Ja, dat is een goeie optie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:17 schreef Tazattaque het volgende:
Frénk van der Linden.
Barbara is een aardige meidquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:35 schreef The_Verve het volgende:
Barbara Barend.
De moeder van mijn buurvrouw ookquote:
Dat wil niet zeggen dat ze geschikt is voor Zomergasten.quote:
idd, ik zal voor Jeroen Pauw kiezen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:25 schreef Penny_Lane het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze geschikt is voor Zomergasten.
Joosten is inhoudelijk van het type babbelende boodschappentas, hoor, dat redt ze niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:29 schreef PLAE@ het volgende:
Pauw, van Nieuwkerk of iets vrouwelijks.
Is het te zwaar voor Joosten?
Ik haat dat mens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Joosten is inhoudelijk van het type babbelende boodschappentas, hoor, dat redt ze niet.
Die zit nu helaas bij de commercielen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:36 schreef CartWOman het volgende:
Harmke Pijper.
Ik weet het wel maar ik weiger het te gelovenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Joosten is inhoudelijk van het type babbelende boodschappentas, hoor, dat redt ze niet.
dudequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:33 schreef Homdeck het volgende:
Laat Zwagerman maar terugkomen
Vergeleken met Connie Palmen deed hij het fantastischquote:
Oh nee.. brr..die houdt niet op beeldquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:36 schreef CartWOman het volgende:
Harmke Pijper.
Daar zijn de meningen dan zwaar over verdeeld, Palmen is mij erg meegevallen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:39 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Vergeleken met Connie Palmen deed hij het fantastisch
Adriaan was idd de bestequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef _Arual_ het volgende:
Ik wil eigenlijk Adriaan van Dis terug. Of misschien wil Kees van Kooten wel.
Dude... Dan echt nog liever Big Brother Kelly...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:36 schreef CartWOman het volgende:
Harmke Pijper.
Ja bij nader inzien toch liever van Dis dan Zwagermanquote:
Adriaan van Dis was goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef _Arual_ het volgende:
Ik wil eigenlijk Adriaan van Dis terug. Of misschien wil Kees van Kooten wel.
quote:
Oneens, de hele uitstraling van dat mens, scherp en gevat, en dan die karakteristieke kop erbij, heerlijk.quote:Dan echt nog liever Big Brother Kelly...
Harmke Pijpers is, hoewel ze goed d'r werk doet, meer iemand voor 'n zomergasten radioprogramma...
quote:[..]![]()
Als ie maar niet aan de speed gaat van tevoren, want dan komt ie niet meer uit zijn woorden, zoals gisteren bij Jensenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:49 schreef Jordy-B het volgende:
Ze is idd scherp en gevat... Ze is wat dat betreft geweldig, maar dan wel voor op de radio
Eigenlijk zou ik wèl 'n wat excentrieke interviewer willen zien, als 'n Jules Deelder, ofzo... Nogal druk, maar 'n briljante manier van interviewen.
Ja, Joan!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:40 schreef tong80 het volgende:
Joan Haanappel :
'Je wil dit wel laten zien maar je bent het toch met me eens dat het intellectuele bullshit is en je het hebt gekozen om wijs over te komen'?
Haha, ik maakte hiervan al melding in jou matthijs van niewekerk topic.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:01 schreef tong80 het volgende:
Ik ga voor Matthijs van Nieuwkerk.
Anders Jeroen Pauw.
Wie is jullie keuze ?
ach welnee, die is veel te "licht"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:38 schreef Modus het volgende:
Sophie Hilbrand.
Ja dat denk ik ook wel, maar het lijkt me best aardig als ze zoiets eens zouden proberen. En iedereen ging al Matthijs van Nieuwkerk zeggen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:09 schreef milagro het volgende:
ach welnee, die is veel te "licht"
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Dutchman77 het volgende:
Bart Chabot met als gast Pierre Wind. Na drie uur zijn we compleet gestresst en zeeziek.
En een week later zeker Emile Ratelband als gastquote:Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Dutchman77 het volgende:
Bart Chabot met als gast Pierre Wind. Na drie uur zijn we compleet gestresst en zeeziek.
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:29 schreef Dutchman77 het volgende:
En toen Adriaan er zat riep heel fok dat hij zo'n ramp was. Volgens mij maakt het geen fuck uit wie je er neerzet, iedere kijker zal het kut vinden en bij de volgende zeggen dat de vorige presentator uiteindelijk toch beter was.quote:
Ik baal echt heel erg dat ik die aflevering nooit gezien heb, aangezien ik beide erg kan waarderen. Maar volgens mij is er in één van de topics van voorgaande jaren wel eens geschetst hoe tragisch die avond verlopen was.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:59 schreef Tazattaque het volgende:
Wim T. Schippers die Arnon Grunberg te gast had, dat was pas een ramp.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:34 schreef One_conundrum het volgende:
Bij de Volkskrant zij ze ook altijd wel positief over em. Werd getipt als presentator van zomergasten en daar kan ik me volledig in vinden!
Die ken ik alleen als schrijvend journalist.Wat is het voor persoon dan ?quote:Op maandag 6 maart 2006 16:31 schreef Seborik het volgende:
Gijsbert Kramer.
Een schrijvend journalist met mooie verhaaltjes en interviews met/over Tom Waits, Anouk, enzo. Zo heerlijk rustig. Het wordt een keer tijd voor een interviewer die niet zo prominent aanwezig is, maar wel veel informatie uit z'n gasten krijgt.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die ken ik alleen als schrijvend journalist.Wat is het voor persoon dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |