Volgens mij Keanequote:Op woensdag 8 maart 2006 14:31 schreef Proper_fucked het volgende:
Is dat de definitieve line up(ex die 8 namen dan)?
Wie is nou die geheimzinnige engelse band die hij altijd al wou eigenlijk?
als ze vastgelegd zijn.... want die zijn namelijk nog niet vastgelegd...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:34 schreef Hammet het volgende:
Wanneer worden die andere 8 bands bekend gemaakt?
Wat dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:37 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik vind het tegenvallen.. had echt iets anders verwacht
Die staan er zaterdagquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:48 schreef MaJo het volgende:
Kan in het weekend helaas niet en misschien wel op maandag. Vind het maandagprogramma alleen niet heel denderend... Had gehoopt dat kaiser chiefs er zouden staan aangezien ik die laatst gemist heb maar helaasGa er nog even over nadenken!
De Waereldsjtadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:25 schreef Siegfried het volgende:
18 mei 1970 in Geleen
Ik zou dan gaan voor:quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat dan?
EN hoeveel bands vind je wel de moeite waard?
Maar dan kan ik dus nietquote:
Niet voor Dresden Dolls, Morrissey, FLamming Lips, Tool en Infadels?quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:54 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik zou dan gaan voor:
Kaizer Chiefs, Placebo, Deus, Red Hot Chilli Peppers..
Ik vind het gewoon niet zo aantrekkelijk op een of andere manier..kweet niet waarom eigenlijk
Er is dat weekend een jazzfestival in mijn voormalige woonplaats. Ga daar al mijn hele leven naartoe en wil dat niet missen...quote:
Morrissey ben ik niet weg van. Dresden Dolls is gaat nog welquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niet voor Dresden Dolls, Morrissey, FLamming Lips, Tool en Infadels?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is dat weekend een jazzfestival in mijn voormalige woonplaats. Ga daar al mijn hele leven naartoe en wil dat niet missen...
Lekkere timing voor een festivalquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er is dat weekend een jazzfestival in mijn voormalige woonplaats. Ga daar al mijn hele leven naartoe en wil dat niet missen...
Dresden Dolls is live geweldig zegt iedereen die het gezien heeft. Morrissey niet weg vanquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:06 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Morrissey ben ik niet weg van. Dresden Dolls is gaat nog wel
Flaming lips had ik over het hoofd gezien.. die wil ik wel zien ja..
En Tool.. ken k ook niet van muziek.
Ik denk dat het voor mij dan toch Rock Werchter gaat worden.
En hopelijk spelen ze niet te vroeg op zaterdag...... zodat wij ze nu wel een keer kunnen zien....quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dresden Dolls is live geweldig zegt iedereen die het gezien heeft. Morrissey niet weg van![]()
Tool is misschien minder wat voor jou, maar wel een zeer goede live-act...
En Infadels dan?
Dresden Dolls lijkt mij ook wel vet.. als ze op LL waren geweest (ging niet door) was ik er wel heengegaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dresden Dolls is live geweldig zegt iedereen die het gezien heeft. Morrissey niet weg van![]()
Tool is misschien minder wat voor jou, maar wel een zeer goede live-act...
En Infadels dan?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:10 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dresden Dolls lijkt mij ook wel vet.. als ze op LL waren geweest (ging niet door) was ik er wel heengegaan.
Infadels veel over gelezen.. nooit wat van gehoord.
Wat ik gehoord heb van Morrissey niet nee.. misschien dat jij me kan overhalen?
Ik heb het er gewoon niet voor over om helemaal naar het verre limburg af te reizen denk ik.. misschien ook wel als ik wat bands ga horen die ik nog niet ken
quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
gelukkig is Rock Werchter dichterbij
![]()
![]()
Dan hoef ik niet met de trein.quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
gelukkig is Rock Werchter dichterbij
![]()
![]()
naar PP ook wel hoor...quote:Op woensdag 8 maart 2006 15:16 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Dan hoef ik niet met de trein.Dan kan ik met iemand meerijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |