abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 maart 2006 @ 21:46:05 #276
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36279112
Beste vond ik Paris en Mandisa.

Cee, waarom zeg je nix over Constantine
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  ESF Reporter woensdag 22 maart 2006 @ 21:58:54 #277
87554 Cee
Welluk?
pi_36279529
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beste vond ik Paris en Mandisa.

Cee, waarom zeg je nix over Constantine
Sorry!

CONSTANTINE!

Blijkbaar zat hij naast Ryan Cabrerra, en de naam doet me bekend voorkomen maar waarvan weet ik niet meer zeker. De ex van Ashlee Simpson? Anyhoo, Constantine zag er très tasty uit met z'n bril en zijn gekamde haartjes, maar dat vettige viezige van tijdens AI4 vond ik toch ook wel wat hebben.
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:00:22 #278
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36279587
Ryan is idd zanger en ex van Ashlee... maar Constantine en Lindsey Cardinale zaten in t publiek!
pi_36280135
Was de rip trouwens slecht (veel haperingen, en rare overgangen) of ligt het aan mij?
pi_36280184
Trouwens, ik zou Ace wel eens wat snellere, 'hardere' nummers willen horen zingen. Dat hijgerige boyband gedoe doet ie niet slecht, maar bij zijn uithalen merk je dat er ook best power achter zit.
pi_36280256
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef woutf het volgende:
Was de rip trouwens slecht (veel haperingen, en rare overgangen) of ligt het aan mij?
Had ik ook inderdaad, dat begon halverwege
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:18:40 #282
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36280276
quote:
Was de rip trouwens slecht (veel haperingen, en rare overgangen)
Helaas wel ja
  ESF Reporter woensdag 22 maart 2006 @ 22:23:25 #283
87554 Cee
Welluk?
pi_36280509
Er wordt gezegd dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de minste stemmen heeft dit keer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 maart 2006 @ 22:25:18 #284
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36280599
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
Er wordt gezegd dat
SPOILER
de minste stemmen heeft dit keer.
SPOILER
http://www.dialidol.com/asp/predictions/Predictions.asp
Ik snap er niets van?
pi_36285134
Verdomme, vergeten download aan te zetten en nou moet hij nog anderhalf uur . En ik moet morgen om 7 uur op .
pi_36287108
Elimination Round
SPOILER
  ESF Reporter donderdag 23 maart 2006 @ 07:14:24 #287
87554 Cee
Welluk?
pi_36287383
SPOILER
Thema voor volgende week:
SPOILER
  donderdag 23 maart 2006 @ 08:24:57 #288
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36287724
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 07:14 schreef Cee het volgende:
SPOILER
Idd, ik begon hem vervelend te vinden
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 23 maart 2006 @ 09:32:27 #289
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36288775
quote:
Had ik ook last van. Voor mijn part mogen ze er ook gewoon weer 350mb rips van maken. Die kwaliteit is best te pruimen.
Nu met gitaar!
pi_36290575
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:32 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Had ik ook last van. Voor mijn part mogen ze er ook gewoon weer 350mb rips van maken. Die kwaliteit is best te pruimen.
euh 350 mb heb je als de aflevering 40 minuten is, 700 is het minimum voor 1 uur en 20 minuten
maarja als er van die 1 uur en 20 minuten maar de helft overblijft door die skips, maakt het ook nie veel uit
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:34:32 #291
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_36291779
Wat is Katharine toch prachtig. Je zou er bijna hetero van worden.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:01:31 #292
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36292446
Thema next week: the music of the 21st century.
pi_36293572
SPOILER
eruit, zo nu nog twee irritante eruit en dan hebben we pas een echte competitie!

Hetero worden..? hoezo komen hier dan alleen homosexuelen en vrouwen? nofi of course, wil hier wel terug kunnen komen
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:48:23 #294
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36293621
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thema next week: the music of the 21st century.
Alhoewel..kan Chris wéér een rocknummer doen
  donderdag 23 maart 2006 @ 12:55:09 #295
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_36293792
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 12:46 schreef AlohaXa het volgende:
SPOILER
eruit, zo nu nog twee irritante eruit en dan hebben we pas een echte competitie!

Hetero worden..? hoezo komen hier dan alleen homosexuelen en vrouwen? nofi of course, wil hier wel terug kunnen komen
Nou ja, ik bedoelde natuurlijk mijzelf, er zijn genoeg heteroseksuele mannen die hier regelmatig komen.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 23 maart 2006 @ 13:08:26 #296
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_36294142
Chris - gaap. Ik vind het niet leuk meer, elke keer weer hetzelfde kunststukje opvoeren.
Taylor - valt me op dat elk liedje wat hij zingt maar een paar zinnen bevat en dan vaak ook nog met dezelfde woorden erin. Het is wel goed, maar wil wel hem wel een keer een echt nummer horen zingen zoals de andere deelnemers.
Mandisa - niks op aan te merken. Mandisa gaat winnen.
Kevin - kan wel zingen, maar straalt echt niks uit.
Elliot - aardig. Geen idolmateriaal.
Kellie - zingt gewoon goed. Dom gedrag wordt inderdaad wel irritant.
Lisa - niet bijzonder
Ace - Mag ik een teiltje.
Paris - Beter dan de afgelopen weken. Nummer lag haar ook wel.
Bucky - beetje standaard. Slecht vind ik hem niet.
Katharine - Komt wel ver, zingt wel goed. Echter niet mijn ding.

Ik word trouwens echt moe van dat Simon gebash, suf gedoe. Gaat echt nergens meer over. Hij heeft gewoon negen van de tien keer gelijk.
A.M.A.B
pi_36296984
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:32 schreef Funkytrip het volgende:

[..]

Ben nu bezig om de originele hdtv rip te krijgen. Is slechts 8 gig geloof ik, maar wel een kwaliteit om U tegen te zeggen.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  donderdag 23 maart 2006 @ 17:06:36 #298
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36301970
Die commercial was weer geweldig, maar die gast-sterren vervelen een beetje! Ik wil weer groepsnummers
pi_36302783
Barry Manilow, echt, kan het erger? .

Maar echt, wat een geweldige uitzending. . Bijna iedereen was goed. .

Mandisa was de ster van de avond. Duidelijk. Alles was goed.
Bucky's optreden sloeg nergens op. Slechtste van de avond. Had naar huis moeten gaan. Vreselijk. Met z'n vieze trui die hij aanhad in de resultshow.
Paris begon inderdaad een beetje raar, maar uiteindelijk zong ze echt geweldig. . Toch vrees ik dat ze het niet meer heel lang gaat redden.
Chris begint, ondanks dat ik 'm echt heel goed vond zingen, toch inderdaad te vervelen met z'n rock. Ik bedoel, Mandisa is een souldiva, maar die draait haar hand ook niet om voor Heart of Faith Hill. Doe er wat mee Chris, dit wordt saai!
Katharine: ze zingt echt ontzettend goed, maar ze is toch een beetje de Floortje van het geheel. Truttig enzo. En ze is wel ontzettend mooi, maar haar hoofd is afentoe vervelend tijdens het gezang.
Taylor: niet zijn beste week. Teveel gedans, te weinig zang. Simon had gelijk. Simon heeft altijd gelijk.
Lisa: Dat was niet zo goed. Ze gaat niet ver meer komen. ik weet niet wat het met haar is, maar nee.
Kevin: Zijn geslis maakte me gek en hij was ook te sullig voor woorden, maar dat was juist het sterke aan hem. Niet de beste zanger van de avond, maar zeker ook niet de slechtste. Had van mij nog wel even mogen blijven.
Elliott: hij blijft eng, maar zong deze week weer wel erg goed!
Kellie... Wow! Ze was weer terug op haar oude niveau. Grappig dat haar domheid aandoenlijk is als ze goed heeft gezongen en irritant wanneer het naadje was. Maar het was helemaal goed, dat optreden!
Ace: Vreselijk.

Mijn bottom three: Bucky, Ace en Lisa.
pi_36313429
Mên, ik was alweer bijna vergeten hoe eng Bobby wel niet was, halen ze die vette hamsterkop erbij in de resultshow .

Verder heb ik geen zin om uitgebreid te doen, maar Mandisa heerste keihard de pan uit en ondanks wat iedereen van Chris vindt blijf ik hem erg goed vinden. Deze versie van Walk The Line heeft me ook absoluut niet verveeld. Lisa is intens saai en had weggemoeten en de stylisten moeten Bucky echt hard onder handen nemen, en waarom had Taylor een zilver pak aan? Nu we het over styling hebben, is de visagiste van Kellie blind ofzo? Met die rouge zag ze eruit als een fucking clown. Gelukkig gedraagt ze zich daar ook naar. Irritant snolletje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')