quote:
PRECIES.quote:
Jij ook?quote:
is dat niet erg optimistisch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Arid het volgende:
Kaarten binnen een week uitverkocht?
Geloof ik niks van. Voor mij alleen een maandagkaart waarschijnlijk. Al genoeg dingen in die periode.....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Arid het volgende:
Nope / never / onmogelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Arid het volgende:
dat is nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Arid het volgende:
En dat gaat ook niet gebeurenquote:
Klopt.quote:
Moet ook wel. Worden meer namen bekend gemaakt op de 8e, kaartverkoop start pas op de 11equote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef innepin het volgende:
Ik wacht nog even af tot er meer namen bekend zijn.![]()
Reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef sound-storm het volgende:
En ik hoop nog steeds stilletjes op Muse....
Is weer eens wat anders dan de eeuwige nu-metal-core uit Limburg dat het festival mag openen.quote:De funk band ALIZE (spreek uit: Alajies) heeft gisteravond de finale van Nu of Nooit gewonnen in Weert. Hiermee hebben de jongens een plekje veroverd als opener van Pinkpop 2006! De band zal a.s. woensdag ook spelen op de persmeeting in de Amsterdamse Paradiso.
Heel erg graag!quote:Op maandag 6 maart 2006 13:14 schreef ondeugend het volgende:
Het wordt steeds beter...
Dat Muse niet komt doet mij niet zoveel.
Jan Smeets gaat goed !
Ik wil de Cure !
Zou dan maar eens gaan kijken op ticketmaster.nlquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:15 schreef Siegfried het volgende:
Ze zijn er dus NIET!
Dagkaarten zijn er alleen als het festival niet uitverkocht is, of nog wat kleine extra capaciteit heeft, maar pas te koop bij de poort zélf, bij de dagkassa.
Dus je zult hoe dan ook naar Landgraaf moeten afreizen om misschien een dagkaartje te kunnen kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |