Goeie. Ik zal 't proberenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee. Niet klagen maar dragen en God om kracht vragen.
Jij bent gewoon te goed voor mijquote:Stank voor dank.
Ik geef verder geen garanties op de werking.quote:
Ja. Al tientallen malen heb ik je mijn lichaam aangeboden ter bevrediging van je vleselijke lusten, en telkens weer wijs je het af.quote:Jij bent gewoon te goed voor mij
have fun!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:38 schreef miss_sly het volgende:
En het is weekend!![]()
* miss_sly gaat naar huis
wat vind je lekkerder? de jamie of de oliver?quote:
het eten wat ie nu aan het maken is op rtl4quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:24 schreef Causa het volgende:
[..]
wat vind je lekkerder? de jamie of de oliver?![]()
nou, sommige mensenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:36 schreef Causa het volgende:
pfjuuhIk dacht al.. 'k weet toch zeker dat qu zowel hetero als geen kannibaal is...
hioquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:10 schreef OoAstridoO het volgende:
ZO terug uit de stadMascara , sokken en haarverf gekocht.
naar jullie
Nee sneakersokjesquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef miss_sly het volgende:
ook thuis
schaap is aan het koken en ik hoef niets te doen
Dan moet je maar een eigen schaap zoeken hoor, want ik wil hem niet delenquote:
Smakelijkquote:
Ik denk dat we ook na 3 maart nog verder leven, hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:42 schreef Doffy het volgende:
[..]
Tuurlijk welEen stelletje naamloze indiaase heiligen in de Himalaya die de aardkorst hebben beluisterd kunnen er toch moeilijk naast zitten?
![]()
Fijn weekend, miss![]()
welke kleur wordt het dan deze keer?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:22 schreef OoAstridoO het volgende:
sraks mn haar maar verven dan ben ik van die rare rode gloed af hoop ik
Ik heb Puma sneakersokjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:13 schreef OoAstridoO het volgende:
Nee sneakersokjesmaar dan neit van die stommen die steeds onder je hak gaan
maar die iets hoger zitten met elastiek
Ik vand action en verder altijd goedkope schoenen hoewel ik een paar allstars van 120 euro hebquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:28 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb Puma sneakersokjes. En de sneakers zelf natuurlijk ook
.
Zometeen weer weggos.
Allstars zijn ok!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik vand action en verder altijd goedkope schoenen hoewel ik een paar allstars van 120 euro hebwaar ik eerst helemaal verliefd op was en toen ik ze had, bijna niet droeg
maar nu probeer ik ze vaker te dragen.
ik steel jouw schaap gewoonquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan moet je maar een eigen schaap zoeken hoor, want ik wil hem niet delen
hoe bedoel je?quote:
dan ben je dus niet een echte milfquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat schijnt geen bezwaar te zijn.
Nee, maar intussen heb ik wel twee jonge gastjes achter me aan zitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:50 schreef qu63 het volgende:
dan ben je dus niet een echte milf
Ik had eerst blauwe Puma's in de uitverkoop gescoord, hoewel ik liever de zwarte wilde (ik was/ben helemaal verliefd op het model, en vooral in het zwart). En dit jaar heb ik nieuwe gekocht, de blauwe gingen kapot, en de zwarte waren in de uitverkoop bij de Foot Locker. Best grappig, want ik had die blauwe dus ook met uitverkoop in de Foot Locker gekocht, dus volgens mij hangt er een betovering op mij, Foot Lockers en uitverkopen. F1 schoenenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:31 schreef OoAstridoO het volgende:
Ik vand action en verder altijd goedkope schoenen hoewel ik een paar allstars van 120 euro hebwaar ik eerst helemaal verliefd op was en toen ik ze had, bijna niet droeg
maar nu probeer ik ze vaker te dragen.
via fok?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, maar intussen heb ik wel twee jonge gastjes achter me aan zitten.
http://www.wimp.com/patientguy/quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
http://www.wimp.com/talkingcats/
http://www.boredmuch.com/view.php?id=845![]()
![]()
Lupa-groupiesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
durf ik dat aan?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, via het 'Seks met oudere vrouwen'-topic. Zie ook mijn fobo.
kan ook lekker zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
die heb je ookquote:
Oh...mijn...God...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://www.wimp.com/patientguy/
die dan
die is echt erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |