Sorry!quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beste vond ik Paris en Mandisa.
Cee, waarom zeg je nix over Constantine
Had ik ook inderdaad, dat begon halverwegequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef woutf het volgende:
Was de rip trouwens slecht (veel haperingen, en rare overgangen) of ligt het aan mij?
Helaas wel jaquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef woutf het volgende:
Was de rip trouwens slecht (veel haperingen, en rare overgangen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de minste stemmen heeft dit keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
Er wordt gezegd datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de minste stemmen heeft dit keer.http://www.dialidol.com/asp/predictions/Predictions.aspSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap er niets van?You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thema voor volgende week:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 07:14 schreef Cee het volgende:Idd, ik begon hem vervelend te vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
Had ik ook last van. Voor mijn part mogen ze er ook gewoon weer 350mb rips van maken. Die kwaliteit is best te pruimen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef woutf het volgende:
Was de rip trouwens slecht (veel haperingen, en rare overgangen) of ligt het aan mij?
euh 350 mb heb je als de aflevering 40 minuten is, 700 is het minimum voor 1 uur en 20 minutenquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:32 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Voor mijn part mogen ze er ook gewoon weer 350mb rips van maken. Die kwaliteit is best te pruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit, zo nu nog twee irritante eruit en dan hebben we pas een echte competitie!
Hetero worden..? hoezo komen hier dan alleen homosexuelen en vrouwen? nofi of course, wil hier wel terug kunnen komen
Alhoewel..kan Chris wéér een rocknummer doenquote:Op donderdag 23 maart 2006 12:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Thema next week: the music of the 21st century.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 12:46 schreef AlohaXa het volgende:Nou ja, ik bedoelde natuurlijk mijzelf, er zijn genoeg heteroseksuele mannen die hier regelmatig komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. eruit, zo nu nog twee irritante eruit en dan hebben we pas een echte competitie!
Hetero worden..? hoezo komen hier dan alleen homosexuelen en vrouwen? nofi of course, wil hier wel terug kunnen komen
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ben nu bezig om de originele hdtv rip te krijgen. Is slechts 8 gig geloof ik, maar wel een kwaliteit om U tegen te zeggen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:32 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Had ik ook last van. Voor mijn part mogen ze er ook gewoon weer 350mb rips van maken. Die kwaliteit is best te pruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |