Heb de optredens vandaag pas kunnen kijken:
Ace:
Ok, deed het goed, wat me wel irriteert zijn als die 'hijgjes'na elke zin die hij zingt, zeker als je erop gaat letten is het heel erg irritant.
Kellie:
Kellie viel vandaag tegen Stevie Wonder is duidelijk niet haar ding, maar het blijft Kellie
Elliot:
Sympathieke vent, kan goed zingen maar deze keer vond ik 'm erg tegenvallen. Als je zo'n grote fan van Stevie Wonder bent dan moet je het veel en veel beter kunnen. Vorige viel Elliot ook al tegen, volgens mij moet ie gaan oppassen dat hij niet in de gevarenzone komt.
Bucky:
Verrassend goed voor iemand die niet veel heeft met de muziek van Stevie Wonder. Het optreden was niet erg goed ofzo maar voor Bucky knap.
Melissa:
Tsja, je tekst vergeten is niet heel erg slim, maar desondanks een goed optreden hoewel Melissa beter rocknummers kan gaan doen.
Mandisa:
Haar optreden was ok, niet meer en niet minder. Iets teveel geschreeuw.
Lisa:
Gelukkig geen ballad deze keer, ook Lisa optrden was ok, niet meer en niet minder.
Kevin:
Het blijft leuk om Kevin te zien (en iets minder om te horen), maar hij is niet de nieuwe American Idol.
Katherine:
Zangtechnisch zal het allemaal wel goed zijn met Katherine maar ik hou niet van haar stem, te schel, doet me teveel denken aan Celine Dion. En het blijft toch een beetje een suffe muts...
Taylor:
Goed optreden van Taylor, gelukkig overdrijft ie z'n 'act' niet te veel waardoor het leuk blijft om naar te kijken en te luisteren.
Paris:
Goed optreden, mooie stem maar het blijft een irritant kind. Ze is 17 jaar maar als je haar op het podium ziet dan lijkt het iemand van 40 jaar.
Chris:
Beste optreden van de avond, al hoewel hij natuurlijk de mazzel heeft gehad dat de Red Hot Chilli Peppers het nummer als een keer hadden gecovered en er een rocknummer van hadden gemaakt anders was Chris denk toch door het ijs gezakt.