Bedankt dat Balkendende met goed tevreden is, en niet met perfect, ultiem of van mijn part ideaal. Zelfs ideaal is niet het juiste woord. Het moet ultiem zijn. En ik hoorde vandaag dat Balkenende genoegen neemt met 50 procent dus, hij zei dat niet op die manier, maar zijn woorden kwamen zo over, en de klemtoon die hij legt wilt ook zeggen dat hij niet veel goeds betekend, hij legt foute klemtonen en is gewoon een wan-product te noemen. En dat straalt hij ook uit
![]()
Echt zo iemand die niet weet wat kwaliteit is. En dat moet president zijn
![]()
Ik ga niet eens in op zijn uiterlijk.
Goed zo overheid voor Balkenende, de under-achiever.
Die genoegen neemt met minder
Of moet ik al die bejaarden bedanken die op Balakende gestemt hebben
![]()
Laat me A.U.B niet lachen zeg. Tis om te schamen en het is niet geoorloofd in deze wereld.
Balkenende moet in de kerk gaan preken. Kan hij de mis van zondag gaan voorlezen.
Zo komt Balkenende op mij over, zo'n achterbakse schijnheilige priester. Schijnheilig
![]()
Nee gewoon een priester. Meer niet. Niet geschikt voor een functie bij de overheid. Laat staan Minsiter President. Tis niet eens een lachtertje want het is om te huilen
![]()
En dan ben ik dus echt serieus nu. Balkenende is om te huilen
En die is niet geschikt voor een hoge functie. Totaal niet.
Vandaag had Balkendnende het over het spel dat gespeeld moet worden in de politiek en dat het spel gespeeld moet worden.
Hoe krijg je die bejaarden bij het verstand dat CDA niet goed is
![]()
Hoe krijg je al die hardnekkig CDA stemmers zo ver dat ze ergens anders opstemmen
![]()
Kan me best voorstellen dat ze die gek als ideale schoonzoon zien, maar goed.
Het gaat om een veilig welvarend en welzijnend Nederland en dan is welzijnend niet goed gebruikt.
Het gaat gewoon om Nederland. En de CDA past niet in de politiek
![]()
Totaal niet.
Dus de CDA moet weg.
Ahja, Balkenende was ook zijn wan-prestaties aan het verdedigen. Alsof hij het goed heeft gedaan
Hij was zijn eigen mis-functioneren aan het goed praten
![]()
Hij ziet de feiten niet in. Hij is een slechte leider.
[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 03-03-2006 21:28:39 ]