quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:59 schreef thedude0 het volgende:
Wie de fuck heeft er nou melding van gemaakt? Dat staat nergens, ook niet op de frontpage. In ieder klopt er bij die gast iets niet helemaal in zijn kutkop.
Bij wie denk je dat er iets niet klopt? Bij die gast die melding heeft gemaakt van een neergestort vliegtuig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:00 schreef foetre het volgende:
[..]
wat klopt er niet dan?Is toch gewoon een leuk vliegtuigje?
Zou ik ook doen beetje actie in wijk aan zeequote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:02 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Bij wie denk je dat er iets niet klopt? Bij die gast die melding heeft gemaakt van een neergestort vliegtuig.
wel een grappig gezicht zo`n vliegtuigje uit een politiewagen stekentquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:56 schreef foetre het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
De politie heeft het vliegtuigje (4 bij 4 meter) in beslag genomen, en de eigenaar meegenomen naar het buro voor verhoor![]()
WTF waarom verhoor gewoon een leuke hobby beoefenen lijkt me.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:19 schreef NorthernStar het volgende:
Doet denken aan een ernstig ongeluk in Belgie een tijdje geleden
[afbeelding]
dit is een grap hoop ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:19 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou die voorbijganger aanraden: a) minder jenever te drinken b) eens op Schiphol te gaan kijken hoe een 747 er uit ziet...quote:Een voorbijganger zag het model aan voor een echt vliegtuig,
Jamaar, jamaar, hij zag er precies zo uit als op Discovery.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou die voorbijganger aanraden: a) minder jenever te drinken b) eens op Schiphol te gaan kijken hoe een 747 er uit ziet...
De rekening zouden ze moeten verhalen op de persoon die het bewuste telefoontje heeft gepleegd.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:22 schreef Yildiz het volgende:
Jamaar, jamaar, hij zag er precies zo uit als op Discovery.
komkom, niet zo zuur.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
De rekening zouden ze moeten verhalen op de persoon die het bewuste telefoontje heeft gepleegd.
- Fucking noob -
Ja, en dan wel van dicht bij. Een model van 4 meter dat is toch geen 747quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zou die voorbijganger aanraden: a) minder jenever te drinken b) eens op Schiphol te gaan kijken hoe een 747 er uit ziet...
Om hem te verhoren en om vast te kunnen stellen dat het vliegtuig en het gebruik daarvan legaal is. Daar is niets mis mee.quote:Op zondag 5 maart 2006 04:10 schreef StefanP het volgende:
Waarom hebben ze die kerel en zijn vliegtuigje meegenomen naar het bureau?
Whahahaha.. Die blijft echt geweldig!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:19 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]
Waar lees je dat ze dat niet hebben gedaan?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
wat ik niet snap is waarom de politie niet met het european airtraffic control hebben gesproken om te vragen of ze een vliegtuig misten![]()
Je rukt niet met 16 brandweerwagens uit als je weet dat er geen vliegtuig van de radar is verdwenen.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:27 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waar lees je dat ze dat niet hebben gedaan?
Misschien heeft het wel haast. Stel dat het echt was, en ze moeten eerst 5 minuten gaan rondbellen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:48 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Je rukt niet met 16 brandweerwagens uit als je weet dat er geen vliegtuig van de radar is verdwenen.
ik denk dat de politie wel binnen een minuut weet of er een vliegtuig weg is.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Misschien heeft het wel haast. Stel dat het echt was, en ze moeten eerst 5 minuten gaan rondbellen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |