Hij niet, maar hij welquote:Op zondag 5 maart 2006 02:20 schreef tho_Omas het volgende:
Maar hij is wakker!
Ben ik ook niet, ik slaap als een roosquote:
Netgamez is verboden ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:24 schreef Kazu het volgende:
Ben wat live streaming verslagen van Netgamez aan 't kijken, is dat soms verboden ofzo? =/
ah jammerquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef mcintosh het volgende:
[..]
proggie downloaden en installeren...
http://www.playwinningpoker.com/guides/everest-poker/
Hoeft niet te dokken, doe ik ook niet.. gewoon lekker met ze allen spelen, echt geld kan wel, maar doe ik dus niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:26 schreef the_jasper het volgende:
[..]
ah jammer
moet ik vast voor dokken
en ben nog geen 18
Niet meteen overdrijven nu he...quote:
referalsquote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
NEE!
klik hier voor geile foto's van mooie dames![]()
neee niet ketchupquote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef Ou-Tannu het volgende:
NEE!
klik hier voor geile foto's van mooie dames![]()
Nee niet zelfde username, maar je kan me toch niet vinden, 1000-en spelers...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:28 schreef the_jasper het volgende:
mcintosh zal het onthouden, mss morgen
heb je dezelfde username?
Syll:
Ik zou ook uit, totat een van mijn vrienden ineens zegt dat hij ziek is.
De hele bende meelopers wil dan niet meer
naja dat denken die meelopersquote:Op zondag 5 maart 2006 02:29 schreef Syll het volgende:
LOL. Alsof die vriend die ziek wordt het middelpunt van alles is?
K wilde ook uit, maar ben ziek!
jullie trappen dr ook allemaal inquote:Op zondag 5 maart 2006 02:29 schreef the_jasper het volgende:
[..]
neee niet ketchup
wacht wat was dit?![]()
Niet allemaal hoor, alleen degenen die hardleers zijnquote:
jamaarquote:Op zondag 5 maart 2006 02:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor, alleen degenen die hardleers zijn![]()
mss een poll hoe aardig iederen je vind?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jamaar![]()
hmm had ik dr dan neer moeten zetten mannen? ipv vrouwen?
ik weet t goed gemaakt..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:35 schreef the_jasper het volgende:
[..]
mss een poll hoe aardig iederen je vind?
of dat ze je mister fok (ook wel heerzer der wereld) kiezen
()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
jamaar![]()
hmm had ik dr dan neer moeten zetten mannen? ipv vrouwen?
Eigenlijk moet je dus gggggips zeggenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef mcintosh het volgende:
Oh, ik wil trouwens even melden dat ik mensen haat die ' tjips ' zeggen in plaats van 'sjips ' , zoals het hoort
eenschquote:Op zondag 5 maart 2006 02:39 schreef mcintosh het volgende:
Oh, ik wil trouwens even melden dat ik mensen haat die ' tjips ' zeggen in plaats van 'sjips ' , zoals het hoort
he, wij waren aan het dansen!quote:
Maak haar af in d'r slaapquote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef the_jasper het volgende:
moeder: JASPER GA GVD NAAR BED
En nu ben je verliefd??quote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet slapen want ik heb vandaag met yvonne bier gedronken
ik hoorde dat het hulpgroepje 2 naast de sebrenica gangers en ah winkelaars zitquote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef Litso het volgende:
Ik kan niet slapen want ik heb vandaag met yvonne bier gedronken
oeh SM?quote:
ketchup is GOED!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:46 schreef iDex het volgende:
[..]
je quote mij en je edit de link naar een poll waar ik al op had gestemd.....![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou je stiekem in de gaten
Curry is beterquote:Op zondag 5 maart 2006 02:47 schreef Ou-Tannu het volgende:
ketchup is GOED!
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:47 schreef iDex het volgende:
ik heb curry gestemd. dat is voor echte mannen met ballen
Vergeten te vragenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar de liefde is nu wederszijds??
Tip: stop eentje in je geldbuidel..quote:Op zondag 5 maart 2006 02:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Vergeten te vragen
Volgende keer neem ik wel gewoon een condoom mee, misschien dat ik het dan wel aan de reactie af kan lezen.
NEE! JIJ !quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:50 schreef iDex het volgende:
[..]
mgoed het doel van je actie is me ontgaan. want dat topicje van die poll is allang gesloten
Ja maar dan ziet ze hem toch niet?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tip: stop eentje in je geldbuidel..
Nee, maar dan kan je em altijd en overal te voorschijn halen als je denkt dat het uit de hand gaat lopen..quote:
Jamaar je mist het hele punt!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Nee, maar dan kan je em altijd en overal te voorschijn halen als je denkt dat het uit de hand gaat lopen..
JA!quote:
Afgelopen week nog een gehadquote:Op zondag 5 maart 2006 02:57 schreef Koenz0r het volgende:
Lan-party ..
* qu63 tilt Vikingsmeisje mee naar de slaapkamerquote:Op zondag 5 maart 2006 02:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje nestelt zich weer in qu63 zijn armen
Zoals de gezelligheid in BeF!quote:
*rent weer terug naar waar ze vandaan kwamquote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 tilt Vikingsmeisje mee naar de slaapkamer
Ja, denk het wel... In ieder geval is deze week één druk van de ketel!!quote:Op zondag 5 maart 2006 03:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Zoals de gezelligheid in BeF!
Maar binnenkort heb je weer wat meer tijd voor ons neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |