is het ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kan niet!![]()
[..]
Ouch..
Het lijkt gewoon nog slechter dan onze NMBS![]()
degene die sluit moet openen, maar m'n lieve vriendje zei dat ik hem mocht openenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:46 schreef MutZ het volgende:
degene die sluit moet openen, maar m'n lieve vriendje zei dat ik hem mocht openen
ik ben niet zo conformistischquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
degene die sluit moet openen, maar m'n lieve vriendje zei dat ik hem mocht openen
qu!quote:
zo gaat je dag wel snel voorbijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
Mijn broer verveelde zich op zijn werk en herinnerde zich ineens dat hij een klein zusje heeft. Ik heb een telefoonoor
.
al ff iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:56 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik moet beter oplettennieuw deel alweer
Valt wel tegen... Ik kan mijn gedachten er maar slecht bijhouden, ga gewoon door met waar ik mee bezig benquote:
handsfree bellen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
Mijn broer verveelde zich op zijn werk en herinnerde zich ineens dat hij een klein zusje heeft. Ik heb een telefoonoor
.
Ik weet niet eens of dat kan met ons toestelquote:
het kan ook niet met ieder toestel hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of dat kan met ons toestel. Bovendien ben ik een beetje hardhorend en er is hier nogal wat 'omgevingsgeluid'
, dus ik denk dat dat ook niet echt een oplossing zou zijn...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
het kan ook niet met ieder toestel hoor
lees zequote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:35 schreef leonieke het volgende:
Ik ga wat lezen in mijn boek van HP.
Pretty bored
Doei
nog niet eens uit?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:35 schreef leonieke het volgende:
Ik ga wat lezen in mijn boek van HP.
Pretty bored
Doei
Het is de tweede keer dat ik hem leesquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is de tweede keer dat ik hem lees
Ik ben nog steeds op zoek naar clues over de horcruxes (zo geschreven?) Rowling heeft ergens in een interview gezegd dat er nog een tip zit in één van de boeken. Dus ik ben opnieuw begonnen
ik heb alle HP's ook meerdere keren gelezenquote:
veel plezierquote:
Nina (9) heeft ze nu ook allemaal gelezen en heeft er nu al zwaar de pest in dat ze het laatste deel pas als derde mag lezen (eerst ik, dan Pat, dan zij pas)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik heb alle HP's ook meerdere keren gelezenMaar ik vind het gewoon grappig dat je ze gaat lezen om eigenlijk iets op te zoeken omdat rowling dat in een interview gezegd heb
das flauw!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Nina (9) heeft ze nu ook allemaal gelezen en heeft er nu al zwaar de pest in dat ze het laatste deel pas als derde mag lezen (eerst ik, dan Pat, dan zij pas).
Da's hoe het werktquote:
en dan expres lekker langzaam lezenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's hoe het werkt. Ze kunnen mopperen wat ze willen, ik ben als eerste
.
quote:
wel lullig voor dr vind ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, zeker niet met HP... Nina heeft de pech dat ze op Pat moet wachten, die leest niet zo snel.
Ze kan ook sparen om 'm zelf te kopenquote:
en daar geven jullie weer net te weinig zakgeld voor zekerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze kan ook sparen om 'm zelf te kopen.
Het duurt nog maanden voor de nieuwe uitkomt, als ze daarvoor wil gaan sparen leg ik het verschil wel bijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
en daar geven jullie weer net te weinig zakgeld voor zeker
wij hebben hier een boek van Dell, ook maar 750 pagina's ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |