is het ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kan niet!![]()
[..]
Ouch..
Het lijkt gewoon nog slechter dan onze NMBS![]()
degene die sluit moet openen, maar m'n lieve vriendje zei dat ik hem mocht openenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:46 schreef MutZ het volgende:
degene die sluit moet openen, maar m'n lieve vriendje zei dat ik hem mocht openen
ik ben niet zo conformistischquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
degene die sluit moet openen, maar m'n lieve vriendje zei dat ik hem mocht openen
qu!quote:
zo gaat je dag wel snel voorbijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
Mijn broer verveelde zich op zijn werk en herinnerde zich ineens dat hij een klein zusje heeft. Ik heb een telefoonoor
.
al ff iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:56 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik moet beter oplettennieuw deel alweer
Valt wel tegen... Ik kan mijn gedachten er maar slecht bijhouden, ga gewoon door met waar ik mee bezig benquote:
handsfree bellen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
Mijn broer verveelde zich op zijn werk en herinnerde zich ineens dat hij een klein zusje heeft. Ik heb een telefoonoor
.
Ik weet niet eens of dat kan met ons toestelquote:
het kan ook niet met ieder toestel hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of dat kan met ons toestel. Bovendien ben ik een beetje hardhorend en er is hier nogal wat 'omgevingsgeluid'
, dus ik denk dat dat ook niet echt een oplossing zou zijn...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
het kan ook niet met ieder toestel hoor
lees zequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:35 schreef leonieke het volgende:
Ik ga wat lezen in mijn boek van HP.
Pretty bored
Doei
nog niet eens uit?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:35 schreef leonieke het volgende:
Ik ga wat lezen in mijn boek van HP.
Pretty bored
Doei
Het is de tweede keer dat ik hem leesquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is de tweede keer dat ik hem lees
Ik ben nog steeds op zoek naar clues over de horcruxes (zo geschreven?) Rowling heeft ergens in een interview gezegd dat er nog een tip zit in één van de boeken. Dus ik ben opnieuw begonnen
ik heb alle HP's ook meerdere keren gelezenquote:
veel plezierquote:
Nina (9) heeft ze nu ook allemaal gelezen en heeft er nu al zwaar de pest in dat ze het laatste deel pas als derde mag lezen (eerst ik, dan Pat, dan zij pas)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb alle HP's ook meerdere keren gelezenMaar ik vind het gewoon grappig dat je ze gaat lezen om eigenlijk iets op te zoeken omdat rowling dat in een interview gezegd heb
das flauw!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina (9) heeft ze nu ook allemaal gelezen en heeft er nu al zwaar de pest in dat ze het laatste deel pas als derde mag lezen (eerst ik, dan Pat, dan zij pas).
Da's hoe het werktquote:
en dan expres lekker langzaam lezenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's hoe het werkt. Ze kunnen mopperen wat ze willen, ik ben als eerste
.
quote:
wel lullig voor dr vind ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, zeker niet met HP... Nina heeft de pech dat ze op Pat moet wachten, die leest niet zo snel.
Ze kan ook sparen om 'm zelf te kopenquote:
en daar geven jullie weer net te weinig zakgeld voor zekerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze kan ook sparen om 'm zelf te kopen.
Het duurt nog maanden voor de nieuwe uitkomt, als ze daarvoor wil gaan sparen leg ik het verschil wel bijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
en daar geven jullie weer net te weinig zakgeld voor zeker
wij hebben hier een boek van Dell, ook maar 750 pagina's ofzoquote:
Dellquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
wij hebben hier een boek van Dell, ook maar 750 pagina's ofzo
dan mag je best binnen komen hoorquote:
Geen idee, maar we kunnen niet eeuwig blijven kussen..quote:
doe datquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geen idee, maar we kunnen niet eeuwig blijven kussen..
Misschien moet ik je maar even netjes vragen hoe het met je gaat of zo
van mij mag jequote:
Dan mag je van mij ook mee doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nah, weing behoefte om naar jullie te kijken
je hoeft ook niet te gaan kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nah, weing behoefte om naar jullie te kijken
*geeft bevredigend antwoordquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:46 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*vraagt netjes hoe het met qu gaat...
Goed he...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
stond niet dat dat op de wang was
was voorspel
kloptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Elk antwoord is bevredigend, mits het naar waarheid is...
sorry, maar 1 man is mer dan genoegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan mag je van mij ook mee doen
Je snapt me niet.. Als qu zich dan gewoon met Astrid bezighoudt, dan hou ik me wel met jou bezig en neem ik jou lekker mee naar huisquote:
Sneeuwstorm??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, het schaatsen is afgelopen
Dan kan ik nu rustig boodschappen gaan doen
als de sneeuwstorm weer voorbij is tenminste
hier geen sneeuwstorm gezien?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi, het schaatsen is afgelopen
Dan kan ik nu rustig boodschappen gaan doen
als de sneeuwstorm weer voorbij is tenminste
Een zeer plaatselijkequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hier welMaar gezien jullie nergens van weten zal het wel een kleintje zijn
ik zie wel een zeer donkere wolk hier hangenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef Dr_Flash het volgende:
nou hier welMaar gezien jullie nergens van weten zal het wel een kleintje zijn
Hij is alweer wegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik zie wel een zeer donkere wolk hier hangen
Die zal bij jou dus wel sneeuw geven
Oeh , dat jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat jij je hier ook weer even meldt
Geen idee nog , maar is wel de insteek hequote:
Als ik nu even stilletjes verdwijn, dan wordt het vast veel gezelligerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee nog , maar is wel de insteek he
ik lees hem altijd in het Engels (als enigste thuis), ben ik ff blijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina (9) heeft ze nu ook allemaal gelezen en heeft er nu al zwaar de pest in dat ze het laatste deel pas als derde mag lezen (eerst ik, dan Pat, dan zij pas).
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als ik nu even stilletjes verdwijn, dan wordt het vast veel gezelliger
wat heb je nu weer gehaald danquote:
voorlopig iigquote:
de rest van m'n verjaardagscadeautjesquote:
quote:
Tuurlijk, tenzij je ons niet meer leuk vindquote:
je koopt je eigen cadeau's?quote:
Klinkt al een heel stuk geloofwaardiger hequote:
dit jaar toevallig wel, omdat het vooral cadeautjes zijn die een kwestie van smaak zijnquote:
Tuurlijk wel.. En ik heb nu eindelijk een beetje tijd overquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tuurlijk, tenzij je ons niet meer leuk vind
Gebruik van maken dan maar eens hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.. En ik heb nu eindelijk een beetje tijd over
wat heb je nu gekocht dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
dit jaar toevallig wel, omdat het vooral cadeautjes zijn die een kwestie van smaak zijn
Wat denk jij... Zit gewoon lekker mijn post even op te krikken.. En jullie te verblijden met mijn aanwezigheid!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gebruik van maken dan maar eens he
een lekker geurtje, cd, dvdquote:
gezelligquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat denk jij... Zit gewoon lekker mijn post even op te krikken.. En jullie te verblijden met mijn aanwezigheid!!
die konden we niet vindenquote:
georgio armani mania pour femmequote:
Haha ik ken tquote:
en de cd en dvd?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:06 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Haha ik ken tvoor iets naar de stad gaan en emt van alles terugkomen behalve dat wat je wilde kopen
had hem al ge-editquote:
die cd van Green day ken ik niet..quote:
tis de nieuwste... live cd + dvdquote:
ah. ik zag em al wel net op mn downloadsite staanquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
ah. ik zag em al wel net op mn downloadsite staan
Roosjequote:
*proest*quote:
iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
minority report is wel een goeie film ja
ik heb hem jaren geleden een keer gezienquote:
wattes??quote:
nu zie ik het idd pasquote:
jij kijkt toch nooit films?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
minority report is wel een goeie film ja
Heb je niet meer aan een goede film die je nog niet gezien hebt?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb hem jaren geleden een keer gezien
Toen vond ik het een hele goeie film, vandaar dat ik hem nu op dvd krijg
hoogst zelden idd, en heel toevallig deze welquote:
hoe moet ik dan weten of ik hem goed vind?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Heb je niet meer aan een goede film die je nog niet gezien hebt?
dat beoordeel je na afloopquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
hoe moet ik dan weten of ik hem goed vind?
dan is het pas zonde als ik hem niet goed vindquote:
ik vond t niet veelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hoogst zelden idd, en heel toevallig deze wel![]()
Vandaar dat ik het nog weet ook
dood beessie iigquote:
dan kun je iemand anders er een plezier mee doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
dan is het pas zonde als ik hem niet goed vind
kan zijn, maar ik heb dus ook nauwelijks vergelijkingsmateriaalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vond t niet veel
zoals vrijwel alles met TC
ik heb hier meerdere dvd's met TC liggen, vind hem wel goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vond t niet veel
dat kan nu alsnogquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:34 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan kun je iemand anders er een plezier mee doen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:35 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb hier meerdere dvd's met TC liggen, vind hem wel goed
ik heb al gewerkt voor m'n etenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
anders moet je er nog achter aan rennen
Wie is TCquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik vond t niet veel
Ahaquote:
mag ik mee?quote:
ik had het vooral over het eerste deelquote:
quote:
clowntje?quote:
misshobjequote:
iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Haaien iedereen enzo
![]()
lekkere gare zaterdag
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb nergens zin in, en ik verveel me onwijs. En ik moet nog keiveel studeren
oude tijden herlevenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb nergens zin in, en ik verveel me onwijs. En ik moet nog keiveel studeren
Herkenbaarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik heb nergens zin in, en ik verveel me onwijs.
dus nou heb je niets?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb ff een uurtje geslapen
EN nou zijn de winkels dicht
wel, maar ik was nog de helft vergetenquote:
dat vervelen herken ik welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:04 schreef Dr_Flash het volgende:
doeiquote:
dat kan soms lastig worden als het belangrijke dingen zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wel, maar ik was nog de helft vergeten
lukt het een beetje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben weer een beetje met databases aan het klooien
ja hoorquote:
quote:
kewlquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoorMijn dagboek wordt nu nog mooier en handiger ingedeeld en alles
quote:
lukt t een beetje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben weer een beetje met databases aan het klooien
ja gaat best goedquote:
ik ben zelf voorlopig ff van het DB-gebeuren afgestaptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja gaat best goedIk kan in FileMaker 8 ook tabbladen gebruiken, waardoor ik veel meer data op 1 scherm kwijt kan. En dat betekent dat ik in mijn dagboek per entry plaats heb voor veel meer dan 2 foto's (heb het nu uitgebreid naar 4), en nog in een veel betere resolutie ook. En meer ruimte voor toelichtende lulverhalen etc
Ik ben blij
Hoezo? Waarin was je bezig dan? En waarom nu niet meer?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ben zelf voorlopig ff van het DB-gebeuren afgestapt
zoals gebruikelijk in access hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo? Waarin was je bezig dan? En waarom nu niet meer?
FileMakerquote:
Felix Meurdersquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef dolle_hond het volgende:
noem 10 bekende mensen met initialen FM
felix magath is duits voetballer en traint nu bayern munchen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
felix magath is geen bekendealthans, ik ken hem niet
ook netjesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef es70 het volgende:
Freddy Mercury
Artiestennaamquote:
quote:
helaasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Frank Martens
Mijn leraar in de 3e klas van de lagere school
Geen familie van mequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Frank Martens
Mijn leraar in de 3e klas van de lagere school
Waarom ken ik die naam?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Frank Mosley
was al genoemdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:45 schreef es70 het volgende:
Frans Molenaar
Shitquote:
En het spelletje is ook al klaarquote:
d_h heeft de 10 volgemaakt, dus ik stel voor dat we doorgaan voor 10 beroemdheden met DH als initialenquote:
Wie?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef D.Rose het volgende:
David Hernandez
Ik ken alleen Patrick Hernandez geloof ik...quote:
quote:
plaats zatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:06 schreef plumbum het volgende:
Is er hier nog plaats voor een newbie? Ik voel me zo alleen.
die telt natuurlijk niet dokter snuggelsquote:
dat 'mooie', dat valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef plumbum het volgende:
Is er toch nog plaats? Wat leven we toch op een mooie wereld.
ja zeg, noem jij er dan eens een paarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die telt natuurlijk niet dokter snuggels
ok, wat leven we toch op een wereldquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat 'mooie', dat valt ook wel weer mee
Ik weet niks meerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja zeg, noem jij er dan eens een paar
quote:
Dat mocht niet van Flesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:27 schreef D.Rose het volgende:
als we d_h meeteleen, en dat doen we dus, hebben we er al 9
nog eentje dus
tot weer weerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat mocht niet van Fles. Ik weet niks meer, ga er maar vandoor...
eejjjjjjjjquote:Op zondag 5 maart 2006 01:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
*komt even hier kijken
nouja, alles mag, maar dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 5 maart 2006 01:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Net achter mijn toetsenbordje, mag dat ook??
En ik kom van de bank.. en ben op doorreis naar mijn bedquote:Op zondag 5 maart 2006 01:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nouja, alles mag, maar dat bedoelde ik niet
zie je, nu heb ik wat duidelijkheidquote:Op zondag 5 maart 2006 01:18 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En ik kom van de bank.. en ben op doorreis naar mijn bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |