te veelquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoeveel is zo'n Tipo 33 eigenlijk waard?
Foto's doen het niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:53 schreef lipje het volgende:
Alexxxxxxxxxxxxxxxx waar blijf je?
een Fipo dus![]()
Sikuquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:54 schreef Alexxxxx het volgende:
De OP
Uit de siku super serie nr 854 in schaal 1:64
Porsche 911 cabrio in gele kleur
nieuw in de blister
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Details
Make Porsche
Model 911 Cabrio
Production Years 2003-
Model Type ALG
Scale 1:55
vorige deeltjes
http://ptaslowchat.tk
De code voor de op is hier te vinden
Chat on [afbeelding]
speelgoed auto danquote:
Nou, het is de Auto RAI uitvoering uit 1979 dus onderandere de introductie van Suzuki in Nederland met de GX Coupe.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:29 schreef PeuRac het volgende:
Welke auto's staan er in die Autovisie dan?
Ik zou ooit wel eens alle autovisie's willen hebben en die dan doorlezen, dat als je een oldtimer koopt uit bijv 80 dat je dan kan lezen wat ze er toen van vonden
Je doet een 12 cilinder Jaguar weg en koopt er een Civic voor terug welke mn oma nog heeft gehadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Nou, het is de Auto RAI uitvoering uit 1979 dus onderandere de introductie van Suzuki in Nederland met de GX Coupe.
Ik wil die auto wel graag hebben maar als je langer bent dan 1,75 kan je er niet echt in zitten staat er
Dan maar een Civic uit 1978
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet een 12 cilinder Jaguar weg en koopt er een Civic voor terug welke mn oma nog heeft gehad
Jammer Dat vond ik nou net zo mooi in die postquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Alexxxxx het volgende:
lipje, ik heb het layoutverneukende deel van je post even geknipt
Pech.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Jammer Dat vond ik nou net zo mooi in die post
Er is een verschil tussen een auto waarvoor een simpel ringetje 500 euro kost of het vervangen van een hele auto 500 euroquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je doet een 12 cilinder Jaguar weg en koopt er een Civic voor terug welke mn oma nog heeft gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |