/guides/everest-poker/
Hoeft niet te dokken, doe ik ook niet.. gewoon lekker met ze allen spelen, echt geld kan wel, maar doe ik dus niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:26 schreef the_jasper het volgende:
[..]
ah jammer
moet ik vast voor dokken
en ben nog geen 18
Niet meteen overdrijven nu he...quote:
referalsquote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
NEE!
klik hier voor geile foto's van mooie dames![]()
neee niet ketchupquote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
NEE!
klik hier voor geile foto's van mooie dames![]()
Nee niet zelfde username, maar je kan me toch niet vinden, 1000-en spelers...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef the_jasper het volgende:
mcintosh zal het onthouden, mss morgen
heb je dezelfde username?
Syll:
Ik zou ook uit, totat een van mijn vrienden ineens zegt dat hij ziek is.
De hele bende meelopers wil dan niet meer
naja dat denken die meelopersquote:Op zondag 5 maart 2006 02:29 schreef Syll het volgende:
LOL. Alsof die vriend die ziek wordt het middelpunt van alles is?
K wilde ook uit, maar ben ziek!
jullie trappen dr ook allemaal inquote:Op zondag 5 maart 2006 02:29 schreef the_jasper het volgende:
[..]
neee niet ketchup
wacht wat was dit?![]()
Niet allemaal hoor, alleen degenen die hardleers zijnquote:
jamaarquote:Op zondag 5 maart 2006 02:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor, alleen degenen die hardleers zijn![]()
mss een poll hoe aardig iederen je vind?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jamaar![]()
hmm had ik dr dan neer moeten zetten mannen? ipv vrouwen?
ik weet t goed gemaakt..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:35 schreef the_jasper het volgende:
[..]
mss een poll hoe aardig iederen je vind?
of dat ze je mister fok (ook wel heerzer der wereld) kiezen
()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jamaar![]()
hmm had ik dr dan neer moeten zetten mannen? ipv vrouwen?
Eigenlijk moet je dus gggggips zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef mcintosh het volgende:
Oh, ik wil trouwens even melden dat ik mensen haat die ' tjips ' zeggen in plaats van 'sjips ' , zoals het hoort
eenschquote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef mcintosh het volgende:
Oh, ik wil trouwens even melden dat ik mensen haat die ' tjips ' zeggen in plaats van 'sjips ' , zoals het hoort
he, wij waren aan het dansen!quote:
Maak haar af in d'r slaapquote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef the_jasper het volgende:
moeder: JASPER GA GVD NAAR BED
En nu ben je verliefd??quote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet slapen want ik heb vandaag met yvonne bier gedronken
ik hoorde dat het hulpgroepje 2 naast de sebrenica gangers en ah winkelaars zitquote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet slapen want ik heb vandaag met yvonne bier gedronken
oeh SM?quote:
ketchup is GOED!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:46 schreef iDex het volgende:
[..]
je quote mij en je edit de link naar een poll waar ik al op had gestemd.....![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou je stiekem in de gaten
Curry is beterquote:Op zondag 5 maart 2006 02:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
ketchup is GOED!
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:47 schreef iDex het volgende:
ik heb curry gestemd. dat is voor echte mannen met ballen
Vergeten te vragenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar de liefde is nu wederszijds??
Tip: stop eentje in je geldbuidel..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Vergeten te vragen
Volgende keer neem ik wel gewoon een condoom mee, misschien dat ik het dan wel aan de reactie af kan lezen.
NEE! JIJ !quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:50 schreef iDex het volgende:
[..]
mgoed het doel van je actie is me ontgaan. want dat topicje van die poll is allang gesloten
Ja maar dan ziet ze hem toch niet?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tip: stop eentje in je geldbuidel..
Nee, maar dan kan je em altijd en overal te voorschijn halen als je denkt dat het uit de hand gaat lopen..quote:
Jamaar je mist het hele punt!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan je em altijd en overal te voorschijn halen als je denkt dat het uit de hand gaat lopen..
JA!quote:
Afgelopen week nog een gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 02:57 schreef Koenz0r het volgende:
Lan-party ..
* qu63 tilt Vikingsmeisje mee naar de slaapkamerquote:Op zondag 5 maart 2006 02:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje nestelt zich weer in qu63 zijn armen
Zoals de gezelligheid in BeF!quote:
*rent weer terug naar waar ze vandaan kwamquote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 tilt Vikingsmeisje mee naar de slaapkamer
Ja, denk het wel... In ieder geval is deze week één druk van de ketel!!quote:Op zondag 5 maart 2006 03:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Zoals de gezelligheid in BeF!
Maar binnenkort heb je weer wat meer tijd voor ons neem ik aan?
* qu63 bindt Vikingsmeisje vast en neemt haar weer mee naar de slaapkamerquote:Op zondag 5 maart 2006 03:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*rent weer terug naar waar ze vandaan kwam
Binnenkort maar even een verslagje van wat je de afgelopen tijd nou zo bezig heeft gehoudenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, denk het wel... In ieder geval is deze week één druk van de ketel!!
Ik was daar al.. maar ja, jij duurde zo lang.. en Litso riep nog wat na, dus die moest ik nog antwoord geven..quote:Op zondag 5 maart 2006 03:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 bindt Vikingsmeisje vast en neemt haar weer mee naar de slaapkamer
quote:Op zondag 5 maart 2006 03:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was daar al.. maar ja, jij duurde zo lang.. en Litso riep nog wat na, dus die moest ik nog antwoord geven..
Kort gezegd: werk (ik heb een tijdelijke baan bij een zorgverzekeraar wat elk moment afgelopen kan zijn) en verkiezingen (ik runde de campagne op een bepaald moment in mijn uppie omdat anderen het af lieten weten)quote:Op zondag 5 maart 2006 03:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Binnenkort maar even een verslagje van wat je de afgelopen tijd nou zo bezig heeft gehouden
*is enorm kietelig dus begint te lachenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 bindt Vikingsmeisje vast aan het bed en begint met teasen
Das niet misquote:Op zondag 5 maart 2006 03:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kort gezegd: werk (ik heb een tijdelijke baan bij een zorgverzekeraar wat elk moment afgelopen kan zijn) en verkiezingen (ik runde de campagne op een bepaald moment in mijn uppie omdat anderen het af lieten weten)
![]()
Pfff, steek hem er gewoon in homoquote:Op zondag 5 maart 2006 03:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 bindt Vikingsmeisje vast aan het bed en begint met teasen
ik was alleen maar aan het kussen hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 03:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*is enorm kietelig dus begint te lachen
Nee, maar ik heb me er geweldig doorheen geslagen, al zeg ik het zelfquote:
Ja, maar als je dat onder mijn voeten doet, gaat het mis.. wees blij dat ik je niet een trap verkoop, als ik gekieteld word onder mijn voeten wil ik nog wel eens uithalenquote:
Ik ben trots op jequote:Op zondag 5 maart 2006 03:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb me er geweldig doorheen geslagen, al zeg ik het zelf![]()
en dat voor een groentje...
Ik heb toch 5x opnieuw deze en mijn post gelezen voor ik hem doorhadquote:
jij kan niks meisje, je bent vastgebondenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, maar als je dat onder mijn voeten doet, gaat het mis.. wees blij dat ik je niet een trap verkoop, als ik gekieteld word onder mijn voeten wil ik nog wel eens uithalen![]()
Welkom.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:08 schreef nikky het volgende:
Hoi!
Dank jequote:Op zondag 5 maart 2006 03:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik ben trots op je
We moeten trouwens nog een keer meeten
jaquote:Op zondag 5 maart 2006 03:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb toch 5x opnieuw deze en mijn post gelezen voor ik hem doorhad
Tijd voor bed
quote:Op zondag 5 maart 2006 03:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb toch 5x opnieuw deze en mijn post gelezen voor ik hem doorhad
Tijd voor bed
Ave.quote:
Ik zei toch ook niet meteen deze week?quote:Op zondag 5 maart 2006 03:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dank je
Doe maar even niet, of je krijgt allemaal verkiezingspraat te horen, en dan begin ik met mijn folder te flapperen en zoBen gewoon nog trots
![]()
Jups, jij?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof iemand jou nog moest vertellen dat ik vrouw ben, privespeeltje van me![]()
"I may be half human, I am aaalll woman!"quote:Op zondag 5 maart 2006 03:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Alsof iemand jou nog moest vertellen dat ik vrouw ben, privespeeltje van me![]()
ja hoorquote:
Hey Lola, je zou naar bed... Laat mij nog maar even spelenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:11 schreef Litso het volgende:
[..]
"I may be half human, I am aaalll woman!"
Ik zei dat ik naar bed moest, niet dat ik het ook echt ging doenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey Lola, je zou naar bed... Laat mij nog maar even spelen
Zijn op.quote:
he het was gezellig, alleen geen sex gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 03:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje valt spontaan droog..
Weg opwinding![]()
Je mag nog wel even blijven.. qu63 heeft zich eerst aan een ander zitten opgeilen en dan mag ik het afmaken... Nou nee, laat maar..quote:Op zondag 5 maart 2006 03:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zei dat ik naar bed moest, niet dat ik het ook echt ging doen
Vertel!quote:
Dat zeg ik, op een ander zitten geilen en nu ik als surrogaatquote:Op zondag 5 maart 2006 03:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
he het was gezellig, alleen geen sex gehad
Daarvoor ben jij
Nee wacht, volgens mij heeft iemand snel mijn rechten weggehaaldquote:
jij loopt ook te klooien met Litsoquote:Op zondag 5 maart 2006 03:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Je mag nog wel even blijven.. qu63 heeft zich eerst aan een ander zitten opgeilen en dan mag ik het afmaken... Nou nee, laat maar..
Kom maar op mijn schouder uithuilen hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 03:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, op een ander zitten geilen en nu ik als surrogaat![]()
Niks klooienquote:
gewoon gezellig bijgekletstquote:
lieve schat, surrogaat is alles wat niet eens in de buurt van jou komtquote:Op zondag 5 maart 2006 03:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, op een ander zitten geilen en nu ik als surrogaat![]()
And we like itquote:Op zondag 5 maart 2006 03:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Niks klooien
Wij hebben een volwaardige relatie waarin ik het sexspeeltje van VM ben en gebruikt word wanneer nodig!
Ga zo door en misschien komt het nog goed vannacht...quote:Op zondag 5 maart 2006 03:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
lieve schat, surrogaat is alles wat niet eens in de buurt van jou komt
Pas op, voor je het weet heb ik dat heerlijke lichaam van jequote:Op zondag 5 maart 2006 03:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder uithuilen hoor![]()
Je bent ook zo lekker warm en zacht!quote:Op zondag 5 maart 2006 03:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Pas op, voor je het weet heb ik dat heerlijke lichaam van je![]()
ik wil je niet alleen vannacht, ik wil je voor altijdquote:Op zondag 5 maart 2006 03:17 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ga zo door en misschien komt het nog goed vannacht...
quote:Op zondag 5 maart 2006 03:23 schreef Litso het volgende:
Ja, en nu ga ik dus slapen.
Trusten kanjerquote:Op zondag 5 maart 2006 03:23 schreef Litso het volgende:
Ja, en nu ga ik dus slapen.
Jaja, en dan nog wel voor die ander kokenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil je niet alleen vannacht, ik wil je voor altijd
wakker maar dronkenquote:Op zondag 5 maart 2006 03:44 schreef Evil_Jur het volgende:
Dronken maar wakker...
quote:Op zondag 5 maart 2006 10:37 schreef i2Them2 het volgende:
Ik ben wakker, al wel bijna zo'n 3 kwartier![]()
dan moet je t t BIKKELTOPIC noemenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:34 schreef the_jasper het volgende:
waarom is hier eigenlijk geen nachtige melige slowchat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |