Het zal in ieder geval niet in dezelfde fabriek geproduceerd worden, maar haal een potje Sandwich Spread Tuinkruiden en doe het eens op je broodje. En zeg dan eerlijk dat je verrast bent dat het exact hetzelfde smaakt.quote:Op maandag 15 mei 2006 13:19 schreef Stansfield het volgende:
Wat Xuavis post is 100% waar hoor. Qua ingredienten weet ik ook alleen dat er augurken inzitten. Wat er dicht bij in de buurt komt zou ik niet weten.
Eurozone wordt de gemiddelde prijs genomen, ik zou wel eens een Big Mac index willen zien van binnen de eurozone.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:02 schreef YoshiBignose het volgende:
ik weet wel waar ik naar de MC ga:
[afbeelding]
MoreMini stemt ook voor!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:47 schreef Sharkdoggie het volgende:
Vind die nieuwe Euroknaller burger wel lekker. Mc Deluxe Jr? Net zo lekker klef als een gewone cheeseburger maar met frisse Mc Chicken sla.![]()
![]()
Gewoon een nieuwe eisen. Ik heb al tientallen McKroketen gehad en nog nooit zoiets tegengekomen. Wel een keer bij mijn qp, laatste stukje was ontzettend koud, gewoon een nieuwe halen.quote:Op maandag 15 mei 2006 19:08 schreef MoreMini het volgende:
[..]
MoreMini stemt ook voor!
Sinds ik een keer een McKroket met bevroren stukjes erin heb gehad hoef ik die niet meer.![]()
quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
RANZIG, weet je wel wat ze daar in doen, in kipnuggets? ze malen daar restanten kip met BOT en al in de mixer en dan krijg je nuggets.
bron?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
RANZIG, weet je wel wat ze daar in doen, in kipnuggets? ze malen daar restanten kip met BOT en al in de mixer en dan krijg je nuggets.
Chili is echt wel chili hoor. Misschien minder pittig dan jij gewend bent, maar je moet rekening houden dat er ook mensen bij de Mc eten die niet gewend zijn om pittig eten te eten. (Eet er maar eens meerdere achter elkaar op, kijken of je het dan nog steeds niet chili vindt. )quote:en ik had laatst ook chili chicken GETVERDEMME wat was dat ranzig man ik heb het gewoon niet opgegeten zo goor. noemen ze dat chili??? ik noem het ketchup maar dan met water ofzo... GADVER. en ik had ook mckroket die idd al zo lang lag, die zeikant was taai en de binnenkant naar 1 kant gegaan echt te goor gewoon blergh. nee ik hoef nooit meer MAC.
( en laten we eerlijk wezen, waarom hebben we de mcdonalds nodig terwijl er BurgerKing en KFC bestaat)
Wat is kipseparatorvlees?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
ik weet niet meer waar ik het gelezen had maar ik las dat van de kip het kraakbeen en bot dat niet keihard is mee wordt genomen samen met de restanten. dat is dan kipsepratorvlees, want je kan me niet wijsmaken dat ze dat vlees eraf schrapen en dat er geen bot mee gaat (en dan heb ik het niet eens over die zeentjes die erin zitten, alhoewel dat minder is geworden sinds de "vernieuwde" nuggets en mcchicken).
en die chili is niet pittig, hij is zoet. ik ga geen meerdere achter elkaar eten want dan ga ik over mijn nek. misschien moet jij maar is bij de KFC langsgaan, dan weet je wat ECHT kip is.
(en ik loop hier niet de mcdonalds af te kraken hoor, die mcflurry is nog steeds erg lekker!! ( alhoewel zo'n Swirl...)
Hoezo contradictio in terminisquote:Op dinsdag 16 mei 2006 20:08 schreef YoshiBignose het volgende:
misschien moet jij maar is bij de KFC langsgaan, dan weet je wat ECHT kip is.
brrrr ik ben toch altijd al degene die de botjes, kraakbeen of andere troep voelt kraken tussen m'n kiezen en vervolgens uren kokhalzend rondloopt, maar nu hoef ik echt nooit meer kipburgers of kipnuggetsquote:
Alle Chinese kindjes blijquote:Iemand trouwens al opgevallen dat de McFish tegenwoordig in het happymeal zit?
Is me opgevallen dat er nu inderdaad zo'n knopje op de kassa zitquote:Op woensdag 17 mei 2006 00:58 schreef Xuavis het volgende:
Iemand trouwens al opgevallen dat de McFish tegenwoordig in het happymeal zit?
zoiets dusquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef SadKingBilly het volgende:
Bij de friki is separatorvlees de gemalen borstkasjes van de net geslachte kippen. Is niet echt bot maar meer een soort kraakbeen. Als het heel fijn gemalen wordt is het net gehakt, bij friki maken ze er onder andere frikadellen en kipnuggets van. mmmmm van mora onder andere.
jummie jummie
Idd die was erg lekker en ik vind het jammer dat die in NL niet meer te koop isquote:Op woensdag 17 mei 2006 18:43 schreef Whiteguy het volgende:
Tsss.. in duitsland hebben ze tenminste nog de mcrib. Mij een raadsel waarom ie hier niet meer te koop is want die was altijd prima te raggen.
Een collega!quote:Op woensdag 17 mei 2006 07:05 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Is me opgevallen dat er nu inderdaad zo'n knopje op de kassa zitmaar verkocht heb ik hem nog niet... Maar vind het wel een strakke actie... zo eet ik namelijk mijn fish al jaren, zonder fishsaus maar dan met ketchup
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |