Het blijft dan ook een "verre" reis hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:16 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet met de trein.Dan kan ik met iemand meerijden
nou, goed gelobbied danquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:18 schreef Juweel het volgende:
Nou, het is eruit hoor
Ik mag nu wel zeggen dat van ons Jamie Lidell, Morrissey, Kashmir en The Zutons zullen komen. Jamie komt met een live-band, en aangezien hij normaliter altijd alleen optreedt zal dit volgens mij echt geweldig worden. Ik ben echt zwaar trots!
Ah, dus The Zutons is 1 van de nog 8 aan te kondigen bands.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:18 schreef Juweel het volgende:
Ik mag nu wel zeggen dat van ons Jamie Lidell, Morrissey, Kashmir en The Zutons zullen komen. Jamie komt met een live-band, en aangezien hij normaliter altijd alleen optreedt zal dit volgens mij echt geweldig worden. Ik ben echt zwaar trots!
Dat is waar maar het kost niks én je ken je geild maar één x uitgevenquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het blijft dan ook een "verre" reis hoor.
Het heeft behoorlijk wat moeite gekost om de band te regelen, aangezien Jamie natuurlijk alleen met mensen wil spelen waar hij goed mee gaat en mee heeft gewerkt. Mocky (die overigens zelf met een superalbum komt in mei) zal in ieder geval meespelen!quote:
quote:
kan ik niet aan toevoegen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:51 schreef maniack28 het volgende:
Sorry maar het is nog steeds geen overtuigd programma... ik ga Tool wel zien in HMH en hoop dat de Deftones nog een los concert geven
mwah ik vind het niet bijzonder zal ik het zo zeggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:22 schreef maniack28 het volgende:
Depeche Mode tourt toch?Of is dat geen dance (ik weet het.. schandalig dat ik het nog steeds niet ken.. heb er eerlijk gezegd nooit naar geluisterd, maar het is best bekend dus ik zal ongetwijfeld wel ooit een nummer van ze gehoord hebben).
Dat is waar jaquote:
Ik vind het echt niet erg dat franz ferdinand/kaiser chiefs/editors naar veel festivals gaan, juist meer mogelijkheid om ze te zien..quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:18 schreef Sethje het volgende:
Pinkpop slaat terug met koeienletters, nou dat mag wel tussen haakjes...
Tuurlijk tool ,placebo,rhcp het zijn wel grote namen maar het wordt zon top40 festival commerciele teringtroep, helemaal geen hardrock/metal of iets op vankatoen na.
Wel leuke festival bandjes maar ik vind het een beetje veel van het zelfde (kashmir/keane) (franz ferdinand/kaiser chiefs/editors)...maja we zulle wel zien of t gaat uitverkopen..
gelukkig weten we dat ook weerquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:28 schreef spacemangraig het volgende:
Ik ga dit jaar wederom niet naar Pinkpop. Zal wel nooit gebeuren ook.
Er moeten nog 8 namen bekend gemaakt worden.... wie weet zit maximo park daar wel bij....quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:23 schreef Evertje het volgende:
Geen pinkpop voor mij.
Alls er bij het programma nog een naam als Maximo Park had gestaan was ik misschien nog voor een dagkaart over te halen. Maar het meeste zie ik al op Werchter en naar Morrissey ga ik al in de HMH.
staat te lezen op de website van Pinkpopquote:Dat betekent dat we bij de perspresentatie 31 groepen kunnen bekendmaken en met nog 8 groepen in onderhandeling zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |