SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Paris is 17 en eigenlijk nog een kind. Dus die copieert gedrag van ouderen. Taylor ziet er oud uit, dus dat gejoeh moet wel stoer zijn. Vandaar dat zij dat ook doet. Gewoon kinderlijk copieergedrag.quote:Op donderdag 16 maart 2006 04:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Paris zag niét uit en is bloédirritant. Dat Taylor uithalen maakt alsie naast Ryan staat hoort bij z'n raarheid, dat hoef je niet na te doen idioot arrogant huppelaapje. Nee, ik mag d'r niet meer
.
Dude, you read my mind. Alsof we het samen bekeken en besproken hadden. Scaaarrrryyyeejjjquote:Op donderdag 16 maart 2006 04:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik las hem. De verleiding was te groot
.
Maar even over de optredens.
knip[...]
de groep die de aflevering online zet volgens mijquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:28 schreef dolfg het volgende:
hmm... weet iemand eigenlijk waar de afkortingen LOL, XOR of sinds vandaag BiA voor staan?
Of is dit way beyond forumregels?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die FORD commercial gaat hier voor wat kwijlende mannen zorgen , denk ik
Katherine in boswachterspakje..
De results van gisteravond:quote:
Ik ben een meisjequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:30 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Dude, you read my mind. Alsof we het samen bekeken en besproken hadden. Scaaarrrryyyeejjj![]()
ow maar lisa is niet lelijk jij h*m*![]()
Dat die ene eruit gevote was, was niet echt een verrassing in mijn ogen. Het publiek heeft goed gekozen. Ik zal wel haar rondborstigheid missen, maar verder dan dat![]()
Maar wel zielig dat ze haar liedje niet eens live op tv mag afmaken haha
toch maar even de resultshow downloaden danquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die FORD commercial gaat hier voor wat kwijlende mannen zorgen , denk ik
Katherine in boswachterspakje..
quote:Theme for the performance show will be "music of the 50s," with a special performance by renowned artist Barry Manilow.
Ga je schamenquote:Op donderdag 16 maart 2006 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben de enige Paris fan nog hier?
'Ell no!quote:
Die deed inderdaad niet echt haar best om haar verbazing te verbergenquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die blik van Katherine als de laatste persoon richting bottom 3 gaat..
Ik zeg in. de. hoek.quote:
Ik dacht iets heel andersquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die deed inderdaad niet echt haar best om haar verbazing te verbergen.
Barry Manilow, goh, wat zal die ene enge dikke neger met die vieze snor die Copacabana deed balen.quote:
Whoa, nou niet overdrijkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zeg in. de. hoek.![]()
Ik vind Ace saai worden. Ik ga nu definitief over op Elliott en ga hem zelfs aantrekkelijker vinden dan Ace. What's happening?![]()
Chris is zo'n kruising tussen Idols Roger en de zanger van Live. Hij is zo kaaaaaal. Dat bloempotkapsel van Elliott is 'da bomb'.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Whoa, nou niet overdrijken.
Na Ace hebben we altijd Chris nog als potentieel kwijlmateriaal, om nou meteen over te stappen op Elliot is iets te haastig hoor.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Elliott heel vervelend om naar te kijken. Hij heeft echt iets viezigs over zich. Zo van: he, ik zat net in je vuilnisbak en nu zing ik een liedje.
Dat heb ik eigenlijk meer met Bucky.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind Elliott heel vervelend om naar te kijken. Hij heeft echt iets viezigs over zich. Zo van: he, ik zat net in je vuilnisbak en nu zing ik een liedje.
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
huiliequote:Op zondag 19 maart 2006 15:46 schreef oYo het volgende:
Ik snap de prono niet.
In de inleidende post staat dat je de twee in de finale moet voorspellen en de bottom 2. Vervolgens zie ik nu dat er een top 12 verplicht was die mee gaat naar elke volgende ronde. Dit was volgens mij niet afgesproken. Waarom verandert men tussendoor een reglement?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 09:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe durf je
![]()
Ik heb dat inderdaad ook meer met Bucky.
Taylor kan heel leuk opschonen als hij er weer net zo uit gaat zien als toen deze foto gemaakt was;
[afbeelding]
![]()
En Kellie, ik snap niet wat daar het interessante aan is. Ze is Carrie, maar dan met een minder leuke stem en nóg minder hersencellen.
Dat is geen antwoord op zijn vraag!quote:
Ik wilde eigenlijk geen top 12 doen, omdat het te veel werk was.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:46 schreef oYo het volgende:
Ik snap de prono niet.
In de inleidende post staat dat je de twee in de finale moet voorspellen en de bottom 2. Vervolgens zie ik nu dat er een top 12 verplicht was die mee gaat naar elke volgende ronde. Dit was volgens mij niet afgesproken. Waarom verandert men tussendoor een reglement?
Nog afgezien van het feit dat vergeleken met jouw gezeur Simon een poezelig jongetje is, denk je niet dat het slimmer is om vragen over de prono, ik weet het niet, bijvoorbeeld in het pronotopic te stellen?quote:
quote:American Idol has been renewed for five more years; meaning it is expected to air until at least 2012, running for a total of at least 10 seasons or one full decade (or longer if still successful then).
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:50 schreef AlohaXa het volgende:
Die van vorig jaar was ook niet de beste hoor
Wat is dat?quote:Op maandag 20 maart 2006 15:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
iemand "American Idol Extra" al kunnen vinden?
Show op Donderdag met backstage stukjes, interview met afvaller en flashbacks naar oude seizoen en filmpjes van "Hoe Gaat het nu met?" met oude kandidaten..quote:
Nee er is al eentje uit, vanavond is de result show.quote:Op woensdag 22 maart 2006 09:37 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De aflevering is vannacht pas toch?
Je hebt gelijk! Precies 1 minuut nadat ik het de eerste keer gechecked hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 12:04 schreef Seiruu het volgende:
Nog niet gezien (tikt nu langzaam binnen)
Hoe kom je aan je opmerking over chrisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij bedoel je echt bucky hoor
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:47 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Hoe kom je aan je opmerking over chrisVolgens mij bedoel je echt bucky hoor
Sorry!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beste vond ik Paris en Mandisa.
Cee, waarom zeg je nix over Constantine
Had ik ook inderdaad, dat begon halverwegequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef woutf het volgende:
Was de rip trouwens slecht (veel haperingen, en rare overgangen) of ligt het aan mij?
Helaas wel jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef woutf het volgende:
Was de rip trouwens slecht (veel haperingen, en rare overgangen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de minste stemmen heeft dit keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
Er wordt gezegd datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de minste stemmen heeft dit keer.http://www.dialidol.com/asp/predictions/Predictions.aspSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er niets van?You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thema voor volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:14 schreef Cee het volgende:Idd, ik begon hem vervelend te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Had ik ook last van. Voor mijn part mogen ze er ook gewoon weer 350mb rips van maken. Die kwaliteit is best te pruimen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef woutf het volgende:
Was de rip trouwens slecht (veel haperingen, en rare overgangen) of ligt het aan mij?
euh 350 mb heb je als de aflevering 40 minuten is, 700 is het minimum voor 1 uur en 20 minutenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:32 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Voor mijn part mogen ze er ook gewoon weer 350mb rips van maken. Die kwaliteit is best te pruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit, zo nu nog twee irritante eruit en dan hebben we pas een echte competitie!
Hetero worden..? hoezo komen hier dan alleen homosexuelen en vrouwen? nofi of course, wil hier wel terug kunnen komen
Alhoewel..kan Chris wéér een rocknummer doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thema next week: the music of the 21st century.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:46 schreef AlohaXa het volgende:Nou ja, ik bedoelde natuurlijk mijzelf, er zijn genoeg heteroseksuele mannen die hier regelmatig komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit, zo nu nog twee irritante eruit en dan hebben we pas een echte competitie!
Hetero worden..? hoezo komen hier dan alleen homosexuelen en vrouwen? nofi of course, wil hier wel terug kunnen komen
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ben nu bezig om de originele hdtv rip te krijgen. Is slechts 8 gig geloof ik, maar wel een kwaliteit om U tegen te zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:32 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Voor mijn part mogen ze er ook gewoon weer 350mb rips van maken. Die kwaliteit is best te pruimen.
haha ik dacht precies hetzelfde toen ze op het podium kwam lopenquote:Op donderdag 23 maart 2006 23:12 schreef clumsy_clown het volgende: Nu we het over styling hebben, is de visagiste van Kellie blind ofzo? Met die rouge zag ze eruit als een fucking clown. Gelukkig gedraagt ze zich daar ook naar. Irritant snolletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |