is het ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kan niet!![]()
[..]
Ouch..
Het lijkt gewoon nog slechter dan onze NMBS![]()
degene die sluit moet openen, maar m'n lieve vriendje zei dat ik hem mocht openenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:46 schreef MutZ het volgende:
degene die sluit moet openen, maar m'n lieve vriendje zei dat ik hem mocht openen
ik ben niet zo conformistischquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
degene die sluit moet openen, maar m'n lieve vriendje zei dat ik hem mocht openen
qu!quote:
zo gaat je dag wel snel voorbijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
Mijn broer verveelde zich op zijn werk en herinnerde zich ineens dat hij een klein zusje heeft. Ik heb een telefoonoor
.
al ff iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:56 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik moet beter oplettennieuw deel alweer
Valt wel tegen... Ik kan mijn gedachten er maar slecht bijhouden, ga gewoon door met waar ik mee bezig benquote:
handsfree bellen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
Mijn broer verveelde zich op zijn werk en herinnerde zich ineens dat hij een klein zusje heeft. Ik heb een telefoonoor
.
Ik weet niet eens of dat kan met ons toestelquote:
het kan ook niet met ieder toestel hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of dat kan met ons toestel. Bovendien ben ik een beetje hardhorend en er is hier nogal wat 'omgevingsgeluid'
, dus ik denk dat dat ook niet echt een oplossing zou zijn...
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
het kan ook niet met ieder toestel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |