vibro duc....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:13 schreef gaai het volgende:
Ow het is een vibro-duckie......![]()
Ik vond 'm al aan de prijzige kant......![]()
Ik zou er me er ook niet helemaal* gemakkelijk bij voelen neej......quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:19 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Je wilt toch niet bevredigd worden door een eendjeduivels of niet
![]()
dat is een uitspraak van de serie ""southpark" als er iemand boos/vervelend doet roep 1 van die mannetjes altijd "stan i think you got some sand in you vagina.... your a bit itchy"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:23 schreef Genverbrander het volgende:
waar slaat die signature van jou eigenlijk op barra![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is een uitspraak van de serie ""southpark" als er iemand boos/vervelend doet roep 1 van die mannetjes altijd "stan i think you got some sand in you vagina.... your a bit itchy"
daar slaat hij dus op
quote:
Dan heb ik toch liever dat duivelse eendjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Genverbrander het volgende:
op mtv is wel een interessant programma over jongens die anabolen gebruiken om een gespierd lichaam te krijgen.
correct ... van anabolen krijg je een impotente pipi.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:50 schreef gaai het volgende:
Ik heb ooit 's gehoord dat door anabolen het ....ehm.....'apparaat' van deze jongens een verminderde.....ehm.....'functie' heeft......
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
correct ... van anabolen krijg je een impotente pipi.....
daarom gebruik ik ook geen anabolen. een trainingsmaatje van me doet het wel... die zie je wel met fucking grote sprongen vooruit gaan.. maar ik fitness voor de lol en omdat het gezond is... nou op die mannier is het niet meer gezond
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:55 schreef sararaats het volgende:
als ik mocht kiezen waar ik zou willen wonen, zou ik resoluut voor Utrecht gaan.
ik ben verkocht !!!!!
(voorlopig woon ik nog in Belgie, ik heb net heel mijn keuken veranderd)
Ah...dus toch....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
correct ... van anabolen krijg je een impotente pipi.....
daarom gebruik ik ook geen anabolen. een trainingsmaatje van me doet het wel... die zie je wel met fucking grote sprongen vooruit gaan.. maar ik fitness voor de lol en omdat het gezond is... nou op die mannier is het niet meer gezond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |