quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef fokkieslim het volgende:
dacht dat ik gister een vuilniszak zag staan,bleek een vrouw te zijn.
m.a.w ligt niet aan de trui.
WHAHA wtfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
of ze moeten maar zoiets gaan dragen![]()
Voor de dorstige man.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
das net die slechte mopquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef fokkieslim het volgende:
dacht dat ik gister een vuilniszak zag staan,bleek een vrouw te zijn.
m.a.w ligt niet aan de trui.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
Als het een lekker wijf wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
en dan een dikke sjaal tegen de kouquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:40 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar inderdaad, ze moeten geen truien meer maken voor vrouwen.Ik zeg; niet meer dan een longsleeve!! Zonder coll!! En dan zoeen dunne stof!!
![]()
het gaat om de truiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:40 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Als het een lekker wijf was.
ik zie nu pas dat gezichtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Het blijft een vies verlept wijf.
1. Geen pasvormquote:
Wat ik laatst zag was wel positief: Hoodie, maar dan alleen een bh eronder, en de rits ver open.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nah, ik heb het meer over hoodies/dikke truien
hoodies met ritsen bij meisjes zijn okéquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:47 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Wat ik laatst zag was wel positief: Hoodie, maar dan alleen een bh eronder, en de rits ver open.![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
1. Geen pasvorm > ok
2. Geen inkijk > moet dat dan??
3. kutkop >![]()
4. te oud >![]()
5. ribtrui >![]()
6. kleine tieten >![]()
Met hoodies op de bank samen knuffelenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:57 schreef Jesse- het volgende:
die hoodies enzo mogen alleen als ze naast je op de bank zitten![]()
Jij een knuffeltype? Ik dacht dat je alleen maar krabte en beet....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met hoodies op de bank samen knuffelen
Wat vind je vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met hoodies op de bank samen knuffelen
Voor en erna is het knuffOltijd natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij een knuffeltype? Ik dacht dat je alleen maar krabte en beet....![]()
OMG Sebasser!quote:
Wat ben jij een meeloper SolidasRock .quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:48 schreef SolidasRock het volgende:
[.afbeelding.]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
[afbeelding]
Staat jouw naam erbij of zo? Ennuh over meelopers gesproken, je hebt er al echt genoeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat ben jij een meeloper SolidasRock .![]()
Had ik niet van je gedacht.
Je doet je naam geen eer aan.![]()
jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat vind je van [afbeelding] TS ?
Voldoet die wel ?
echt kansloos ook dat die joggingbroeken ineens "in" zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:16 schreef Gronnaephos het volgende:
Daar net bij het uitgaan (er waren op z'n hoogst 100 man in de lokale disco) was wel een chickie met een leuke groene coltrui en een ongelooflijk lekker kontje (dat was met name aan de broek te danken; broek-keuze is o zo belangrijk bij meisjes heb ik wel gemerkt, want de andere meiden daar hadden lang niet zo'n mooi kontje
![]()
)
Sorry, maar ik ben een beetje dronken![]()
Ik wou toch ff zeggen dat truien bij meisjes (zelfs bij het uigaan) gewoon mooi en chique kunnen zijn, ligt gewoon helemaal aan het meisje zelf én de broek / rok die ze erbij draagt..!![]()
![]()
mutsen zijn ook klotequote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:
En mutsen? Of is het puur een truien-topic![]()
die stomme kut uggly'squote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:25 schreef PLAE@ het volgende:
uggs en jogginbroeken![]()
ow nee uggs zijn alweer 2 jaar uit![]()
Nou, als je het daarvan moet hebben... Er zijn toch wel situaties waarin een trui handiger is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef DropjesLover het volgende:
hey ze hebben het ook wel eens koud he...
maarja, dan kunnen wij ze niet meer opwarmen als ze allemaal een trui gaan dragen
das weer een andere versie tochquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die stomme kut uggly's
die ballen dr aan irriteren me nog het meest
en een trui erbovenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
das weer een andere versie toch
uggs met balletjes en een joggingbroek![]()
quote:
Ik zie een muts of is dat een truiquote:
hey morwen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie een muts of is dat een trui![]()
En waarom staat ze niet aan het aanrecht![]()
Hey, Remandijviequote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:08 schreef remlof het volgende:
[..]
hey morwen!![]()
het is of aan het aanrecht of benen wijd he!
en ik zie weinig muts
nepvrouwen zijn kutquote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hey, Remandijvie![]()
Het is beide niet eigenlijk, een beetje een nepvrouw![]()
Maar goed, niet iedereen kan perfect zijn natuurlijk
En met truiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:21 schreef remlof het volgende:
[..]
nepvrouwen zijn kut
veel erger dan niet perfect
zelfs ik als stoere man heb het koudquote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
En met trui![]()
Ik heb het toch koud hier, vliegende botkou heb ikEn ja ik heb al geneukt, kruik ook al gedaan, massages door een kudde strippers, warme melk, liter sterke drank. Ik word nooit meer warm
![]()
Lente moet het wordenKan die trui ook een keer uit
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:39 schreef remlof het volgende:
[..]
zelfs ik als stoere man heb het koud
nog een week of drie dan is het lente en kunnen de truitjes uit
Blijft niet veel meer over he??quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:29 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Vrouwen met vesten zijn of hartstikke pot, lelijk, dom enz. of ze hebben het koud
Vooral wie hem draagt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:38 schreef Natalie het volgende:
Ligt er helemaal aan wat voor trui iemand draagt.
Of ze hebben geen zin om moelijk te doen op hun vrije dag.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:29 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Vrouwen met vesten zijn of hartstikke pot, lelijk, dom enz. of ze hebben het koud
Ook datquote:
Als ze het koud hebben zien we nog tepels ook!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:24 schreef B_BOY het volgende:
gewoon strak truitje aan en als ze het koud hebben komen ze maar naar mij toe.
Ik vind dat wel lief, zo een meisje met zo een wollen truiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat is echt lelijk! rondingen komen niet mooi uit, het staat gewoon sloeber.
bij een enkeling is zelfs het geslacht niet meer te onderscheiden![]()
meisjes/vrouwen moeten gewoon allemaal vesten dragen als ze het koud hebben![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lief, zo een meisje met zo een wollen trui![]()
maar die is mager!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:54 schreef HuHu het volgende:
Je bedoeld zoiets:
[afbeelding]
Dat is inderdaad matig.
Jij hebt verstand van zaken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:38 schreef wolferl het volgende:
Meiden met grote truien houden of van bomen of ze hebben fikse aanleg om later een 'tuinbroekdragende-stekelkapselhebbende' pot te worden.
Althans dat is mijn kijk op dit soort gevallen.
Nou jou kijk op de wereld mag er ook wezenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:49 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Als ze het koud hebben zien we nog tepels ook!!![]()
Meestal hebben meiden die grote truien dragen iets te verbergen, en dat is wat wij kerels niet graag willen zien.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:09 schreef wolferl het volgende:
Ik kende een keer een meisje die altijd wijde truien droeg, opzich wel leuk meisje. Maar toen ze een keer zo'n geil kort strak truitje aan had, bleek dat ze allemaal haar op der rug had en daar zou King Kong nog jaloers op zijn.![]()
Maar zij had dan ook wel een uiterst lekker kontjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:16 schreef Gronnaephos het volgende:
Daar net bij het uitgaan (er waren op z'n hoogst 100 man in de lokale disco) was wel een chickie met een leuke groene coltrui en een ongelooflijk lekker kontje (dat was met name aan de broek te danken; broek-keuze is o zo belangrijk bij meisjes heb ik wel gemerkt, want de andere meiden daar hadden lang niet zo'n mooi kontje
![]()
)
Sorry, maar ik ben een beetje dronken![]()
Ik wou toch ff zeggen dat truien bij meisjes (zelfs bij het uigaan) gewoon mooi en chique kunnen zijn, ligt gewoon helemaal aan het meisje zelf én de broek / rok die ze erbij draagt..!![]()
![]()
Maar het klagen word dan toch zeker wel iets minder?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit, het kijken blijft namelijk toch wel![]()
Zeker behalve op de momenten dat ze een jogging broek of een slobbertrui draagtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:41 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Maar het klagen word dan toch zeker wel iets minder?![]()
Da's dan een beetje dom van haar. Dat doe je gewoon niet in mannelijk gezelschapquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker behalve op de momenten dat ze een jogging broek of een slobbertrui draagt![]()
blijft de vraag natuurlijk... hoe ivnd je zoiets?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
Geen zin? In gezelschap van anderen moet je je gewoon goed kleden. En eigenlijk ook als je alleen bent, je poetst je tanden toch ook iedere dag, de buitenkant moet net zo goed verzorgd worden. Het is je visitekaartje.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Of ze hebben geen zin om moelijk te doen op hun vrije dag.
Of geen zin om de heren te pleasen door iets straks te dragen waarin zij wél boobs kunnen zien.
Ligt eraan in welk gezelschap je bent.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:59 schreef Steijn het volgende:
[..]
Geen zin? In gezelschap van anderen moet je je gewoon goed kleden. En eigenlijk ook als je alleen bent, je poetst je tanden toch ook iedere dag, de buitenkant moet net zo goed verzorgd worden. Het is je visitekaartje.![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:58 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lief, zo een meisje met zo een wollen trui![]()
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:11 schreef Vivi het volgende:
Ik vind een mooi zwart coltruitje wel erg sexy hoor. En soms wil je je gewoon lief en knuffelig voelen, ergo --> trui..
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
Haaahhaaahaa .... Ahum..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat is echt lelijk! rondingen komen niet mooi uit, het staat gewoon sloeber.
bij een enkeling is zelfs het geslacht niet meer te onderscheiden![]()
meisjes/vrouwen moeten gewoon allemaal vesten dragen als ze het koud hebben![]()
Jah, toen de oma's nog jong waren, wasten zij hun kutjes gewoon nog. De dames van tegenwoordig luchten die alleen.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:39 schreef Brazi_74 het volgende:
Wat ligt die daar nou uit te dampen? Moet ze luchten ofzo?
Ik heb jouw foto`s bekeken in je foto boekquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef Sessy het volgende:
[..]
Jah, toen de oma's nog jong waren, wasten zij hun kutjes gewoon nog. De dames van tegenwoordig luchten die alleen.![]()
Ok, flauw.![]()
Ik draag gewoon slobbertruien, sterker nog, vaak zijn 't mannentruien omdat vrouwentruien mij niet slobberig genoeg zijn, maar meestal is dat wel thuis. Maar mijn vriend heeft er totaal geen bezwaar tegen, sterker nog hij vindt een van mijn slobbertruien mooi.En wat de rest betreft zegt 'ie dat het hem gaat om wat er onder die kleding zit.
![]()
![]()
![]()
Wat ben jij een oetlul zegquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:33 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto`s bekeken in je foto boek![]()
![]()
ik vind jou eng![]()
en ik vind jouw vriend helemaal eng![]()
als mijn vriendin slobber truien droeg deed ik de deur open zette haar in de deur opening nam een aan loop en schopte haar 1,2,3 BOEM het huis uit![]()
En je hebt nog stomme humor ok nog![]()
Vrouwen met vuurwapens kan je maar beter beleefd tegen zijnquote:Op woensdag 8 maart 2006 23:33 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto`s bekeken in je foto boek![]()
![]()
ik vind jou eng![]()
en ik vind jouw vriend helemaal eng![]()
als mijn vriendin slobber truien droeg deed ik de deur open zette haar in de deur opening nam een aan loop en schopte haar 1,2,3 BOEM het huis uit![]()
En je hebt nog stomme humor ok nog![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |