Kunnen we ondertussen niet een Fok! meet organiseren? Ergens bij een of andere grensplaats... kunnen we vandaar samen ergens heen reizenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:08 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Damn, jij wel!
Ik ben m'n koffers maar vast aan t pakken
Ik wil weleens weten hoeveel procent daarvan door niet allochtonen is gedaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:15 schreef ILCILA het volgende:
gemiddelde van de mensen die de test gemaakt hebben via internet : 4,2
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:24 schreef -Marlii- het volgende:
4.6vond het eigenlijk best makkelijk, niet verwacht dat ik zo laag zou hebben
Is er iets verkeerd aan twee homofiele mensen die ergens zitten te praten dan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef Super7fighter het volgende:
4.6
Wat een onzin test.
Dus als twee faggots uitspeeksel aan het uitwisselen zijn, moet je net doen alsof je ze niet ziet om een hoger puntje te halen? Nee, ik hou het waardheidsgetrouw en heb de andere optie gekozen.
7,4 dus ik mag ook blijven maar of je daar nu blij van wordt?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het wordt stil om me heen, zie ik. Ik mag wel blijven..
Dan is een 4 nog best wel netjes.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
3,8.
Maar ik ben dan ook geen Nederlander en woon er ook niet. Ik zal maar blijven waar ik ben.
Inderdaad! Schop me maar naar Duitsland... of Amerika!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
4.6
Kom maar op met die oprotpremie, dan ga ik per direct terug naar land van herkomst
Dat centrum keek ik ook raar van op.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:29 schreef Heerlijkheid het volgende:
ik vind sommige antwoorden en vragen trouwens twijfelachtig. Als twee homo's op een terras elkaar voortdurend zoenen en jij ergert je er aan, kun je toch wel vragen daarmee op te houden? En ben je een echte Nederlander als je weet in welke provincie de grootste bloembollensector is?
Zal ook eerlijk zijn. Ik wist echt niet dat een brandverzekering ook wel een opstalverzekering wordt genoemd. Van het Centrum Indicatiestelling Zorg had ik ook nog nooit gehoord, maar dat antwoord is wel logisch. Ik heb me heel stom vergist in het verschil tussen actief en passief stemrecht.
Nou, in de TV-uitzending werd verteld, dat deze test door hetzelfde bureau is gemaakt, dat ook de echte inburgeringstest maakt!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:09 schreef Posdnous het volgende:
Ik mag hopen dat deze test heel erg ver van een echte test vandaan blijft.
Heb jij ook zo'n lastige schoonpaps en -mams?quote:
quote:Vraag 5
Welke voortuin is bij Nederlanders geaccepteerd?
Antwoord A is goed.
Nederlanders hebben zo hun voorkeur als het gaat om de voortuin van de buren of
andere straatgenoten. De meeste Nederlanders vinden het niet leuk om naar troep van
anderen te moeten kijken. Daarom moeten we onze voortuin of oprit schoon proberen te
houden. Troep in het straatbeeld hebben we liever niet.
nee ze zijn best cool eigenlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef Nies het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n lastige schoonpaps en -mams?![]()
Ik heb er nu maar even flink mijn best op gedaan![]()
whehequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:47 schreef Gluttony het volgende:
een 4,6, ik ben al bezig met mijn koffers in te pakken
Jij hebt de toets gemaakt totdat je alle antwoorden gehad had en een goed cijfer haalde?quote:Op maandag 6 maart 2006 21:14 schreef Koewam het volgende:
9.3
Zoals?quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:02 schreef appelsap het volgende:
Een 5,5
Ik vind dat er wel rare vragen tussen zitten
Bijv. die vraag over je buurvrouw die net een kind had gekregen.quote:
Inderdaad. Als iemand hier in de straat een baby krijgt: who gives a fuck. En daarom moet ik volgens deze test het land uitquote:Op dinsdag 11 april 2006 22:32 schreef appelsap het volgende:
[..]
Bijv. die vraag over je buurvrouw die net een kind had gekregen.
Of een collega die gaat trouwen, maar je bent niet op het feest uitgenodigd.
Ik vind dit niet echt bij een inburgeringstest passen. Dit is niet meer oppervlakkig, en ik vind dat het wel wat oppervlakkiger had gemogen.
In Nederland hebben wij toch niet allemaal dezelfde normen en waarden wat betreft deze onderwerpen, en dat hoeft toch ook niet, maar wil dat zeggen dat wij als Nederlanders niet genoeg ingeburgerd zijn in ons eigen land?
Eens.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:08 schreef Super7fighter het volgende:
4.6
Wat een onzin test.
Dus als twee faggots uitspeeksel aan het uitwisselen zijn, moet je net doen alsof je ze niet ziet om een hoger puntje te halen? Nee, ik hou het waardheidsgetrouw en heb de andere optie gekozen.
Ik ben ook geen Nederlander en haalde 4.6.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
3,8.
Maar ik ben dan ook geen Nederlander en woon er ook niet. Ik zal maar blijven waar ik ben.
t is dan ook een strikvraag hequote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:05 schreef Nemephis het volgende:
Er zit een vraag tussen hoe lang de trein er over doet om zonder vertraging van A'dam in Enschede te komen.
test slaat idd nergens opquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |