ik mis de sla nog ... is het niet dezelfde saus als van de mcroyal bij toevalquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zelfs gemaakt. Echt een bijelkaar geraapte burger. Bestaande uit een chiabatta broodje, een big tasty burger, mc chicken saus, ketchup, uien, 2 tomaten, 2 plakken big mac kaas en als laatste en goorste 1 plak big tasty kaas. Wat dus echt een gore combinatie is die 2 kazen door elkaar.
quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:54 schreef editor2 het volgende:
Wil je vanmiddag in de binnenstad van Rotterdam bij een Mc Donalds restaurant ff die gratis Mc frietjes coupons inleveren die je vorige week gratis kreeg van het Mc personeel weigert zo een medewerker in overhemd ze omdat de "regel is dat de coupons per persoon dienen te worden ingeleverd"
http://xs.to/xs.php?h=xs73&d=06125&f=mac.jpg
" Oh ja? Welke regel? Waar staat dat? " De medewerker zegt dat het nergens vast staat maar dat het toch een Mc Donalds beleidsregel is dat er maar 1 coupon per persoon mag worden ingeleverd en niet meer.
Navraag leert dat het bewuste Mc Donalds-filiaal helemaal niet zomaar regeltjes mag invoeren op hun produkten als dat niet bij wet is vastgelegd zegt een regio-manager van Mc Donalds Nederland.
Gelukkig zijn er meer Mc Donalds restaurants want een loopje naar een ander filiaal leverde gewoon de gratis frites op en de bijbehorende hamburger en een verklaring voor het gedrag van het vorige restaurant.
http://xs.to/xs.php?h=xs73&d=06125&f=MCDONALDS.jpg
" Het bewuste filiaal had U gewoon de gratis frites moeten geven zonder voorbehoud ongeacht het aantal coupons wat U inlevert want het is Mc Donalds beleid dat wij gewoon achter onze gratis produkten staan. En zoals U behandeld bent door de franchisenemer is niet conform ons Mc Donalds beleid. Ik zal zorgen dat dez franchisenemer zich krantvriendelijker opstelt en zich aan onze richtlijnen vasthoudt."
Nou...dat is duidelijk!![]()
ik vind um nie zo hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:38 schreef Agiath het volgende:
Omg! Die mc280 is echt goddelijk, hopelijk houden ze die in het arsortiment
Lekker dik brood, veel vlees, tomaat, ui, sinds tijden niet meer lekker gegeten bij maccie
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:47 schreef Johnnn het volgende:
Ik zag dat de Mac Donalds de Chili Chicken weer terug in haar assortiment heeft. Het is weer een euroknaller
Sow what zul je denken!
Helaas, ik ben op dieeet
De kilootjes vliegen eraf, en ik wil dus de komende tijd geen Chili Chickens eten.
Heeft iemand het daarom ooit geprobeerd een Mac Donalds product (terug) in te vriezen?
Ik wil namelijk wel een Chili Chicken als ik op m'n streefgewicht ben
Het is verder ook een prima motivatie als ik die burger in de vrieskist zie liggen met een papiertje erbij met de voorwaarden
Iemand die dit ooit geprobeerd heeft?
Alvast bedankt!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |