quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef fokkieslim het volgende:
dacht dat ik gister een vuilniszak zag staan,bleek een vrouw te zijn.
m.a.w ligt niet aan de trui.
WHAHA wtfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
of ze moeten maar zoiets gaan dragen![]()
Voor de dorstige man.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
das net die slechte mopquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef fokkieslim het volgende:
dacht dat ik gister een vuilniszak zag staan,bleek een vrouw te zijn.
m.a.w ligt niet aan de trui.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
Als het een lekker wijf wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
en dan een dikke sjaal tegen de kouquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:40 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar inderdaad, ze moeten geen truien meer maken voor vrouwen.Ik zeg; niet meer dan een longsleeve!! Zonder coll!! En dan zoeen dunne stof!!
![]()
het gaat om de truiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:40 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Als het een lekker wijf was.
ik zie nu pas dat gezichtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Het blijft een vies verlept wijf.
1. Geen pasvormquote:
Wat ik laatst zag was wel positief: Hoodie, maar dan alleen een bh eronder, en de rits ver open.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nah, ik heb het meer over hoodies/dikke truien
hoodies met ritsen bij meisjes zijn okéquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:47 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Wat ik laatst zag was wel positief: Hoodie, maar dan alleen een bh eronder, en de rits ver open.![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
1. Geen pasvorm > ok
2. Geen inkijk > moet dat dan??
3. kutkop >![]()
4. te oud >![]()
5. ribtrui >![]()
6. kleine tieten >![]()
Met hoodies op de bank samen knuffelenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:57 schreef Jesse- het volgende:
die hoodies enzo mogen alleen als ze naast je op de bank zitten![]()
Jij een knuffeltype? Ik dacht dat je alleen maar krabte en beet....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met hoodies op de bank samen knuffelen
Wat vind je vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
Met hoodies op de bank samen knuffelen
Voor en erna is het knuffOltijd natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij een knuffeltype? Ik dacht dat je alleen maar krabte en beet....![]()
OMG Sebasser!quote:
Wat ben jij een meeloper SolidasRock .quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:48 schreef SolidasRock het volgende:
[.afbeelding.]
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentj... het volgende:
[afbeelding]
Staat jouw naam erbij of zo? Ennuh over meelopers gesproken, je hebt er al echt genoeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat ben jij een meeloper SolidasRock .![]()
Had ik niet van je gedacht.
Je doet je naam geen eer aan.![]()
jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat vind je van [afbeelding] TS ?
Voldoet die wel ?
echt kansloos ook dat die joggingbroeken ineens "in" zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:16 schreef Gronnaephos het volgende:
Daar net bij het uitgaan (er waren op z'n hoogst 100 man in de lokale disco) was wel een chickie met een leuke groene coltrui en een ongelooflijk lekker kontje (dat was met name aan de broek te danken; broek-keuze is o zo belangrijk bij meisjes heb ik wel gemerkt, want de andere meiden daar hadden lang niet zo'n mooi kontje
![]()
)
Sorry, maar ik ben een beetje dronken![]()
Ik wou toch ff zeggen dat truien bij meisjes (zelfs bij het uigaan) gewoon mooi en chique kunnen zijn, ligt gewoon helemaal aan het meisje zelf én de broek / rok die ze erbij draagt..!![]()
![]()
mutsen zijn ook klotequote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:24 schreef Morwen het volgende:
En mutsen? Of is het puur een truien-topic![]()
die stomme kut uggly'squote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:25 schreef PLAE@ het volgende:
uggs en jogginbroeken![]()
ow nee uggs zijn alweer 2 jaar uit![]()
Nou, als je het daarvan moet hebben... Er zijn toch wel situaties waarin een trui handiger is.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef DropjesLover het volgende:
hey ze hebben het ook wel eens koud he...
maarja, dan kunnen wij ze niet meer opwarmen als ze allemaal een trui gaan dragen
das weer een andere versie tochquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die stomme kut uggly's
die ballen dr aan irriteren me nog het meest
en een trui erbovenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
das weer een andere versie toch
uggs met balletjes en een joggingbroek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |