misschien laten ze het tijdens het 20.00 journaal weer zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:25 schreef DJKoster het volgende:
, kan ik het journaal ergens terug zien?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:09 schreef Puntenjager het volgende:
Maar het belangrijkste: zat die vent niet achter het stuur!??
of heb ik niet goed gekeken?
Ik hou wel van een goeie garpquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef Koewam het volgende:
Ik zag het ja![]()
![]()
Moest lachen. Maar volgens mij was het gewoon een garpje.
Mn ouwe? Die hele hippe " niemand heeft deze behalve ik" manga-avatar? Ik haal mn avatars gewoon via googlen: " 60x60 avatar". Da's dus een njet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:57 schreef Koewam het volgende:
Ja jou moet ik hebben.
heb je een vergrote versie van je oude avatar?
ja, hij reed daarna heel droog gewoon wegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:09 schreef Puntenjager het volgende:
Maar het belangrijkste: zat die vent niet achter het stuur!??
of heb ik niet goed gekeken?
zo zag het er niet uitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Was het geen lesauto??
quote:
En dat zenden ze dan ook gewoon nog uit héquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef Onderbroek het volgende:
reportage over de sgp door de nos. Vragen ze zo'n jongen in een auto wat hij gaat stemmen nadat hij een sgp pamflet in z'n handen gedrukt kreeg, zegt ie van:"ik mag nog niet stemmen, ik ben minderjarig"![]()
Incluis nummerbordquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
En dat zenden ze dan ook gewoon nog uit hé
Ja, een directe link graagquote:Op zondag 5 maart 2006 01:05 schreef PLAE@ het volgende:
Moet ik dan alles voorkauwen?
Misschien in de VS rijbewijs gehaaldquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:29 schreef Staaf het volgende:
[..]
Als je rijles hebt moet je nog altijd meerderjarig zijn![]()
Iets wat natuurlijk bar weinig met de term 'minderjarig' te maken heeft.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:04 schreef SuperRembo het volgende:
Niet-Nederlanders van buiten de EU moeten vijf jaar legaal in Nederland wonen om bij de gemeenteraadsverkiezingen te mogen stemmen.
Hij sprak anders bijna accentloos Nederlands.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:04 schreef SuperRembo het volgende:
Niet-Nederlanders van buiten de EU moeten vijf jaar legaal in Nederland wonen om bij de gemeenteraadsverkiezingen te mogen stemmen.
Wtf, die gast ken ik. Ik heb met hem in de klas gezetenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:12 schreef Trancelocator het volgende:
Het gaat om deze meneer:
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:12 schreef Trancelocator het volgende:
Het gaat om deze meneer:
[afbeelding]
typisch gezicht voor dat dorpjequote:Op zondag 5 maart 2006 15:43 schreef Oosthoek het volgende:
Gouda als ik 't me goed herinner.
Rijles mag al op je 17equote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:29 schreef Staaf het volgende:
[..]
Als je rijles hebt moet je nog altijd meerderjarig zijn![]()
Zag het gister avond, onze Mocro vriend....ja wat was het nou, ben je nou onder de 18 of zit je te liegen over je leeftijd.quote:
Ali Bquote:Op zondag 5 maart 2006 14:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Waar was dit trouwens, die jongen komt mij erg bekend voor
wat hij zegtquote:Op zondag 5 maart 2006 19:52 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Welnee. In Nederland pas vanaf je 18e.
je hebt helemaal gelijk VM!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je bent het wel met me eens vandaag he, is het niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |