En een week later zeker Emile Ratelband als gastquote:Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Dutchman77 het volgende:
Bart Chabot met als gast Pierre Wind. Na drie uur zijn we compleet gestresst en zeeziek.
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Dutchman77 het volgende:
Bart Chabot met als gast Pierre Wind. Na drie uur zijn we compleet gestresst en zeeziek.
En toen Adriaan er zat riep heel fok dat hij zo'n ramp was. Volgens mij maakt het geen fuck uit wie je er neerzet, iedere kijker zal het kut vinden en bij de volgende zeggen dat de vorige presentator uiteindelijk toch beter was.quote:
Ik baal echt heel erg dat ik die aflevering nooit gezien heb, aangezien ik beide erg kan waarderen. Maar volgens mij is er in één van de topics van voorgaande jaren wel eens geschetst hoe tragisch die avond verlopen was.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:59 schreef Tazattaque het volgende:
Wim T. Schippers die Arnon Grunberg te gast had, dat was pas een ramp.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef One_conundrum het volgende:
Bij de Volkskrant zij ze ook altijd wel positief over em. Werd getipt als presentator van zomergasten en daar kan ik me volledig in vinden!
Die ken ik alleen als schrijvend journalist.Wat is het voor persoon dan ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:31 schreef Seborik het volgende:
Gijsbert Kramer.
Een schrijvend journalist met mooie verhaaltjes en interviews met/over Tom Waits, Anouk, enzo. Zo heerlijk rustig. Het wordt een keer tijd voor een interviewer die niet zo prominent aanwezig is, maar wel veel informatie uit z'n gasten krijgt.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ken ik alleen als schrijvend journalist.Wat is het voor persoon dan ?
Rottenberg hoort zichzelf veel te graag praten. Dan wordt het de Rottenberg show. Giphart is misschien wel wat.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:42 schreef Hephaistos. het volgende:
Is Giphart of Rottenberg al genoemd?
Dat is een goeie.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:55 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Hanneke Groenteman
Ja, de hele avond zaniken over zwart en wit, leuk!quote:
Waarom niet ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |