Een nieuw deel openen
Vorige delen
Vast niet, en anders gaan we dat even bijhalenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:39 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook nog, weet niet of ik wat vergeten ben verder...
van het x&y album?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:41 schreef Frutsel het volgende:
en weer eentje vol...
nieuwe Coldplay al gehoord dan ?
Denk dat t niet iets wordt, heb er een heel negatief gevoel over.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
je bent opg esprek geweest? hoe ging het?
Die van Stairway to Heaven is toch coolerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:39 schreef qu63 het volgende:
http://69.93.231.198/albi(...)oblacksheep.com).swf
ik ben Queen fanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Die van Stairway to Heaven is toch cooler.
heb je daar ook een specifieke reden voor?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Denk dat t niet iets wordt, heb er een heel negatief gevoel over.
het hele album heb ik al. komt eens in de zoveel tijd langsquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jah, Hardest Part wordt volgende single.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
het hele album heb ik al. komt eens in de zoveel tijd langs
Mja ik was ene beetje verbaasd dat het een gats was van begin 20quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
heb je daar ook een specifieke reden voor?
Kauwgom is wel een hele grote no-no tijdens een sollicitatiegesprek.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:51 schreef OoAstridoO het volgende:
Mja ik was ene beetje verbaasd dat het een gats was van begin 20waardoor ik mn kauwgom vergat uit te doen enzo en en hand vergat te geven toen ik weg wilde gaan. En hij zei: er zijn meer sollicitanten en dan wegen we het af, ik bel je begin volgende week wel, op een op mij overkomende negatieve manier
Racoon is tof, zeker ook livequote:
Ik heb het shirt met handtekeningenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Racoon is tof, zeker ook live
ik heb een rode hotpants met de handtekeningen van alle leden van de band
Ja, Live is ook best goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Racoon is tof, zeker ook live
ik heb een rode hotpants met de handtekeningen van alle leden van de band
Vanwaar diequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, Live is ook best goed![]()
![]()
vooral de nieuwe single "The River" mag er zijn![]()
Paar tips:
Maria Mena - Miss u love
Charlie Dee - Hello Hello
Coldplay - Hardest Part
Simple Plan - Untitled
MissSly zei dat Racoon " LIVE" ook goed was...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Vanwaar die? en the river van racoon?
En denk je wel dat je objectief genoeg bent om te bepalen of het ook daadwerkelijk negatief was of dat het gewoon jouw negatieve invulling was?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja ik was ene beetje verbaasd dat het een gats was van begin 20waardoor ik mn kauwgom vergat uit te doen enzo en en hand vergat te geven toen ik weg wilde gaan. En hij zei: er zijn meer sollicitanten en dan wegen we het af, ik bel je begin volgende week wel, op een op mij overkomende negatieve manier
Zal wel wat meevallen. En anders sterf ik gelukkig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Vandaag nog ff snel dat doen wat je altijd hebt willen doen he...
WAARSCHUWING!!!! De AARDE gaat ontploffen op 3-3-2006!!!
Mja het voelt niet oed en dat is maar beter ook want dan kan het telefoontje niet tegenvallenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En denk je wel dat je objectief genoeg bent om te bepalen of het ook daadwerkelijk negatief was of dat het gewoon jouw negatieve invulling was?
precies, je kunt maar beter altijd van het negatieve uitgaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja het voelt niet oed en dat is maar beter ook want dan kan het telefoontje niet tegenvallen
Tuurlijk is er wel een sprankje hoop en als je dna definitief uitsluitsel krijgt baal je maar ik zal niet verbaasd zijn, not at all.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
precies, je kunt maar beter altijd van het negatieve uitgaandat bespaart je een hoop ellende
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:06 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
precies, je kunt maar beter altijd van het negatieve uitgaandat bespaart je een hoop ellende
is ook geen reden tot verbazing, je weet eigenljik al hoe het af zal lopenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Tuurlijk is er wel een sprankje hoop en als je dna definitief uitsluitsel krijgt baal je maar ik zal niet verbaasd zijn, not at all.
Mja, het is maar hoe je eea wilt invullen. Zegt de term self fullfilling prophecy je iets?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:04 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Mja het voelt niet oed en dat is maar beter ook want dan kan het telefoontje niet tegenvallen
Ja en mocht het anders uitpakken ben ik wel verbaasdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
is ook geen reden tot verbazing, je weet eigenljik al hoe het af zal lopen
blij verrast bedoel jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:12 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja en mocht het anders uitpakken ben ik wel verbaasd
suc6!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja precies![]()
* Astrid gaat zo voor het eerst in haar leven make-up kopen![]()
Daar ben je best laat mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ja precies![]()
* Astrid gaat zo voor het eerst in haar leven make-up kopen![]()
quote:
sommige mensen hebben het niet nodig Lupaquote:
Ik ebn gewoon te lui om het te gebruiken, maar bij lipgloss en mascara moet het ook wel ophouden, anders voel ik me net barbiequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben het niet nodig Lupa
Kutquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Frutsel het volgende:
Vandaag nog ff snel dat doen wat je altijd hebt willen doen he...
WAARSCHUWING!!!! De AARDE gaat ontploffen op 3-3-2006!!!
doffyquote:
Ja zegquote:
quote:Hoe vaak heb ik je mijn diensten al wel niet aangeboden?
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:38 schreef miss_sly het volgende:
doffy
jij gelooft die onzin toch niet?
en misschien is dit wel een reden om het nog een keer te doen
Nee. Niet klagen maar dragen en God om kracht vragen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:41 schreef Doffy het volgende:
Ja zegAlicey is weg
, ik mag alleen op de kleintjes passen en ik ga ook nog seksloos dood. En dan mag ik niet miepen?
![]()
![]()
Stank voor dank.quote:
Goeie. Ik zal 't proberenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee. Niet klagen maar dragen en God om kracht vragen.
Jij bent gewoon te goed voor mijquote:Stank voor dank.
Ik geef verder geen garanties op de werking.quote:
Ja. Al tientallen malen heb ik je mijn lichaam aangeboden ter bevrediging van je vleselijke lusten, en telkens weer wijs je het af.quote:Jij bent gewoon te goed voor mij
have fun!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:38 schreef miss_sly het volgende:
En het is weekend!![]()
* miss_sly gaat naar huis
wat vind je lekkerder? de jamie of de oliver?quote:
het eten wat ie nu aan het maken is op rtl4quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:24 schreef Causa het volgende:
[..]
wat vind je lekkerder? de jamie of de oliver?![]()
nou, sommige mensenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:36 schreef Causa het volgende:
pfjuuhIk dacht al.. 'k weet toch zeker dat qu zowel hetero als geen kannibaal is...
hioquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:10 schreef OoAstridoO het volgende:
ZO terug uit de stadMascara , sokken en haarverf gekocht.
naar jullie
Nee sneakersokjesquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef miss_sly het volgende:
ook thuis
schaap is aan het koken en ik hoef niets te doen
Dan moet je maar een eigen schaap zoeken hoor, want ik wil hem niet delenquote:
Smakelijkquote:
Ik denk dat we ook na 3 maart nog verder leven, hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tuurlijk welEen stelletje naamloze indiaase heiligen in de Himalaya die de aardkorst hebben beluisterd kunnen er toch moeilijk naast zitten?
![]()
Fijn weekend, miss![]()
welke kleur wordt het dan deze keer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:22 schreef OoAstridoO het volgende:
sraks mn haar maar verven dan ben ik van die rare rode gloed af hoop ik
Ik heb Puma sneakersokjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:13 schreef OoAstridoO het volgende:
Nee sneakersokjesmaar dan neit van die stommen die steeds onder je hak gaan
maar die iets hoger zitten met elastiek
Ik vand action en verder altijd goedkope schoenen hoewel ik een paar allstars van 120 euro hebquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb Puma sneakersokjes. En de sneakers zelf natuurlijk ook
.
Zometeen weer weggos.
Allstars zijn ok!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vand action en verder altijd goedkope schoenen hoewel ik een paar allstars van 120 euro hebwaar ik eerst helemaal verliefd op was en toen ik ze had, bijna niet droeg
maar nu probeer ik ze vaker te dragen.
ik steel jouw schaap gewoonquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan moet je maar een eigen schaap zoeken hoor, want ik wil hem niet delen
hoe bedoel je?quote:
dan ben je dus niet een echte milfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat schijnt geen bezwaar te zijn.
Nee, maar intussen heb ik wel twee jonge gastjes achter me aan zitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef qu63 het volgende:
dan ben je dus niet een echte milf
Ik had eerst blauwe Puma's in de uitverkoop gescoord, hoewel ik liever de zwarte wilde (ik was/ben helemaal verliefd op het model, en vooral in het zwart). En dit jaar heb ik nieuwe gekocht, de blauwe gingen kapot, en de zwarte waren in de uitverkoop bij de Foot Locker. Best grappig, want ik had die blauwe dus ook met uitverkoop in de Foot Locker gekocht, dus volgens mij hangt er een betovering op mij, Foot Lockers en uitverkopen. F1 schoenenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik vand action en verder altijd goedkope schoenen hoewel ik een paar allstars van 120 euro hebwaar ik eerst helemaal verliefd op was en toen ik ze had, bijna niet droeg
maar nu probeer ik ze vaker te dragen.
via fok?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar intussen heb ik wel twee jonge gastjes achter me aan zitten.
http://www.wimp.com/patientguy/quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.wimp.com/talkingcats/
http://www.boredmuch.com/view.php?id=845![]()
![]()
Lupa-groupiesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
durf ik dat aan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, via het 'Seks met oudere vrouwen'-topic. Zie ook mijn fobo.
kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
die heb je ookquote:
Oh...mijn...God...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.wimp.com/patientguy/
die dan
die is echt erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |