quote:
Oud krengquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:41 schreef BoJo het volgende:
die op die laatste foto's heeft de mentor van de CNH desk op zijn bureau staan![]()
![]()
Dat is bij alle 1:32 landbouwminiaturen zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
bij die van hem kan je die douch cabine die erop zit eraf trekken
ohquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is bij alle 1:32 landbouwminiaturen zo.
Mag ik die allemaal gebruiken?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:47 schreef lipje het volgende:
oh Lex: hier staan ze ook: http://spaces.msn.com/bolloboeiuh/photos/
was tofquote:
alleen de autotjesquote:
nee NU !!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:54 schreef Ballebek het volgende:
Zo terug!
Arbeiderquote:
Die anderen wil ik niet eensquote:
bang zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:56 schreef Ballebek het volgende:
Wat doet die Alfa daar?
alleen als er een straatfeest is mag ie er parkerenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:59 schreef Ballebek het volgende:
Hier in de straat heeft ook iemand een H2 maar mag ie niet parkeren in de straat omdat er dan niemand meer langs kan
doe die blauwe maar, zet maar neer hier voor de deur, de rest regel ik zelf welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:01 schreef Alfisti het volgende:
Psssst! Brera kopen? Van de vrachtwagen gevallen
[afbeelding]
van die mensen die 3 huizen op rij hebben aangeschaft voor de kinders toch?quote:
Yep! je ziet er twee, degene waar die hummer voor staat en waar dat lampje boven brandt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:08 schreef Hugster het volgende:
[..]
van die mensen die 3 huizen op rij hebben aangeschaft voor de kinders toch?
zondequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:01 schreef Alfisti het volgende:
Psssst! Brera kopen? Van de vrachtwagen gevallen
[afbeelding]
Mafkezenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:09 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Yep! je ziet er twee, degene waar die hummer voor staat en waar dat lampje boven brandt.
nee van paps, maar de dochter neemt hem ook regelmatig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
MafkezenEn die Hummer is van de kinders samen?
* Alfisti geeft Hugster een kusjequote:Je Q4 ziet er erg goed uit zeg van deze hoek![]()
De lijnen lopen heel mooi
geweldig was dat altijdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:18 schreef Hugster het volgende:
[..]
geef hem een zakmesje en hij red zich overal uit![]()
![]()
Neuken, geld incasseren, dumpenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef Alfisti het volgende:
( beetje een dom type maar ziet er wel lekker uit)
Die alfa ziet er beter uit dan die pauperhummerquote:
Liever een S60-R dan jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die alfa ziet er beter uit dan die pauperhummer
Ik zou ook meer betalen voor die alfa dan die pauperhummer
Wat een lelijke schijtbak!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die alfa ziet er beter uit dan die pauperhummer
Ik zou ook meer betalen voor die alfa dan die pauperhummer
Wat een lelijke schijtbak!
Ik had een paar jaar terug Jody Bernal op mijn motorkapquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:44 schreef Klonk het volgende:
ik was vandaag bijna in het kanaal gereden door boer harms die ff overstak
Windowsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:03 schreef BaraCuda het volgende:
Hmm pc opnieuw opstarten en het werkt weer
welke sneeuw?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:55 schreef lipje het volgende:
is iedereen naar de sneeuw aan het kijken?
'klein beetje. 'k ken alleen 't centrum een beetje, de TU wijk en een beetje de omgeving van de nassaulaan en dan delfgauw-emerald nog een beetje. Ik had daar 'n studentenkamer.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:07 schreef lipje het volgende:
U is bekend in delft?
je kunt weer op de FP!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:17 schreef Ballebek het volgende:
Ach, ik heb ook nog allemaal meuk van voor de oorlog in de kruipruimtes liggen hier onder het huis waaronder blikken en wekpotten voer.
Ook een ouwe politiefiets (helemaal weggerot) eronderuit gevist![]()
jammer niet hard genoeg op de motorkapquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:45 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik had een paar jaar terug Jody Bernal op mijn motorkap
Moest daar opeens vandaag weer aan denken
hier PTA SC aanvinken en bij wachtwoord mattenset invoerenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:02 schreef Klonk het volgende:
ik ben een beetje moe en mis iets wat lijkt op een aanmeld knopje
Ik heb het een jaar of 4 niet meer zo goed gevolgdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:13 schreef Klonk het volgende:
ik ga me er morgen even mee bezig houden, heb het F1 al een jaar of 2 niet echt fanatiek gevolgd, moet me dus weer ff in lezen enzo
Is die betaalbaar?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:20 schreef Klonk het volgende:
ik ga op het uiterlijk af van auto's en vind mc laren wel erg mooi dit seizoen
Voorspelde winnaar kampioenschap: Een manquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:25 schreef Klonk het volgende:
je doelt vast op iets wat ik niet snap
omg ik ga dadelijk naar bed
Laat ze het maar niet lezenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:29 schreef Klonk het volgende:
lekkere wijven zijn er om de bordjes vast te houden
begon als Leyland-Verheul; eindigde als DAF-Den Oudstenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Klonk het volgende:
van Den Oudsten als ik me niet vergis
Nee, dit is een anderequote:Op zondag 5 maart 2006 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Is die Audi niet van die jongens die er mee naar de Noordkaap zijn geweest?
De rally zelf is echt wel een mooie rally, filmpjes van 2004 en 2005 heb ik op Google Video gezet:quote:Op zondag 5 maart 2006 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat Rallygebeuren rondom Emmeloord, stelt dat wat voor, zijn daar voor een noob als ik mooie foto's te maken, en is het een pokke-end lopen vanaf de bushalte?
ik zie het nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hier PTA SC aanvinken en bij wachtwoord mattenset invoeren
ja dat stond er nog niet pas nadat ik op aanmelden had gekliktquote:Op zondag 5 maart 2006 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klikken op het witte circeltje wat er voor staat
dan naar beneden scrollen en het wachtwoord invullenquote:Op zondag 5 maart 2006 01:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
klikken op het witte circeltje wat er voor staat
quote:Op zondag 5 maart 2006 01:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja dat stond er nog niet pas nadat ik op aanmelden had geklikt![]()
wat een schijt spelquote:Op zondag 5 maart 2006 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
iedereenje moet beginen met prutsmateriaal, en dan gaandeweg het spel geld verdienen
ik ben wakker geblevenquote:
Tofquote:Op zondag 5 maart 2006 11:21 schreef Ballebek het volgende:
Jeej, ik heb 2 kaartjes voor de opnames van Top Gear
Stelletje racisten die Engelsen, moest ik een formulier invullen waar mijn huidskleur op staat
Zal een sleutel van een willekeurige Opel Kadett meenemen, ff langs de sloop doet wonderenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
TofZou maar niet te dicht in de buurt van Clarkson komen
Zeker niet als je een schijtbak hebt
![]()
vet !quote:Op zondag 5 maart 2006 11:21 schreef Ballebek het volgende:
Jeej, ik heb 2 kaartjes voor de opnames van Top Gear
Stelletje racisten die Engelsen, moest ik een formulier invullen waar mijn huidskleur op staat
Tja als je niet meegereden hebt in een 850 T5 is zo'n Q4 best leuk jaquote:Op zondag 5 maart 2006 12:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
Bara![]()
![]()
die Q4 van Richard is echt![]()
wat een power man![]()
Hehequote:Op zondag 5 maart 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja als je niet meegereden hebt in een 850 T5 is zo'n Q4 best leuk ja![]()
Whahaha nee lijkt me ook erg gave bak, toen ik hem gister zo naast die hummer zag staan zou ik ook graag zo'n bak rijden![]()
Helaas kun je daar geen rondjes meer in rijdenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:32 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Verkeerd, Ballebek's oude getunede 850 T5-R
die 4-wiel aandrijving is echtquote:Op zondag 5 maart 2006 12:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja als je niet meegereden hebt in een 850 T5 is zo'n Q4 best leuk ja![]()
Whahaha nee lijkt me ook erg gave bak, toen ik hem gister zo naast die hummer zag staan zou ik ook graag zo'n bak rijden![]()
Ik dacht dat je die vandaag weer kon ophalen?quote:
ze hadden wat problemen met diegene voor mij, ze hebben 2 weken moeten wachten op een nieuwe motorsteun. Blijkt dat het erg slecht geworden is sinds Kroymansquote:Op zondag 5 maart 2006 12:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die vandaag weer kon ophalen?
Zag het ja, die hebben echt hard geredenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef lipje het volgende:
holy shit ! Drie doden bij verkeersongeval N279
kijk die foto's eens
ik ga sporten
niet abrupt terug sturen is mij altijd verteld.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zag het ja, die hebben echt hard gereden
Gelukkig heb ik een slipcursus gehad en weet ik hoe ik zonder kleerscheuren uit de berm moet komen![]()
![]()
Dat k:roymans bout was wist ik allang, kroymans heeft ook allerlij mensen lopen aantrekken voor Alfa Romeo waar ik mn bedenkingen bij hebquote:Op zondag 5 maart 2006 12:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze hadden wat problemen met diegene voor mij, ze hebben 2 weken moeten wachten op een nieuwe motorsteun. Blijkt dat het erg slecht geworden is sinds Kroymans![]()
als het goed is kunnen ze er vandaag mee beginnen dus dan word het volgende week. Ach tis niet zo erg maar ik heb zin om erin te rijdenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat k:roymans bout was wist ik allang, kroymans heeft ook allerlij mensen lopen aantrekken voor Alfa Romeo waar ik mn bedenkingen bij heb![]()
Wanneer mag je em nu ophalen dan?
4wd is de shit, hij nam gisteren terwijl het redelijk glad was bochtjes waarbij mijne toch echt naar grip had gezocht en wellicht was wezen schuiven over de voorwielenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
Maare 4wd moeten we dus aanschaffen
Jammer dat audi van die trage schijtbakken maakt...
Als die nou eens een Turbo op die 2.8 V6 zouden schroeven...
Oer-quattro traag?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
Ff wachten op de nieuwe RS3 (als ie nog uit komt he...)quote:Op zondag 5 maart 2006 12:47 schreef BaraCuda het volgende:
jep, naja hij heeft gisteren nog gezegd dat ik die site in de gaten moest houdenquote:Op zondag 5 maart 2006 12:47 schreef PeuRac het volgende:
zetten ze er elke auto op dan![]()
Leon zit er trouwens aan te denken om over een jaar zijn 1.8 16v om te laten bouwen naar een 2.0 EVO
ja ik moet niet zo'n ouwe schijtbakquote:Op zondag 5 maart 2006 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oer-quattro traag?(kleine "q", de hoofdletter werd pas veel later ingevoerd).
Uhhh 300 zoveel toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:51 schreef BaraCuda het volgende:
En ja de S4 heeft een turbo en 265 pkmaar een S4 is niet te betalen.
mja nieuwe auto's kan en wil ik nietquote:Op zondag 5 maart 2006 12:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ff wachten op de nieuwe RS3 (als ie nog uit komt he...)
350PK in zoon klein gebakje is toch wel nice!
Okequote:Op zondag 5 maart 2006 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
jep, naja hij heeft gisteren nog gezegd dat ik die site in de gaten moest houden![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oer-quattro traag?(kleine "q", de hoofdletter werd pas veel later ingevoerd).
S3 is er toch al?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:52 schreef M5 het volgende:
RS3 komt niet. S3 waarschijnlijk wel.
mjahquote:Op zondag 5 maart 2006 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Okeik zou trouwens wel flink balen als ik gewoon nog een week in die Peugeot zou moeten rijden
![]()
RS3 kan je vergeten denk ik, aangezien een V8 waarschijnlijk niet pas en er dus een (twin)turbo V6 in zal moeten. Maar die hebben ze niet liggen en zullen ze dus compleet overnieuw moeten ontwikkelen. Dat is hardstikke duur, om dat geld terug te krijgen zal de motor ook in andere modellen moeten komen. Alleen zit je dan met het probleem dat Audi al een heel compleet motoren palet heeft en er verder dus niet echt behoefte is aan een (twin)Turbo V6 met 350pk.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:48 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ff wachten op de nieuwe RS3 (als ie nog uit komt he...)
350PK in zoon klein gebakje is toch wel nice!
S3 is er nog niet. de 3.2 quattro is de sterkste A3 op het moment.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:53 schreef Ballebek het volgende:
[..]
S3 is er toch al?
RS3 stond laatst op Autoweek en iets op de IAA
Uhuquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
4wd is de shit, hij nam gisteren terwijl het redelijk glad was bochtjes waarbij mijne toch echt naar grip had gezocht en wellicht was wezen schuiven over de voorwielen![]()
Ding maakt van zichzelf al genoeg lawaaiquote:Op zondag 5 maart 2006 12:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah![]()
ik heb niet eens een radio in dat ding![]()
toch prefereer ik muziekquote:Op zondag 5 maart 2006 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ding maakt van zichzelf al genoeg lawaai![]()
![]()
Ik zie ja, maar je kan hem bestellen met een S line pakket dat had ik gelezen in het foldertje van een vriendin van mij (vieze hoer gaat een S3 krijgen van haar werk)quote:Op zondag 5 maart 2006 12:56 schreef M5 het volgende:
[..]
S3 is er nog niet. de 3.2 quattro is de sterkste A3 op het moment.
Ik chauffeur zoveel, dat ik al niet beter weet als stilte of Radio 1/ BNRquote:
Dan vind haar baas haar vast heel aardigquote:Op zondag 5 maart 2006 12:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik zie ja, maar je kan hem bestellen met een S line pakket dat had ik gelezen in het foldertje van een vriendin van mij (vieze hoer gaat een S3 krijgen van haar werk)
'n S-line pakket is wel mooi.quote:Op zondag 5 maart 2006 12:58 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik zie ja, maar je kan hem bestellen met een S line pakket dat had ik gelezen in het foldertje van een vriendin van mij (vieze hoer gaat een S3 krijgen van haar werk)
in mijn 155 zou ik de radio niet eens missen, heb hem vaak niet eens aan staan. Maar in de 205 hou ik zelfs mijn muts op voor dempingquote:Op zondag 5 maart 2006 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik chauffeur zoveel, dat ik al niet beter weet als stilte of Radio 1/ BNR![]()
Trouwens, op BNR zijn nu echt verschrikkelijke radio spotjes te horen van Brussaard![]()
![]()
En fijnquote:
Waarom stond dat woordje hoer er ookweer bij ...quote:Op zondag 5 maart 2006 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan vind haar baas haar vast heel aardig
Heb in de 155 de radio meestal wel aan, maar dan komt ook omdat ik op zo'n 80km-weg in de 5 hoor ik de motor nouwelijks.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
in mijn 155 zou ik de radio niet eens missen, heb hem vaak niet eens aan staan. Maar in de 205 hou ik zelfs mijn muts op voor demping![]()
Omdat je dr betaald voor dienstenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:01 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Waarom stond dat woordje hoer er ookweer bij ...
Toen ik die Peugeot ophaalde 2 jaar terug reed ik ook opeens 160 omdat je de motor (toen) niet hoordequote:Op zondag 5 maart 2006 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb in de 155 de radio meestal wel aan, maar dan komt ook omdat ik op zo'n 80km-weg in de 5 hoor ik de motor nouwelijks.
s60 2.4t is er ook als AWD (toch?)quote:Op zondag 5 maart 2006 13:02 schreef BaraCuda het volgende:
Noem nou eens een merk met 200+ pk en 4wd dat een betaalbare auto zoals Alfa en VolVo heeft
Ik zou er geen weten
Volvo is trouwens eigenlijk ook niet te betalen aangezien je dan bij V70 uit komt
Mja bij een v6 kan ik me voorstellen dat je radio niet aan zet doe ik ook, maar van een 1.8 loop ik nou niet echt warm hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb in de 155 de radio meestal wel aan, maar dan komt ook omdat ik op zo'n 80km-weg in de 5 hoor ik de motor nouwelijks.
Ja maar die vallen niet onder betaalbaarquote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef Ballebek het volgende:
[..]
s60 2.4t is er ook als AWD (toch?)
En anders de R
de 8 kleppers klinken best leuk hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja bij een v6 kan ik me voorstellen dat je radio niet aan zet doe ik ook, maar van een 1.8 loop ik nou niet echt warm hoor
Ook al klinkt een 4 cil alfa leuker als de gemiddelde 4 cil
Een S-line sport onderstel is een extra optie naast het S-line pakket, dus als je dat niet hebt maakt het voor het rijden geen fuck uit of er nu wel of geen s-line pakket op zit.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En fijn![]()
A3 2.0 TDI DSG S-line (de 5-drs) rijdt erg fijn moet ik zeggen, en dat schakelen![]()
Alfaquote:Op zondag 5 maart 2006 13:02 schreef BaraCuda het volgende:
Noem nou eens een merk met 200+ pk en 4wd dat een betaalbare auto zoals Alfa en VolVo heeft
Ik zou er geen weten
Volvo is trouwens eigenlijk ook niet te betalen aangezien je dan bij V70 uit komt
je hebt toch ook van die BMWs met een X , 325Xi ofzo , ook 4wd.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja maar die vallen niet onder betaalbaar
betaalbaar vind ik onder de 10000 euro
welke porschequote:Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alfa
Audi
BMW (330Xi)
Lancia
Mitsubishi
Porsche
Seat
Subaru
Volvo
Zelfs een 1.7, 1.8 of 2.0 klinken heel lekkerquote:Op zondag 5 maart 2006 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja bij een v6 kan ik me voorstellen dat je radio niet aan zet doe ik ook, maar van een 1.8 loop ik nou niet echt warm hoor
Ook al klinkt een 4 cil alfa leuker als de gemiddelde 4 cil
944 4Squote:
nou die Q4 klonk gisteren anders ook erg fap waardigquote:Op zondag 5 maart 2006 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zelfs een 1.7, 1.8 of 2.0 klinken heel lekker(moet je alleen wel de 8v hebben en niet de 16v).
Ja dat zijn die E30's die rotten onder je reet vandaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
je hebt toch ook van die BMWs met een X , 325Xi ofzo , ook 4wd.
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat zijn die E30's die rotten onder je reet vandaan.
face it de Q4 is de enige betaalbare leuke 4wd
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
nou die Q4 klonk gisteren anders ook erg fap waardig![]()
* Alfisti doet: "PSSSSSSSSSSSSSSSSST"quote:Op zondag 5 maart 2006 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik vond het geluid wel oke toen je flink gas gaf![]()
succesquote:Op zondag 5 maart 2006 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
Dus Alfist zoek maar een mooie Q4 voor me
* Alfisti maakt gauw een screenshotquote:Op zondag 5 maart 2006 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
Dus Alfist zoek maar een mooie Q4 voor me
Widebody is 2e serie, na halverwege 1995.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is dat Wide body eigenlijk bij een 155? Is dat een sport pakket ofzo?
Want die Q4 van alfist heeft toch geen widebody of wel?![]()
M'n volgende auto is toch echt 4wd of rwd...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti maakt gauw een screenshot
( maar neem jij nou maar zo'n 850 T5-R in die gele kleur of zo'n 300ZX)
Ik heb op autotrader er ooit 1 te koop zien staan, met zwarte velgen enzo...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:14 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Widebody is 2e serie, na halverwege 1995.
De voor en achter schermen zijn iets breder en spoorbreedte is iets groter, van de WB Q4 zijn er geloof ik maar 6 verkocht in Nederland
volgens mij zitten ze tussen de 5000 en de 8000 in.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik heb op autotrader er ooit 1 te koop zien staan, met zwarte velgen enzo...
Alleen die was zo goedkoop dat ik het niet geloofde
Als een auto te goedkoop is krijg ik al weer argwaan
Staan er nu 3 op autotrader zag ik...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
volgens mij zitten ze tussen de 5000 en de 8000 in.
met chip zit je al op 235quote:Op zondag 5 maart 2006 13:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Staan er nu 3 op autotrader zag ik...
1tje van 12000zonder foto...en 1 was getuned naar 245 pk
niet de enige die ik ken met gouden velgen onder Q4, alhoewel staan bij die andere de velgen beter dan deze oerlelijke dingen.quote:
Die dingen horen onder een Subaru Imprezaquote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet de enige die ik ken met gouden velgen onder Q4, alhoewel staan bij die andere de velgen beter dan deze oerlelijke dingen.
ik vind ze ook niet mooi hoorquote:Op zondag 5 maart 2006 13:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die dingen horen onder een Subaru Impreza
Onder een subaru staan ze wel een beetje maar jammer is dat dan de auto weer niet mooi isquote:
gelukkigquote:
niet terug krabbelen, ik was je al aan het voorstellen op de clubquote:Op zondag 5 maart 2006 13:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
gelukkig
Mja zolang ik thuis blijf wonen kan ik qua onderhoud ook een 300zx wel aan...
alleen hoort daar geen trekhaak achter
Ik wil gewoon iets Speciaals
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:30 schreef Ballebek het volgende:
Staat in 1x vol met ambulances hier voor de deur, ouwe overbuurvrouw?
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet terug krabbelen, ik was je al aan het voorstellen op de club![]()
![]()
moet je die vorige hebben met als extra optie: "roest"quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
Alfa GTV V6 zou ik m eteen kopen als er achterweil aandrijving op zat
Echt sukkels bij alfa dat ze die fwd hebben gemaakt
Is een VW Passat 2.8 VR6 synchro / V6 4 motion niet wat voor jou? die heb je ook al voor een redelijk prijsje.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef BaraCuda het volgende:
Alfa GTV V6 zou ik m eteen kopen als er achterweil aandrijving op zat
Echt sukkels bij alfa dat ze die fwd hebben gemaakt
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
moet je die vorige hebben met als extra optie: "roest"![]()
vwquote:Op zondag 5 maart 2006 13:41 schreef M5 het volgende:
[..]
Is een VW Passat 2.8 VR6 synchro / V6 4 motion niet wat voor jou? die heb je ook al voor een redelijk prijsje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |