Maar hij reageerde gekwetst. Ergens wel begrijpelijk.quote:Kon niet meer posten in het topic dan maar zo:
Het was wel een beetje lomp, en daar was de reactie ook op.
Maar iemand die in rouw is, kan je niet anders steunen dan door er te zijn.
Een luisterende schouder te bieden en iemands verdriet proberen te
begrijpen.
Als iemand het echt moeilijk kan verwerken dan kan je altijd aan hulp
denken.
er zijn allerlei instantie die kunnen helpen met rouwverwerking.
( http://rouwverwerking.startpagina.nl/ )
Ik zou dit gewoon tijd geven, het cliché is gewoon waar:
"Tijd geneest alle wonden."
Het is niet mijn bedoeling geweest omk je af te branden. Maar al je posts
hadden de uitstraling:
"Ze moet na een week niet meer zeuren." Dit wil niet zeggen dat het zo is,
maar wel dat het zo overkomt.
Die vorm van communicatie is ook niet zo handig als je iemand in de rouw
wil helpen.
Ook ik zal een keer mijn vader moeten verliezen en dat lijkt me een
pijnlijke gebeurtenis. Ik kan me nu niet voorstellen hoe dat zal zijn.
groeten Aldo71
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:37 schreef bonke het volgende:
er zijn zoveel voorbeelden op dit forum die als kwetsend ervaren worden en waar weinig tot niets aan gedaan word
toen ik hier een aantal jaar geleden voor het eerst kwam was het eigenlijk een heel stuk minder
er werden vaker leuke topics geopend dan nu ( op een uitzondering na)
die uitzonderingen worden dan meestal weer verbaggerd door jongetjes en meisjes die anoniem achter hun compje zitten en denken dat ze alles kunnen zeggen ( zie ook de post hierboven)
ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel baggertopics expres open gehouden worden vanwege het postaantal ( want hoe meer topics en posts hoe beter het is voor fok )
veel baggerwerk word oogluikend toegestaan, ook al gaat dat ten koste van iemand die een goedbedoeld topic opent
I rest my case. Geen enkele bijdrage aan de discussie alleen een loze opmerking.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:36 schreef rashudo het volgende:
Jullie zijn echt dom.
kind weet niet beterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef aldo71 het volgende:
[..]
I rest my case. Geen enkele bijdrage aan de discussie alleen een loze opmerking.
Kom met argumenten ipv te quoten en er een smiley onder te zetten.
Dat is mij wat te makkellijk.
op een ander redelijk groot forum waar ik kwam bestond het hele onzinforum uit posts zoals die van rashudoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef aldo71 het volgende:
[..]
I rest my case. Geen enkele bijdrage aan de discussie alleen een loze opmerking.
Kom met argumenten ipv te quoten en er een smiley onder te zetten.
Dat is mij wat te makkellijk.
Lijkt me een prima oplossing. Kunnen de volwassenen weer normaal met elkaar communiceren.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:45 schreef bonke het volgende:
[..]
op een ander redelijk groot forum waar ik kwam bestond het hele onzinforum uit posts zoals die van rashudo
nietstoevoegende onzin werd daarnaar toegeschoven door de modjes en het topic bleef op die manier schoon
op die manier konden de kindertjes nog es ff nalezen op het onzinforum hoe dom en infantiel ze zo af en toe over kwamen
ja daar zat ik ook al over te denken ja. Misschien zijn mensen in de echte wereld wel heel hypocriete lui die de hele tijd rekening lopen te houden met anderen (omdat dat zo hoort), maar diep in zichzelf denken: Ach stik er toch in.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:40 schreef aldo71 het volgende:
Maar ik vraag me nu af of wat men dan schrijft, niet iets is wat men wel denkt in de echte wereld maar niet zegd t.
Niet om het persoonlijk te maken maar dit is wel vaak zo! Alleen in de echte wereld loop je dan al gauw weg van zo'n persoon om er nooit meer naar om te kijken (omdat je vaak alleen maar wilt horen wat je wilt horen uhm..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:50 schreef rashudo het volgende:
Je moet jezelf eens afvragen hoe je omgaat met asociale en onvriendelijke mensen in het echt. Een forum is als een plein midden in de stad, waar je van alles kan tegenkomen, zonder dat je daar controle over hebt. De mensen die je niet bevallen, probeer je zo goed mogelijk te ontlopen en te negeren.
Natuurlijk moeten er wel grenzen zijn.. maar naar mijn mening zijn jullie veelste gevoelig.
Das waar..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:52 schreef c0nd0r het volgende:
Maar hier lees je dan toch even omdat je benieuwd bent wat er is gezegd, hier raak je weer dermate opgewonden van dat je MOET reageren en zo gaat het dan verder.
wat is jouw reden om aso gedrag te vertonen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:50 schreef rashudo het volgende:
Je moet jezelf eens afvragen hoe je omgaat met asociale en onvriendelijke mensen in het echt. Een forum is als een plein midden in de stad, waar je van alles kan tegenkomen, zonder dat je daar controle over hebt. De mensen die je niet bevallen, probeer je zo goed mogelijk te ontlopen en te negeren.
Natuurlijk moeten er wel grenzen zijn.. maar naar mijn mening zijn jullie veelste gevoelig.
Err sorry, maar ik heb pas nog geneukt met mijn vriendinnetje, kom naar buiten en heb een baan, dat jij een mongooltje bent die totaal niet weet hoe de wereld in elkaar zit kan ik je helaas ook niet duidelijk maken. Daarvoor ben je al te ver heen je blijft voor mij de grote fucking teringlul. En ik wil er best nog wel meer flames tegenaan gooienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:00 schreef Gallorini het volgende:
![]()
Kwetsen is wel een heel groot woord, Aldo.
Ik trek na zo'n topic gewoon mijn conclusies. Sneu volk wat geen aandacht waard is. Enkele reacties daar gelaten.
Zolang ik weet dat het figuren zijn die zelf amper een leven hebben en zich enkel beter proberen te voelen door anderen te flamen, maakt het mij echt geen ruk uit.
Ik had misschien wat meer gehoopt op een goede tip oid, maar helaas zat dit er niet in. Het waren enkel 'stoere' reacties van werklozen en kluizenaren (hoi Teckna).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |